Jastków: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg
własności Gminy Jastków w sezonie 2013/2014
Numer ogłoszenia: 238291 - 2013; data zamieszczenia: 12.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jastków , Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, tel. 081 5020143, faks 081 5020144.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg własności Gminy Jastków w sezonie 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych przez sezon zimowy 2013/2014, a) sprzętem odśnieżającym: dróg asfaltowych na szerokość nawierzchni bitumicznej, a w przypadku dróg o nawierzchni tłuczniowej lub gruntowej na szerokość pozwalającą na bezpieczne wymijanie nadjeżdżających pojazdów lub odśnieżenie miejsc tzw. mijanki o długości co najmniej 50 mb b) przy wykorzystaniu sprzętu do usuwania śliskości na podjazdach, wzniesieniach, zakrętach, zatokach autobusowych i innych niebezpiecznych miejscach na drogach Zakres całej usługi obejmuje drogi pod zarządem Gminy Jastków (ok. 150km) Wykonawca musi być w gotowości do wykonania usługi wraz ze sprawnym sprzętem będącym w jego dyspozycji od godz. 2:00 do godz. 22:00 przez 7 dni w tygodniu w okresie trwania zamówienia. Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z wytycznymi zawartymi w załączonej Szczegółowej Specyfikacji Technicznej (SST) i Przedmiarze robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo umieszczenia urządzenia GPS w pojeździe wykonawcy celem weryfikacji faktycznie odśnieżonych kilometrów dróg. Zamówienie zostało podzielone na 6 części, wg rodzaju sprzętu jakim będzie świadczona usługa oraz obszaru działania: CZĘŚĆ I - Nośnik samochodowy z pługiem (odśnieżenie dróg w ciągu 6 godzin od zgłoszenia), Ładowarka typu FADROMA poj. łyżki min. 2,5m3, Piaskarka na podwoziu samochodowym lub rozrzutnik rolniczy z napędem do rozsypywania mieszanki usuwającej śliskość (obsługująca sołectwa: Smugi, Snopków, Jastków, Piotrawin, Józefów-Pociecha, Marysin, Natalin, Dębówka, Panieńszczyzna, Barak ) CZĘŚĆ II - Nośnik samochodowy z pługiem (odśnieżenie dróg w ciągu 6 godzin od zgłoszenia), Ładowarka typu FADROMA poj. łyżki min. 2,5m3, Piaskarka na podwoziu samochodowym lub rozrzutnik rolniczy z napędem do rozsypywania mieszanki usuwającej śliskość (obsługująca sołectwa: Dąbrowica, Płouszowice-Kolonia, Płouszowice, Tomaszowice, Sieprawice, Tomaszowice-Kolonia, Miłocin, Moszna, Moszna- Kolonia, Sieprawki, Moszenki, Sługocin, Wysokie, Ługów, Ożarów ) CZĘŚĆ III - Koparko-ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o poj. łyżki min. 1m3 (obsługująca sołectwa: Smugi, Snopków, Jastków, Piotrawin, Józefów-Pociecha) CZĘŚĆ IV - Koparko-ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o poj. łyżki min. 1m3 (obsługująca sołectwa: Marysin, Natalin, Dębówka, Panieńszczyzna, Barak) CZĘŚĆ V - Koparko-ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o poj. łyżki min. 1m3 (obsługująca sołectwa: Dąbrowica, Płouszowice-Kolonia, Płouszowice, Tomaszowice, Sieprawice ) CZEŚĆ VI - Koparko-ładowarka z napędem na tylną i przednią oś o poj. łyżki min. 1m3 (obsługująca sołectwa: Tomaszowice-Kolonia, Miłocin, Moszna, Moszna-Kolonia, Sieprawice, Sieprawki, Moszenki, Sługocin, Wysokie, Ługów, Ożarów ). Jeżeli wykonawca będzie przystępował do więcej niż jednej części, musi posiadać wymagany sprzęt na każdą z części.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamówienie uzupełniające będzie tożsame z zamówieniem podstawowym przy czym jego wielkość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.04.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
opis sposobu dokonywania oceny warunku nastąpi na podstawie weryfikacji oświadczenia składanego na podstawie art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jastkow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 pok. 4a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Jastków, 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3 pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI JASTKÓW
więcej: przetargi JASTKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie dróg na terenie Nadleśnictwa Orneta w 2024 roku"
- USŁUGI UTRZYMANIA STANU SANITARNO - PORZĄDKOWEGO NIERUCHOMOŚCI WRAZ Z TERENAMI PRZYNALEŻNYMI NA NIERUCHOMOŚCIACH ADMINISTROWANYCH PRZEZ ŁÓDZKIE NIERUCHOMOŚCI SP. Z O.O.
- Świadczenie usługi sprzątania powierzchni wewnętrznych budynków oraz terenów zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy - 2 części
- Utrzymanie czystości powierzchni wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Sądu Rejonowego w Wołominie przy ulicy Prądzyńskiego 3A
- Świadczenie dla Sądu Rejonowego w Turku kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń wewnętrznych i terenów zewnętrznych
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.