eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › P_27_SR.DEZYN.SKOR_2011 dostawa środków do dezynfekcji skóry w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-09-06

Warszawa: P_27_SR.DEZYN.SKOR_2011 dostawa środków do dezynfekcji skóry w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala
Numer ogłoszenia: 238279 - 2011; data zamieszczenia: 06.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 231702 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Ginekologiczno-Położniczy "INFLANCKA" Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Inflancka 6, 00-189 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 831-37-01, faks 635 84 39.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: P_27_SR.DEZYN.SKOR_2011 dostawa środków do dezynfekcji skóry w podziale na pakiety do magazynu ogólnego Szpitala.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków do dezynfekcji skóry w podziale na pakiety do magazyny ogólnego Szpitala Ginekologiczno - Położniczego Inflancka w Warszawie, zgodnie z wymaganiami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zwanej dalej SIWZ (a w szczególności zgodnie z formularzem asortymentowo - cenowym będącym załącznikiem Nr 2 do SIWZ stanowiącym integralną jej część). 2. Zamówienie podzielone jest na 3 pakiety: Pakiet I - Płyn do dezynfekcji błon śluzowych, preparaty do dezynfekcji skóry i chirurgicznego mycia rąk Pakiet II - Preparaty do mycia i dezynfekcji rąk 3. Wymagany minimalny okres ważności dostarczanych artykułów 12 miesięcy od daty dostawy. 4. Wielkość dostaw będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego. 5. Ilość środków czystościowych ma charakter szacunkowy i może ulec zmianom podczas trwania umowy. Zamawiającemu przysługuje prawo wyboru ilości zamawianego asortymentu w granicach określonych wartością umowy, z zachowaniem ilości minimalnych zamawianego asortymentu. 6. CPV: 24.43.16.00-0, 9. Miejsce realizacji dostawy: Magazyn Ogólny Szpitala Ginekologiczno-Położniczego INFLANCKA im. Krysi Niżyńskiej -Zakurzonej SPZOZ w Warszawie przy ul. Inflanckiej 6 Tel. 22 69-73-225 10. Brak oferty cenowej nawet w jednej pozycji pakietu spowoduje odrzucenie oferty. 11. Zamawiający nie gwarantuje każdorazowo dojazdu na teren Szpitala..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.43.16.00-0.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Schulke Polska Sp. z o.o., ul. Rydygiera 8, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48105,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 59634,12

  • Oferta z najniższą ceną: 59634,12 / Oferta z najwyższą ceną: 59634,12

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pkaiet II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Medilab Sp. z o.o., ul. Wysockiego 6c, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28292,65 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33063,87

  • Oferta z najniższą ceną: 33063,87 / Oferta z najwyższą ceną: 33063,87

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.