eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Studzienice › Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, Zespołu Szkół w Półcznie i Zespołu Szkół w Ugoszczy w roku szkolnym 2014/2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Studzienice: Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, Zespołu Szkół w Półcznie i Zespołu Szkół w Ugoszczy w roku szkolnym 2014/2015
Numer ogłoszenia: 238172 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Studzienice , ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice, woj. pomorskie, tel. 059 8216593, faks 059 8216615.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.studzienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz i odwóz dzieci do Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach, Zespołu Szkół w Półcznie i Zespołu Szkół w Ugoszczy w roku szkolnym 2014/2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu osób, polegających na dowożeniu uczniów z zespołów szkół wymienionych w ust. 2 części 1-3 z miejsc wyznaczonych jako przystanki w załącznikach nr 3a, 3b i 3c do tych zespołów szkół oraz ich odwożeniu po zakończonych zajęciach do miejsc wyznaczonych jako przystanki w załącznikach nr 3a, 3b i 3c.. w roku szkolnym 2014/2015, dalej jako przewóz, wraz z zapewnieniem im opieki w czasie przewozu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część nr 1: dowóz dzieci do Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015 z i do następujących miejscowości: Osława Dąbrowa wieś, Osława Dąbrowa ZBK, Sominy, Kłączno, Pyszno, Lipuszek, Przewóz, Prądzonka, Rabacino, Chabzewo. Miejsca przystanków przywozu i odwozu, godziny przywozu i odwozu, szacunkową liczbę osób określa załącznik nr 3a. Część nr 2: dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Półcznie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015 z i do następujących miejscowości: Jeleńcz, Skwierawy, Róg, Czarna Dąbrowa, Łąkie, Cechyny, Mokrzyn. Miejsca przystanków przywozu i odwozu, godziny przywozu i odwozu, szacunkową liczbę osób określa załącznik nr 3b. Część nr 3: dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Ugoszczy oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015 z i do następujących miejscowości: Ugoszcz Grand, Udorpie. Miejsca przystanków przywozu i odwozu, godziny przywozu i odwozu, szacunkową liczbę osób określa załącznik nr 3c. 3. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień - CPV - 60100000-9-Usługi w zakresie transportu drogowego. 4. Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy: a) dowóz uczniów z miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 do zespołów szkół wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 w dni nauki w szkole w godzinach określonych w załączniku 3a, 3b, 3c, b) odwóz uczniów z zespołów szkół wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 do miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 w dni nauki w szkole w godzinach określonych w załączniku 3a, 3b, 3c, c) zapewnienie bezpieczeństwa i opieki uczniom podczas przewozu z miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 do placówek oświatowych wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 i drodze powrotnej oraz w trakcie wsiadania i wysiadania z pojazdu zgodnie z przepisami ustawowymi, d) zapewnienie wszystkim uczniom dojeżdżającym do szkół z miejscowości wskazanych w części nr 1, części nr 2 i części nr 3 i z powrotem miejsc siedzących, e) zapewnienie druków biletowych uprawniających do korzystania z usługi przewozu oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych z ich sporządzeniem i wydaniem, f) zapewnienie druków biletowych- biletów niepodlegających osobnej opłacie- dla osób wyznaczonych przez Gminę Studzienice, które będą sprawować opiekę nad dziećmi w autobusach, oraz pokrycia wszelkich kosztów związanych ze sporządzeniem i wydaniem tych biletów. 5. Szczegółowy opis praw i obowiązków zamawiającego i wykonawcy w związku z wykonywaniem przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 4a, 4b, 4c do SIWZ. 6. Liczba opiekunów, o której mowa w ust. 4 lit. f) będzie uzależniona od ilości tras przewozu ustalonych dla każdej części zamówienia. 7. Przewóz może być dokonywany wyłącznie w sposób zgodny z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawą z 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U.2013.1414 j.t. ze zm.) i ustawą z 15 listopada 1984 roku Prawo przewozowe (Dz.U.2012.1173 j.t. ze zm.) i przepisami wykonawczymi wydanymi na ich podstawie, środkami transportu drogowego spełniającymi wymagania określone w obowiązujących przepisach, zwłaszcza przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2012 poz. 1137 ze zm.) i przepisach wykonawczych wydanych na ich podstawie O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, których oferta odpowiada wymogom określonym w ustawie PZP i spełnia wymagania określone w SIWZ. 8. Zamawiający zgodnie z art. 36b ust. 1 ustawy PZP, zobowiązuje wykonawców do wskazania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. W związku z tym, każdą wyspecyfikowaną część, wymienioną w ust. 2, należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, a wszelkie zapisy znajdujące się w SIWZ dotyczące ofert należy rozumieć jako odnoszące się do ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie części. Formularz ofertowy oraz kalkulacja kosztów muszą być wypełnione na każdą część oddzielnie. 