eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rozbiórka budynków mieszkalnych i gospodarczych w Suwałkach - Zad. 1, Zad. 2, Zad. 3, Zad. 4

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Suwałki: Rozbiórka budynków mieszkalnych i gospodarczych w Suwałkach - Zad. 1, Zad. 2, Zad. 3, Zad. 4
Numer ogłoszenia: 238202 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82, 16-400 Suwałki, woj. podlaskie, tel. 087 5667855, fax 087 5664831.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mdi.suwalki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbiórka budynków mieszkalnych i gospodarczych w Suwałkach - Zad. 1, Zad. 2, Zad. 3, Zad. 4.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Rozbiórka oficyn mieszkalnych przy ul. Kościuszki 68 wraz z budynkami gospodarczymi: - rozbiórka budynku mieszkalnego M6, - rozbiórka budynków mieszkalnych M7 (na budynkach występuje około 187 m2 pokrycia z eternitu), - rozbiórka budynków gospodarczych na przedłużeniu budynku mieszkalnego M7 i M6: - budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M7 -M7/1, - budynki gospodarcze po stronie wschodniej podwórka posesji nr Kościuszki 68 - M7/2, - budynki gospodarcze po stronie południowej podwórka posesji nr Kościuszki 68 - M6/1 (na budynkach występuje około 16,5 m2 pokrycia z eternitu). Zadanie 2 - Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 66A wraz z budynkami gospodarczymi: - rozbiórka budynku mieszkalnego M5, - rozbiórka budynków gospodarczych na przedłużeniu budynku mieszkalnego M6 i M5: - budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M6 -M6/2, - budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M6 -M6/3 (dwa garaże murowane), - budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M5 -M5/1. Zadanie 3 - Rozbiórka budynku garażowego w sąsiedztwie ul. Kościuszki 72A: - rozbiórka budynków gospodarczych G9. Zadanie 4 - Rozbiórka budynku gospodarczego przy ul. Jana Pawła II: - rozbiórka budynku gospodarczego położonego na terenie pokoszarowym. W przypadku Zadania 1 rozbiórkę płyt azbestowo - cementowych musi wykonać firma posiadająca uprawnienia do wykonywania tego typu robót. Zamawiający będzie wymagał potwierdzenia utylizacji azbestu przez uprawnione jednostki - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 02 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest (Dz.U. nr 71, poz. 649). Materiały oraz gruz uzyskane z rozbiórek wszystkich budynków stają się własnością wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączone projekty budowlane oraz przedmiary robót. Załączone przedmiary robót Wykonawca traktuje jako materiał pomocniczy do wyceny ryczałtowej w/w rozbiórek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy) w tym: Zadanie 1 - 1 500,00 zł; Zadanie 2 - 2 000,00 zł; Zadanie 3 - 500,00 zł; Zadanie 4 - 1 000,00 zł; 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.4). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK S.A. O/Suwałki nr 23 1060 0076 0000 3310 0006 7332 w terminie 28.12.2007 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie przez zamawiającego wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w pieniądzu, zostanie złożone na rachunku, które jest oprocentowane stawką 0%. Wadium w pozostałych formach - oryginały - muszą być wniesione w sekretariacie Miejskiej Dyrekcji Inwestycji w Suwałkach, ul. Sejneńska 82. Oznacza to, że w terminie wniesienia wadium, w sekretariacie MDI muszą zostać złożone ww. formy wadium. Kserokopia wadium musi być złożona w ofercie. Wykonawca - dla celów dowodowych - powinien uzyskać dla siebie potwierdzenie złożenia wadium w Sekretariacie MDI..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp, 5. dysponują zespołem inżynierskim o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym niezbędnym do realizacji zamówienia: kierownik budowy - stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót budowlanych, 6. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że oferent jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 7. muszą posiadać zezwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych, 8. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI. Wykonawca musi wykazać spełnianie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy Formularz ofertowy na załączniku nr 1, 2. Formularz cenowy na załączniku nr 2, 3. Dowód wniesienia wadium, 4. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 5. Oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (dla właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych), 6. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z dnia 14.09.2006 r. Nr 164 poz. 1163 z póź. zm.) wg załącznika nr 3, (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 7. Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają m.in. z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji, wymagane jest załączenie dokumentu lub jego poświadczonej kserokopii uprawniającego do składania podpisów w imieniu Wykonawcy, 8. Wykaz kadry inżynieryjno - technicznej proponowanej do realizacji zamówienia na załączniku nr 4 (w tym: kierownik budowy z co najmniej 3 letnim doświadczeniem - ponadto należy dołączyć kserokopię uprawnień zawodowych oraz kserokopię zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego aktualnego na dzień składania ofert), 9. Dane dotyczące podwykonawców na załącznikach nr 5 i 6 wraz z dokładnym określeniem części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, 10. Parafowany na każdej stronie wzór umowy wg załącznika nr 7, 11. Oryginał lub poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałami kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 12. Zezwolenie na wytwarzanie odpadów niebezpiecznych - dotyczy Zadania 1.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mdi.suwalki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82 pokój nr 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Miejska Dyrekcja Inwestycji w Suwałkach 16-400 Suwałki, ul. Sejneńska 82 sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Rozbiórka oficyn mieszkalnych przy ul. Kościuszki 68 wraz z budynkami gospodarczymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbiórka budynku mieszkalnego M6, - rozbiórka budynków mieszkalnych M7 (na budynkach występuje około 187 m2 pokrycia z eternitu), - rozbiórka budynków gospodarczych na przedłużeniu budynku mieszkalnego M7 i M6: -budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M7 -M7/1, -budynki gospodarcze po stronie wschodniej podwórka posesji nr Kościuszki 68 - M7/2, - budynki gospodarcze po stronie południowej podwórka posesji nr Kościuszki 68 - M6/1 (na budynkach występuje około 16,5 m2 pokrycia z eternitu)..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Rozbiórka budynku mieszkalnego przy ul. Kościuszki 66A wraz z budynkami gospodarczymi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbiórka budynku mieszkalnego M5, - rozbiórka budynków gospodarczych na przedłużeniu budynku mieszkalnego M6 i M5: - budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M6 -M6/2, - budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M6 -M6/3 (dwa garaże murowane), - budynki gospodarcze na przedłużeniu budynku mieszkalnego M5 -M5/1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Rozbiórka budynku garażowego w sąsiedztwie ul. Kościuszki 72A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbiórka budynków gospodarczych G9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie 4 - Rozbiórka budynku gospodarczego przy ul. Jana Pawła II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - rozbiórka budynku gospodarczego położonego na terenie pokoszarowym..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.