eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Prenumerata prasy dla Prokuratur okręgu olsztyńskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Olsztyn: Prenumerata prasy dla Prokuratur okręgu olsztyńskiego
Numer ogłoszenia: 238157 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie , ul. Dąbrowszczaków 12, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52 15 457, faks (089) 52 15 401.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prenumerata prasy dla Prokuratur okręgu olsztyńskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prenumerata na 2010r oraz dostawa, do Prokuratury Okręgowej w Olsztynie oraz do jej 13 jednostek terenowych, prasy wymienionej w zał. Nr1. Warunki dodatkowe: - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia gazet i czasopism do poszczególnych jednostek w ilości i zakresie zgodnym z załącznikiem Nr1 do niniejszej SIWZ, - Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia gazet i czasopism do Prokuratury Okręgowej w Olsztynie i Prokuratur Rejonowych w Olsztynie w każdy dzień roboczy do godziny 730, natomiast do pozostałych Prokuratur okręgu olsztyńskiego do godziny 800, - W ramach ceny ofertowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić wszystkie podatki, cła, koszt dojazdu i dostarczenie prasy do poszczególnych jednostek i inne opłaty, które będą opłacane przez Wykonawcę w ramach umowy, - Wykonawca umożliwi Zamawiającemu dokonywanie zmian w ofercie tytułów w trakcie trwania umowy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.20.00.00 - Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ustawy Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4. spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia) na podstawie analizy oświadczeń i dokumentów załączonych do oferty Wykonawcy, wyszczególnionych w art. 6 niniejszej SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 5 pkt. 1 SIWZ) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminy składania ofert, b. zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat i składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 5 pkt. 2 SIWZ) do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a. Wykaz co najmniej 2 podobnych dostaw wykonanych w ciągu ostatnich 5 lata (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres) oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane z należytą starannością - np. referencje - (wzór stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ), 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 5 pkt. 3 SIWZ) do oferty należy dołączyć następujące oświadczenia: a. oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków określonych w art.22 ust. 1 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ), b. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - (wzór stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ), 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w niniejszej SIWZ (art. 5 pkt. 4 SIWZ) do oferty należy między innymi dołączyć następujące dokumenty: a. podpisany formularz ofertowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ), b. Podpisany formularz cenowy sporządzony zgodnie ze wzorem - (wzór stanowi Załącznik Nr 3 do SIWZ), c. podpisany projekt umowy - (wzór stanowi Załącznik Nr 7 do SIWZ), 5. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy do oferty dołączyć pełnomocnictwo dla osoby uprawnionej do podpisania oferty. Przedmiotowe pełnomocnictwo legitymujące pełnomocnika do wykonywania czynności prawnych w imieniu mocodawcy (Wykonawcy) musi wyraźnie i precyzyjnie określać zakres i okres jego obowiązywania. Pełnomocnictwo winno być dołączone do oferty w oryginale lub kopii uwierzytelnionej przez mocodawcę (Wykonawcę) lub notariusza. 6. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, muszą do oferty dołączyć oryginał pełnomocnictwa udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli podmiotów uczestniczących wspólnie, określającego pełnomocnika, który będzie ich reprezentował w postępowaniu o udzielenie zamówienia i który będzie upoważniony do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia, zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (może to być zarówno jeden z przedsiębiorców tworzących konsorcjum, tzw. lider, jak i zupełnie odrębna osoba). Dokument ten wylicza wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod nim podpisać. 8. Każdy z uczestników konsorcjum dołączy do oferty oświadczenie, że w przypadku wygrania przetargu, będzie ponosił solidarną odpowiedzialność wobec Zamawiającego na etapie realizacji zamówienia jak i z tytułu udzielonych gwarancji i rękojmi. 9. W przypadku złożenia oferty wspólnej, wymagane oświadczenia i dokumenty wynikające z art. 6 pkt. 1 i 3 składa każdy z podmiotów tworzących konsorcjum. Natomiast ocena warunków udziału w postępowaniu w zakresie potencjału technicznego, dotychczasowego doświadczenia oraz sytuacji finansowej dokonana będzie łącznie. 10. Przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy składający wspólną ofertę przedłożą Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców. Umowa w sprawie udzielenia zamówienia publicznego ewentualnie zostanie uzupełniona o postanowienia dotyczące podmiotów występujących wspólnie. 11. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 ze zmianami). 12. Oferta składana przez spółkę cywilną poza wyżej wymienionymi dokumentami winna dodatkowo zawierać następujące dokumenty dotyczące każdego ze wspólników tej spółki: - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, - informację z Krajowego Rejestru Karnego, - kserokopię umowy spółki cywilnej - jeżeli oferta nie jest podpisywana przez wszystkich wspólników tworzących spółkę. 13. Oferta składana przez spółkę z o.o. w przypadku gdy wartość zamówienia przewyższa dwukrotnie wysokość kapitału zakładowego zarząd spółki powinien być upoważniony uchwałą zgromadzenia wspólników do zawarcia umowy (art. 230 Kodeksu Spółek Handlowych), chyba że umowa spółki stanowi inaczej. Powyższe dokumenty należy składać w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olsztyn.po.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Koperniak 5 10-959 Olsztyn pokój 112.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Prokuratura Okręgowa w Olsztynie ul. Dąbrowszczaków 12 10-959 Olsztyn Biuro podawcze.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.