10. Wykonawca jest obowiązany do podania kalkulacji kosztów miesięcznego dowozu jednego ucznia z danej miejscowości do zespołu szkół i z powrotem, obejmującej wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Wykonawca w kalkulacji kosztów oraz w cenie usługi uwzględni całość zobowiązań i kosztów wynikających z wykonania umowy, w tym koszt sporządzenia i wydania druków biletowych płatnych, o których mowa w ust. 4 lit. e oraz biletów, o których mowa w ust. 4 lit. f. Zamawiający zastrzega, że liczba kupowanych przez zamawiającego biletów miesięcznych w okresie objętym realizacją usługi może ulegać zmianie. W przypadku zwiększenia liczby dowożonych uczniów wykonawca zapewnia ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat. 11. Szacunkowa wartość zamówienia w okresie trwania umowy nie może być wyższa niż cena usługi brutto wskazana przez wykonawcę w złożonej przez niego ofercie przygotowanej zgodnie z SIWZ. 12. W przypadku wykorzystania kwoty, o której mowa w ust. 10, umowa wygasa. 13. Ostateczna wartość zamówienia będzie zależna od faktycznych potrzeb zamawiającego w okresie obowiązywania umowy i zostanie określona z uwzględnieniem liczby uczniów, na których rzecz wykonawca wykonał usługę objętą umową. 14. Wykonawcy nie przysługują wobec zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu nabycia mniejszej liczby biletów miesięcznych niż określone odpowiednio w załączniku nr 2a, 2b i 2c oraz otrzymania wynagrodzenia w wysokości niższej niż kwota przeznaczona na sfinansowanie zamówienia. 15. Wykonawca zobowiązany jest w terminie do 25 sierpnia 2014 roku umieścić w miejscowościach wskazanych w ust. 2 w części nr 1, 2 i 3 oraz na przystankach autobusowych znajdujących się przy zespołach szkół informacje dotyczące godzin przyjazdu oraz odjazdu autobusu. Wykonawca w tym samym terminie przekazuje ww. informacje do sekretariatów zespołów szkół..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do 50% wartości zamówienia podstawowego, o którym mowa w rozdziale III SIWZ, tj. związanych z usługą dowozu dzieci.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 26.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uważa się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada aktualne dokumenty uprawniające do wykonywania krajowego transportu drogowego osób pojazdami samochodowymi zgodnie z ustawą z 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz.U. 2013 poz. 1414 j.t. ze zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w danym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w danym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie ustanawia szczegółowych warunków w danym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Kompletna oferta musi zawierać: a) Formularz Oferty (sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ); b) Kalkulację kosztów (sporządzoną na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2a, 2b, 2c do SIWZ); c) stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania wykonawcy nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru/ ewidencji; d) oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu wymienione w SIWZ; e) oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak okoliczności uzasadniających wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, w tym oświadczenie dotyczące przynależności do grupy kapitałowej

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treść umowy w przypadku, gdy nastąpi zmiana: 1) powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) przystanków wymienionych w załączniku nr 3a, 3b, 3 c, 3) długości trasy oraz godziny rozpoczęcia i zakończenia dowożenia dzieci, 4) placówek szkolnych, do których dowożone są dzieci

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.studzienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Studzienice ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Studzienice, ul. Kaszubska 9, 77-143 Studzienice w sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół im. Ks. Antoniego Peplińskiego w Studzienicach oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015 z i do następujących miejscowości: Osława Dąbrowa wieś, Osława Dąbrowa ZBK, Sominy, Kłączno, Pyszno, Lipuszek, Przewóz, Prądzonka, Rabacino, Chabzewo. Miejsca przystanków przywozu i odwozu, godziny przywozu i odwozu, szacunkową liczbę osób określa załącznik nr 3a..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Półcznie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Półcznie oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015 z i do następujących miejscowości: Jeleńcz, Skwierawy, Róg, Czarna Dąbrowa, Łąkie, Cechyny, Mokrzyn. Miejsca przystanków przywozu i odwozu, godziny przywozu i odwozu, szacunkową liczbę osób określa załącznik nr 3b.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Ugoszczy oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dowóz dzieci do Zespołu Szkół w Ugoszczy oraz odwóz po zakończonych zajęciach w roku szkolnym 2014/2015 z i do następujących miejscowości: Ugoszcz Grand, Udorpie. Miejsca przystanków przywozu i odwozu, godziny przywozu i odwozu, szacunkową liczbę osób określa załącznik nr 3c..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 26.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.