eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łopuszno › Zorganizowanie 8 wyjazdów przedmiotowo - tematycznych tj. czterech 2-dniowych i dwóch 1-dniowych wyjazdów krajowych oraz dwóch 2-dniowych zagranicznych dla każdorazowo 70 beneficjentów ostatecznych i 6 opiekunów projektu (Nie zmarnuj szansy - inwestuj w siebie) realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.



Ogłoszenie z dnia 2010-09-01

Łopuszno: Zorganizowanie 8 wyjazdów przedmiotowo - tematycznych tj. czterech 2-dniowych i dwóch 1-dniowych wyjazdów krajowych oraz dwóch 2-dniowych zagranicznych dla każdorazowo 70 beneficjentów ostatecznych i 6 opiekunów projektu (Nie zmarnuj szansy - inwestuj w siebie) realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Numer ogłoszenia: 238069 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie , ul. Konecka 2, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914025, faks 41 3914927.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsp5lopuszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 8 wyjazdów przedmiotowo - tematycznych tj. czterech 2-dniowych i dwóch 1-dniowych wyjazdów krajowych oraz dwóch 2-dniowych zagranicznych dla każdorazowo 70 beneficjentów ostatecznych i 6 opiekunów projektu (Nie zmarnuj szansy - inwestuj w siebie) realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 8 wyjazdów przedmiotowo - tematycznych tj. czterech 2-dniowych i dwóch 1-dniowych wyjazdów krajowych oraz dwóch 2-dniowych zagranicznych dla każdorazowo 70 beneficjentów ostatecznych i 6 opiekunów projektu (w roku szkolnym 2010/2011 trzech wyjazdów krajowych tj. dwóch 2-dniowych i jednego 1-dniowego oraz jednego 2 - dniowego zagranicznego; w roku szkolnym 2011/2012 trzech wyjazdów krajowych tj. dwóch 2-dniowych i jednego 1-dniowego oraz jednego 2 - dniowego zagranicznego), w ramach projektu (Nie zmarnuj szansy - inwestuj w siebie ) realizowanego przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Wyjazdy przedmiotowo - tematyczne muszą być realizowane wg poniższego harmonogramu z uwzglądnieniem stawianych przez Zamawiającego wymagań; 1. W miesiącu wrześniu 2010 oraz 2011 będzie organizowany wyjazd do Poznania dla każdorazowo 70 uczestników projektu i 6 opiekunów (dwudniowy). 2. W miesiącu listopad 2010 oraz 2011, będzie organizowany wyjazd do Krakowa dla każdorazowo 70 uczestników projektu i 6 opiekunów (jednodniowy organizowany w soboty). 3. W miesiącu marcu 2011 oraz 2012, będzie organizowany wyjazd do Warszawy dla każdorazowo 70 uczestników projektu i 6 opiekunów (dwudniowy obejmujący sobotę). 4. W miesiącu marcu 2011 oraz 2012 r. do Berlina - stolicy Republiki Federalnej Niemiec dla każdorazowo 70 uczestników projektu i 6 opiekunów (dwudniowy). 5. Wykaz osób Zamawiający dostarczy najpóźniej na 3 dni przed dniem wyjazdu. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia liczby uczestników każdego wyjazdu. Całość będzie rozliczna zgodnie z ceną wyjazdu na jedną osobę, którą Wykonawca zaoferuje w ofercie. 7. Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zobowiązany jest zapewnić transport uczestników wyjazdu z Łopuszna do danej miejscowości oraz przywóz do Łopuszna. Przejazd autokarem kat.LUX. Informacja dot. środków transportu wraz z wykazem miejsc noclegowych powinna zostać przekazana ZSP Nr 5 najpóźniej na 3 dni przed wyjazdem. 8. W ramach zamówienia Wykonawca, w przypadku wyjazdów dwudniowych, zapewni zakwaterowanie uczestników w hotelu lub pensjonacie z pełnym zapleczem gastronomicznym i sanitarnym. a) zakwaterowanie uczestników w pokojach 2 - 4 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody), b) wyposażenie pokoi w jednoosobowe łóżka z pościelą, szafy ubraniowe. 9. Wykonawca zapewni wyżywienie, w przypadku wyjazdu jedniodniowego składające się z jednego posiłku, a w przypadku dwudniowego z 2 posiłków w każdym dniu. 10. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: opiekę pilota na całej trasie wyjazdu oraz lokalnych przewodników w trakcie zwiedzania; bilety wstępu do zwiedzanych obiektów, oraz pokryć inne koszty, niezbędne do prawidłowego przebiegu wyjazdu, w tym bilety parkingowe. 11. Wykonawca ubezpieczy uczestników wyjazdu, w wysokości 30 000 zł NNW przypadającą na jednego uczestnika. 12. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić, jako załącznik do oferty szczegółowy program wyjazdu, który powinien zawierać: - opis atrakcji kulturalnych, architektonicznych i przyrodniczych, których zwiedzanie zaproponuje uczestnikom wyjazdu w każdym dniu trwania imprezy z uwzględnieniem miejsc określonych w siwz. 13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za właściwą realizację usług związanych z przebiegiem wyjazdu, w tym imprezami integracyjnymi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej 63.51.10.00 - Organizacja wycieczek .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji oraz załączenie go do oferty

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji oraz załączenie go do oferty

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 specyfikacji oraz załączenie go do oferty

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 specyfikacji oraz załączenie go do oferty

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzeniem spełnienia tego warunku będzie podpisanie oświadczenia stanowiącego załącznik nr 2 specyfikacji oraz załączenie go do oferty

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Zamawiający wymaga, by Wykonawca spełniał wymagania przedstawione w Opisie Przedmiotu Zamówienia, a pilot wycieczki posiadał doświadczenie w organizowaniu wycieczek w tym zagranicznych min. 5 lat oraz by posiadał aktualną licencję wymaganą obowiązującymi przepisami.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2. Kserokopia wyciągu z wpisu w Centralnej Ewidencji Organizatorów Turystyki i Pośredników Turystycznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsp5lopuszno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie ul. Konecka 2 26-070 ŁOPUSZNO woj. świętokrzyskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.09.2010 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie ul. Konecka 2 26-070 ŁOPUSZNO woj. świętokrzyskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt (Nie zmarnuj szansy - inwestuj w siebie) realizowany przez Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 5 w Łopusznie, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.