eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Kompleksowa obsługa serwisowa (konserwacja i bieżąca naprawa) kserokopiarek oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Warszawa: Kompleksowa obsługa serwisowa (konserwacja i bieżąca naprawa) kserokopiarek oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej
Numer ogłoszenia: 238162 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Generalna , ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 12 51 390, faks 22 12 51 313.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa serwisowa (konserwacja i bieżąca naprawa) kserokopiarek oraz drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych eksploatowanych w Prokuraturze Generalnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz drukarek znajdujących się w Prokuraturze Generalnej, w budynkach w Warszawie przy ul. Rakowieckiej 26/30 oraz ul. Krasińskiego 65. Zamówienie składa się z dwóch części. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca składa ofertę, zgodnie z wyborem, na wybraną część zamówienia lub na wszystkie części zamówienia : 1) CZĘŚĆ I zamówienia - obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy kserokopiarek, 2) CZĘŚĆ II zamówienia obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / Wykaz urządzeń których obsługa serwisowa dotyczy przedstawiono w: Załączniku nr 1A do SIWZ - dla Części I zamówienia, Załączniku Nr 1B do SIWZ - dla Części II zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w: Załączniku Nr 2A do SIWZ - dla Części I zamówienia Załączniku Nr 2B do SIWZ - dla Części II zamówienia - Wzór Umowy..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.31.30.00-2, 50.31.31.00-3, 50.32.30.00-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania wiedzy i doświadczenia w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje, tj. zrealizował, a w przypadku świadczeń wykonywanych okresowo lub ciągłych nadal wykonuje - usługę serwisu i konserwacji podobnych urządzeń w ilości co najmniej 400 sztuk. Wykonawca podaje, wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SIWZ, datę wykonania lub wykonywania usługi i podmiot na rzecz którego usługa została wykonana lub jest wykonywana oraz liczbę urządzeń podlegających usłudze wraz z załączeniem dowodów czy usługa została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie. tj. poświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. W przypadku usług okresowych, nadal wykonywanych poświadczenie, powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia-nie spełnia, na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana zgodnie z formułą : spełnia-nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów, oświadczeń.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian treści umowy, dotyczących przedmiotu umowy, sposobu realizacji usług oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności w poniższych przypadkach / wspólne dla Części I i II zamówienia / : a) zmian formalno-organizacyjnych którejś ze Stron umowy; b) zmian organizacyjnych ze strony Zamawiającego; c) upadłości lub likwidacji Wykonawcy; d) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy; e) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy; f) zmiany obowiązującej wysokości stawki podatku VAT -jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych umową, Zamawiający dokona zmniejszenia lub zwiększenia wartości umowy brutto o kwotę równą różnicy zmiany wysokości stawki podatku VAT w części dotyczącej usług, których jeszcze nie wykonano; g) zaistnienia siły wyższej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 09:00, miejsce: Prokuratura Generalna, ul. Rakowiecka 26/30, 02-528 Warszawa, Biuro Podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / Wykaz urządzeń których obsługa serwisowa dotyczy przedstawiono w: Załączniku nr 1A do SIWZ - dla Części I zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2A do SIWZ - dla Części I zamówienia - Wzór Umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.31.30.00-2, 50.31.31.00-3, 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obsługa serwisowa w tym konserwacja oraz bieżące naprawy drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia / Wykaz urządzeń których obsługa serwisowa dotyczy przedstawiono w Załączniku Nr 1B do SIWZ - dla Części II zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w Załączniku Nr 2B do SIWZ - dla Części II zamówienia - Wzór Umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.00.00.00-5, 50.31.30.00-2, 50.31.31.00-3, 50.32.30.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.