eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciborowice Górne › Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Raciborowice Górne: Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka
Numer ogłoszenia: 238303 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Warta Bolesławiecka , Warta Bolesławiecka 40c, 59-720 Raciborowice Górne, woj. dolnośląskie, tel. 075 738 95 73, faks 075 738 95 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartabol.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy oraz zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka w zakresie określonym uchwałami: -UCHWAŁĄ Nr XXX/188/09 Rady Gminy W Warcie Bolesławieckiej z dnia 28 września 2009 roku w sprawie przystąpienia do zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka oraz jej załącznikiem - UCHWAŁĄ NR XXX/189/09 Rady Gminy w Warcie Bolesławieckiej z dnia 29 września 2009r.w sprawie przystąpienia do wprowadzenia zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka w obrębach: Tomaszów Bolesławiecki, Szczytnica i Wilczy Las oraz jej załącznikiem -UCHWAŁĄ NR XXX/190/09 Rady Gminy w Warcie Bolesławieckiej z dnia 29 września 2009r.w sprawie przystąpienia do wprowadzenia zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka w obrębach: Warta Bolesławiecka i Wartowice oraz jej załącznikiem - UCHWAŁĄ NR XXX/191/09 Rady Gminy w Warcie Bolesławieckiej z dnia 29 września 2009r. w sprawie przystąpienia do wprowadzenia zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka w obrębach: Iwiny i Lubków oraz jej załącznikiem; - UCHWAŁĄ NR XXX/192/09 Rady Gminy w Warcie Bolesławieckiej z dnia 29 września 2009r.w sprawie przystąpienia do wprowadzenia zmian do miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka w obrębach: Raciborowice Dolne, Raciborowice Górne i Jurków oraz jej załącznikiem 2.Szczegółowy przedmiot zamówienia: a)opracowaniem należy objąć teren gminy Warta Bolesławiecka zgodnie z ww. uchwałami i jej załącznikami b)w opracowaniu należy uwzględnić wnioski zebrane od ludności; c)zakres i sposób opracowania studium musi być zgodny z treścią art.10 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003, Nr 80, poz. 717 z późn. zmianami) ; d)zakres i sposób opracowania planów miejscowych musi być zgodny z treścią art.15 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. z 2003 Nr 80, poz. 717 z późn. zmianami) ; e)kopie map zasadniczych i map ewidencyjnych w skali 1:1000 i 1:5000 w wersji papierowej dostarcza Zamawiający; po stronie Wykonawcy leży pozyskanie map topograficznych z danymi wysokościowymi terenu i naniesienie danych na rysunek plany miejscowego; f)do wykorzystania na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający udostępni Wykonawcy obowiązujące miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego gminy, opracowanie ekofizjograficzne wykonane dla terenu gminy Warta Bolesławiecka , studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka oraz inne niezbędne dokumenty będące w posiadaniu Zamawiającego ; g)do dokumentacji planistycznej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć : prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze , z uwzględnieniem ustaleń studium i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka oraz prognozę skutków finansowych uchwalenia planu miejscowego , zgodnie z wymogami art.36 ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ; h)opracowany projekt zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka musi być zaopiniowany i uzgodniony z instytucjami , organami administracji rządowej, wymienionymi w art. 11 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ; i)opracowane projekty zmian miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Warta Bolesławiecka muszą być zaopiniowane i uzgodnione z instytucjami , organami administracji rządowej, wymienionymi w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ; j)plany i studium muszą być sporządzone zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz.717, z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 roku w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. Nr 164, poz. 1587); k)sporządzony projekt studium oraz projekty planów powinny być przekazane w następującej formie: - projekt uchwały przyjmującej studium oraz projekty uchwał przyjmujących plany - nośnik elektroniczny. - dokumentacja formalno-prawna - komplet oryginałów - 1 kpl. - część tekstowa i graficzna planów - wersja papierowa - 3 egz. - część tekstowa i graficzna planów - wersja do publikacji - 1 egz. - część tekstowa i graficzna planu - wersja elektroniczna - 3 szt. . Wykonawca zobowiązany będzie do przedkładania Zamawiającemu opracowywanych przez siebie materiałów służących realizacji poszczególnych kroków procedury planistycznej określonej w/w ustawą w najkrótszym z możliwych (ze względów formalnych) terminach. Koszty dotyczące ogłoszeń, korespondencji i uzgodnień ponosi Zamawiający.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Postępowanie prowadzone jest bez obowiązku wnoszenia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy (upzp) tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którymi będzie dysponować i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie),tj.: - zespołem składającym się z minimum trzech osób, w tym jedna osoba posiadająca uprawnienia urbanistyczne i będąca członkiem Okręgowej Izby Urbanistów oraz pełniąca funkcję głównego projektanta, - Wykonawca musi posiadać niezbędne doświadczenie tj. - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał: - co najmniej 3 miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. -Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 75.000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, 3.Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. 4.Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana w systemie -spełnia-nie spełnia- na podstawie dokumentów wymienionych w Rozdziale VI SIWZ. 5.Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.0.Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 upzp, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 1.1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym tym zamówieniem - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.0. W celu potwierdzenia opisanych warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: 2.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług polegających na opracowaniu co najmniej 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, każdy o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wg wzoru załącznika nr 2 -Doświadczenie Zawodowe-. Każde wykazane zadanie musi być potwierdzone dokumentem (np. referencja) o jego należytym wykonaniu. 2.2.wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wymaga się dysponowania min. jedna osoba będącą członkiem Okręgowej Izby Urbanistów, która będzie pełnić funkcję głównego projektanta wg wzoru załącznika nr 3 -Potencjał Kadrowy- 3.0.W celu potwierdzenia opisanego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda załączenia do oferty: 3.1. polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.0.Komplet oświadczeń - wg wzoru załącznika nr 4 -Oświadczenia-. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wartaboleslawiecka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Na wniosek Wykonawcy Zamawiający w ciągu 5 dni przekaże SIWZ w cenie 37,00 zł płatne na konto Urzędu Gminy Warta Bolesławiecka nr 79 8658 1022 2600 0127 2000 0020 PBS O/Warta Bolesławiecka.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Warcie Bolesławieckiej , I piętro, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie będzie finansowany ze środków Unii Europejskiej.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.