eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stęszew › Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Nowej w Stęszewie na długości 265 mb. z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych z materiału Wykonawcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Stęszew: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Nowej w Stęszewie na długości 265 mb. z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych z materiału Wykonawcy
Numer ogłoszenia: 238344 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski Gminy Stęszew , ul. Poznańska 11, 62-060 Stęszew, woj. wielkopolskie, tel. 8197141.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.steszew.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Nowej w Stęszewie na długości 265 mb. z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych z materiału Wykonawcy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont ulicy Nowej w Stęszewie na długości 265 mb. z mieszanek mineralno - bitumicznych, asfaltowych z materiału Wykonawcy. Zakres prac obejmuje: 1 Roboty pomiarowe km 0,265 2.Mechaniczne wykonanie koryta m2 170,000 3.Profilowanie i zagęszczenie podłoża m2 170,000 4.Obrzeża betonowe 30x8 m 102,000 5.Wykonanie podbudowy betonowej B-10 grubości 10 cm m2 170,000 6.Nawierzchnie z kostki brukowej kolorowej grubości 8 cm m2 170,000 7.Krawężniki betonowe 15x30 m 588,000 8.Ściek z kostki brukowej grubości 8 cm m2 107,500 9.Wyrównianie istniejącej podbudowy tłuczniem grub. 10 cm m2 1.731,50 10.Mechaniczne oczyszczenie nawierzchni drogowej m2 1.731,50 11.Skropienie nawierzchni emulsją m2 1.731,50 12.Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm / warstwa wiążąca/ m2 1.731,50 13.Nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm / warstwa ścieralna/ m2 1.731,50 14.Humusowanie i obsianie trawą m2 387,000 15.Budowa kanalizacji deszczowej z rur PVC fi 315x 9,2mm m 263,500 16.Montaż rurociągów z rur polietylenowych fi 125 mm m 28,500 17.Montaż przepompowni kpl. 1,000 18.Studnie rewizyjne betonowe fi 1000 mm szt. 9,000 19.Przykanaliki z rur PVC fi 200 mm m 41,05 20.Studzienki ściekowe fi 500 mm z osadnikiem szt. 16.000 21.Pozostałe prace zgodnie z przedmiarem robót. 22.Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Ponadto zakres prac obejmuje: Sporządzenie operatu kolaudacyjnego. - dokumentację powykonawczą - atesty na materiały i prefabrykaty, - wymagane dokumenty dotyczące przeprowadzonych przez Wykonawcę badań i sprawdzeń, - protokóły odbioru robót, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja przetargowa będąca załącznikiem do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą osoby spełniające następujące warunki: 1.Spełniające warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Spełniające warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3.Spełniające warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne oraz dostarczą dokumenty i oświadczenia określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Sprawdzanie żądanych oświadczeń i dokumentów. 2.Sprawdzanie dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnia wymagane warunki. Nie spełnienie chociażby jednego z warunków skutkować może wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta sporządzona na piśmie musi spełniać następujące warunki i zawierać: 1.Formularz oferty z oferowaną ceną netto i brutto Uwaga: Zaleca się wykorzystanie przekazanego formularza oferty. Dopuszcza się formularz oferty przygotowany przez Wykonawcę pod warunkiem, że będzie on zgodny co do treści z formularzem określonym przez Zamawiającego. Dołączenie do oferty formularza o innej treści niż określony w SIWZ oraz niewypełnienie wszystkich pozycji formularza ofertowego skutkować może odrzuceniem oferty. 2.Kosztorys ofertowy wyceniony na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie wg załącznika do SIWZ. Wykonawca musi przedstawić minimum jeden dokument potwierdzający wykonanie remontu ulicy odpowiadający rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności / wykaz osób i pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował /. Wymagana kadra (posiadająca wymagane ustawą Prawo Budowlane uprawnienia do kierowania robotami oraz przynależność do Izby Budownictwa): Kierownik robót z uprawnieniami w branży drogowej - z min. 3 letnim stażem, UWAGA: Do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz przynależność do Izby Budownictwa przez w/w osoby. Dotyczy kadry kierowniczej. 6.Polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej. 7.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika do SIWZ. 8.Wykonawca musi pisemnie wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9.Dwa lub więcej podmioty występujące wspólnie, składają oferty zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: Dokumenty, o których mowa mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność odpisu z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.steszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój numer 8 ( po uprzednim zamówieniu).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Gminy Stęszew 62-060 Stęszew ul. Poznańska 11 pokój numer 3.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.