eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Elbląg: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15
Numer ogłoszenia: 238147 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji , ul. Królewiecka 15, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 236-23-38, fax. 0-55 236-23-38.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum-rehabilitacji.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu rehabilitacyjnego dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji w Elblągu przy ulicy Królewieckiej 15, w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia były fabrycznie nowe, rok produkcji 2008..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii 33.16.50.00 - Przyrządy do kriochirurgii i krioterapii 33.15.80.00 - Aparatura do terapii elektrycznej, elektromagnetycznej i mechanicznej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art.22 Ustawy o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 1.4 nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie Zamówienia, na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w Postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 2.1.1 wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy; 2.1.2 wykonawców, którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tej czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; 2.1.3 wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.1.4 wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3. 2.2 Zamawiający odrzuca ofertę, która : 2.2.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 2.2.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, 2.2.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 2.2.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, 2.2.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, 2.2.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, 2.2.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania w/w warunków na podstawie dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu : 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.2 Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy. (Załącznik Nr 4 do SIWZ); 1.3 Oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 24 Ustawy ( Załącznik Nr 5 do SIWZ ); 1.4 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.6 Wykaz wykonanych w obiektach służby zdrowia dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o charakterze porównywalnym z zakresem przedmiotowego Zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (w formie np. referencji, opinii, protokołów odbioru lub innych posiadanych przez Wykonawcę dokumentów potwierdzających w/w warunek (Załącznik nr 7 do SIWZ); 2. Ponadto oferta musi zawierać następujące dokumenty : 2.1 Uzupełniony formularz oferty ( Załącznik Nr 2 do SIWZ ); 2.2 Uzupełniony formularz cenowy z wyszczególnieniem sprzętu oraz cen jednostkowych urządzeń (Załącznik nr 3 do SIWZ) 2.3 Zaakceptowany wzór umowy ( Załącznik Nr 6 do SIWZ ); 2.4 Dokumenty potwierdzające (zgodne z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, Dz.U. z 2004 r., Nr 93, poz. 896 z późniejszymi zmianami oraz aktami wykonawczymi wydanymi na jej podstawie), że każde z wymienionych w Załączniku nr 1 do SIWZ urządzeń spełnia wymagania zasadnicze dla wyrobów medycznych wymagane prawem oraz odpowiadają określonym normom i są dopuszczone do obrotu i używania, tj. certyfikaty CE każdego wyrobu medycznego lub deklaracje zgodności każdego wyrobu medycznego lub zgłoszenie do rejestru każdego wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności. 2.5 Uzupełniony wykaz osób/osoby do kontaktów z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). 2.6 Oświadczenie Wykonawcy (Załącznik nr 9 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum-rehabilitacji.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji 82-300 Elbląg, ulica Królewiecka 15, Sekretariat II piętro.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2008 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centrum Rehabilitacji 82-300 Elbląg, ulica Królewiecka 15, Sekretariat II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.11.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.