eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-12

Ogłoszenie nr 23817 - 2017 z dnia 2017-02-12 r.

Płock: Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 873


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Płocku, krajowy numer identyfikacyjny 61103840300000, ul. Pl. Dąbrowskiego  2, 09402   Płock, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 243 665 400, faks 243 665 421, e-mail zamowienia@pwszplock.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Uczelnia publiczna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości na terenie obiektów Państwowej Wyższej Szkoły Zawodowej w Płocku w 2017 r. Zaleca się, aby Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a zwłaszcza dokonał wizji lokalnej w miejscach realizacji przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi DZIAŁ II SIWZ. UWAGA: ze względy na to, iż termin realizacji usługi rozpoczyna się z dniem podpisania umowy, wynagrodzenie za miesiąc styczeń uzależnione jest od terminu rozpoczęcia świadczenia usługi. Tym samym wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie przeliczone proporcjonalnie do dni w trakcie których realizacja usługi się odbywała. 3.2. W ramach realizacji zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji. Zamawiający przyznaje sobie prawo do zwiększenia zamówienia: a) wykonania usługi odśnieżania, której zakres został określony w pkt 3 szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia, dodatkowo przez jeszcze 90 dni, tj. w okresie 105 dni. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usługi odśnieżania w okresie 15 dni, których cena zostanie określona w Formularzu cenowym - Załącznik nr 2 do SIWZ. Natomiast przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji - zwiększenia liczby dni w czasie których wykonywana będzie usługa odśnieżania o 90 dni po stawce wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. Zamawiający skorzysta z prawa opcji w przypadku opadów śniegu przez więcej niż 15 dni i zaistnienia w związku z tym potrzeby odśnieżania, b) w przypadku zaistnienia konieczności odbywania się zajęć na obiektach przy Placu Dąbrowskiego 2 oraz Studium Wychowania Fizycznego i Sportu ul. Gałczyńskiego 28 w soboty lub niedziele, dodatkowo do 698 godzin, tj. łącznie z ilością gwarantowaną 708 godzin pracy w sobotę lub w niedzielę. Zamawiający gwarantuje Wykonawcy realizację usługi sprzątania i utrzymania czystości w soboty lub niedzielę na w/w obiektach w ilości 10 godzin w przypadku odbywających się zajęć. Zwiększenie godzin nastąpi po stawce wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3.3. Wykonawca nie może domagać się dodatkowego wynagrodzenia lub odszkodowania, w przypadku gdy Zamawiający nie skorzysta z przewidzianego prawa opcji. 3.4. Prawo opcji jest realizowane na podstawie umowy, w związku z tym nie wiąże się z koniecznością zawierania aneksu do umowy. Umowa zawarta z Wykonawcą regulować będzie zarówno wykonanie części zamówienia objętego zakresem zadeklarowanym przez Zamawiającego (część minimalna zagwarantowana przez Zamawiającego), jak i zastosowanie oraz warunki realizacji prawa opcji. Z prawa opcji Zamawiający może skorzystać w terminie obowiązywania umowy z Wykonawcą. 3.5. Zamawiający zobowiązany jest do pisemnego bądź mailowego poinformowania Wykonawcy o decyzji skorzystania z prawa opcji, zgodnie z warunkami umownymi.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 90910000-9
Dodatkowe kody CPV: 90919000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT
Waluta


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Almar Przemysław Matuszewski,  uslugi.ogrodnicze@onet.pl,  Ul. Dobrzyńska4/1,  09-400,  Płock,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 676841.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 676841.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2793786.99
Waluta: pln


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.