eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › Zamówienie uzupełniające w zakresie pielęgnacji zieleni miejskiej na terenach pofortecznych w Zamościu o łącznej pow. 11,6 ha, w granicach ulicOkopowa - Droga Męczenników Rotundy - Szczebrzeska - Podgroble - Kr. Jadwigi - Zamkowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Zamość: Zamówienie uzupełniające w zakresie pielęgnacji zieleni miejskiej na terenach pofortecznych w Zamościu o łącznej pow. 11,6 ha, w granicach ulic: Okopowa - Droga Męczenników Rotundy - Szczebrzeska - Podgroble - Kr. Jadwigi - Zamkowa
Numer ogłoszenia: 238322 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 122603 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Zamość, Rynek Wielki 13, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392084, faks 084 6393054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zamówienie uzupełniające w zakresie pielęgnacji zieleni miejskiej na terenach pofortecznych w Zamościu o łącznej pow. 11,6 ha, w granicach ulic: Okopowa - Droga Męczenników Rotundy - Szczebrzeska - Podgroble - Kr. Jadwigi - Zamkowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu usługi w zakresie pielęgnacji zieleni miejskiej, tj. pielęgnacji trawników, utrzymaniu i konserwacji elementów małej architektury, utrzymaniu alejek na terenach pofortecznych w Zamościu o łącznej pow. 11,6 ha, tj.: 1) pielęgnacji trawników na powierzchniach płaskich i skarpach - 6.156,20 m2, 2) utrzymaniu wzmocnienia skarpy faszyną - 879,00 m2, 3) konserwacji tablic i znaków: -tablice informacyjne pionowe (250x235x54cm ) -5 szt., -drogowskaz ( słup drewniany z deską 24x24x225cm) - 4 szt., -słupki trasowania szlaku (drewniane) wys.126cm - 16 szt., -tablice pulpitowe panoramiczne małe - (0,89x0,75m) - 8 szt., -tablice pulpitowe panoramiczne duże - (471x287cm) - 3 szt., 4) utrzymaniu infomatu (267x127cm) - 1 szt., 5) utrzymaniu stojaków metalowych na rowery (358x67x92cm) - 3 szt., 6) utrzymaniu chodnika o nawierzchni z kostki brukowej wzdłuż drogi - ul. Zamkowej (143x2,00m) - 286,00 m2, 7) utrzymaniu alejki o nawierzchni mineralnej - 264,95m2, 8) utrzymaniu alejki o nawierzchni ziemnej - 40,00 m2, 9) utrzymaniu alejki o nawierzchni żwirowej -76,50m2, 10) utrzymaniu barier o konstrukcji drewnianej - 119 szt. o rozmiarach 126x200cm, naprawa elementów w przypadku uszkodzenia, 11) utrzymaniu altany (300x480cm) przekrój 303cm, wraz ze stolikiem, makietą relifową - 1 szt., 12) utrzymaniu schodów betonowych - 139,80 m2, 13) utrzymaniu porządku i czystości na obszarze 0,7 ha. Okres świadczenia usługi objętej zamówieniem uzupełniającym od dnia 01.09.2015r. do dnia 31.12.2015r...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ENTRA Juszczak,Piasecki Sp. Jawna, ul. Spadek 18, 22-400 Zamość, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17280,00

  • Oferta z najniższą ceną: 17280,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17280,00

  • Waluta: PLN .


ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 66 ustawy Prawo zamówień publicznych - zamówienie z wolnej ręki w zw. z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych - udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy usług - zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie podstawowe jest realizowane na podstawie Umowy nr 925/2014 zawartej w dniu 30.12.2014r. pomiędzy Miastem Zamość a Wykonawcą: ENTRA Juszczak, Piasecki Spółka Jawna z siedzibą 22-400 Zamość, ul. Spadek 18 i dotyczy Zadania nr 3 o ogólnej powierzchni 11,6 ha, obejmującego teren zieleni w granicach ulic: Okopowa - Droga Męczenników Rotundy - Szczebrzeska - Podgroble - Kr. Jadwigi - Zamkowa. Przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie Zadania nr 3, realizowanego na podstawie ww. umowy jest usługa całorocznego utrzymania terenów zieleni, polegająca m.in. na: 1) pielęgnacji trawników, drzew, krzewów, krzewinek i bylin, 2) utrzymaniu elementów małej architektury: kosze, ławki parkowe, kładki i most, infomaty, 3) utrzymaniu w należytym stanie alejek, schodów, 4) utrzymaniu Kazamaty Bastionu II, 5) utrzymaniu właściwego stanu sanitarno-higienicznego terenu poprzez oczyszczanie jego z różnych odpadów wraz z wywozem do utylizacji, 6) sprawowaniu bieżącego nadzoru nad powierzonym mieniem oraz interwencyjne, niezależnie od zakresu prac, wykonanie innych czynności związanych z utrzymaniem zieleni. Zamówienie uzupełniające polega na wykonaniu usługi w zakresie pielęgnacji zieleni miejskiej, tj. pielęgnacji trawników, utrzymaniu i konserwacji elementów małej architektury, utrzymaniu alejek na terenach pofortecznych w Zamościu o łącznej pow. 11,6 ha, tj.: 1) pielęgnacji trawników na powierzchniach płaskich i skarpach - 6.156,20 m2, 2) utrzymaniu wzmocnienia skarpy faszyną - 879,00 m2, 3) konserwacji tablic i znaków: -tablice informacyjne pionowe (250x235x54cm ) -5 szt., -drogowskaz ( słup drewniany z deską 24x24x225cm) - 4 szt., -słupki trasowania szlaku (drewniane) wys.126cm - 16 szt., -tablice pulpitowe panoramiczne małe - (0,89x0,75m) - 8 szt., -tablice pulpitowe panoramiczne duże - (471x287cm) - 3 szt., 4) utrzymaniu infomatu (267x127cm) - 1 szt., 5) utrzymaniu stojaków metalowych na rowery (358x67x92cm) - 3 szt., 6) utrzymaniu chodnika o nawierzchni z kostki brukowej wzdłuż drogi - ul. Zamkowej (143x2,00m) - 286,00 m2, 7) utrzymaniu alejki o nawierzchni mineralnej - 264,95m2, 8) utrzymaniu alejki o nawierzchni ziemnej - 40,00 m2, 9) utrzymaniu alejki o nawierzchni żwirowej -76,50m2, 10) utrzymaniu barier o konstrukcji drewnianej - 119 szt. o rozmiarach 126x200cm, naprawa elementów w przypadku uszkodzenia, 11) utrzymaniu altany (300x480cm) przekrój 303cm, wraz ze stolikiem, makietą relifową - 1 szt., 12) utrzymaniu schodów betonowych - 139,80 m2, 13) utrzymaniu porządku i czystości na obszarze 0,7 ha. Wobec powyższego zakres usług wykonywanych w ramach zamówienia uzupełniającego jest tożsamy z zakresem usług objętych zamówieniem podstawowym. Wartość szacunkowa zamówienia uzupełniającego wynosi 11.000,00 zł, co stanowi 12,15% wartości zamówienia podstawowego. Okres świadczenia usługi objętej zamówieniem uzupełniającym od dnia 01.09.2015r. do dnia 31.12.2015r. Zamówienie uzupełniające zostało przewidziane w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (opublikowanym w dniu 08.10.2014r. w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod numerem 2014/S 193-341179, na stronie www.bip.zamosc.um.gov.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta Zamość). Przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego objętego Zadaniem nr 3, Zamawiający uwzględnił wartość zamówień uzupełniających do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego. Powyższe uzasadnia wybór trybu zamówienia z wolnej ręki, ponieważ: ­-zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, ­-zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego, ­-wartość zamówienia uzupełniającego nie przekracza 50% wartości zamówienia podstawowego, ­-przedmiot zamówienia uzupełniającego jest zgodny z przedmiotem zamówienia podstawowego, ­-okres udzielenia zamówienia uzupełniającego nie przekracza 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, ­-do udziału w negocjacjach o udzielenie zamówienia uzupełniającego zaproszono dotychczasowego wykonawcę usług, objętych zamówieniem podstawowym.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.