eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głogów › Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Głogów: Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów
Numer ogłoszenia: 238041 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów , ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, faks 076 7265437.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace porządkowe na terenie miasta Głogowa wraz z prowadzeniem nadzoru nad skazanymi pracującymi na rzecz Gminy Miejskiej Głogów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi dotyczące wykonywania prac porządkowych w zakresie wywozu samochodem skrzyniowym lub traktorem z przyczepą nieczystości z terenów miasta Głogowa w rejonach: Rejon I: Stare Miasto, Śródmieście, Ostrów Tumski Rejon II: os. Paulinów, os. Kopernik, os. Kościuszki, os. Hutnik I Rejon III: Śródmieście, os. Przemysłowe, os. Brzostów Rejon IV: os. Piastów Śl. I, II, III, os. Słoneczne, os. Hutnik II, os. Złota Podkowa, os. Nosocice- Krzepów Rejon V: parki zlokalizowane na terenie miasta Głogowa, place zabaw oraz pomoc grupie zatrudnionej w ramach prac interwencyjnych Rejon VI: opróżnianie koszy i zbieranie śmieci z terenu miasta Głogowa oraz pomoc w innych pracach wynikających z bieżących potrzeb. Wykonawca będzie prowadził jednocześnie nadzór nad przydzieloną grupą skazanych. Do obowiązków Wykonawcy będzie należał odbiór skazanych z Zakładu Karnego oraz odwiezienie skazanych po zakończeniu pracy. Wykonawca zapewni nadzór nad grupą skazanych w czasie wywozu odpadów na składowisko odpadów komunalnych w Biechowie (dodatkowa osoba do sprawowania nadzoru będzie wymagana w wymiarze do dwóch godzin dziennie). Szczegółowy zakres zadania oraz wykaz poszczególnych rejonów oraz terenów zielonych określa załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania zmian w harmonogramie w ramach limitu godzin sprzątania, zmian ulic oraz częstotliwości. Wykonawca będzie wywoził odpady na składowisko w Biechowie po przekazaniu skazanych do Zakładu Karnego. Wykonawca podczas wykonywania prac porządkowych zobowiązany jest do przestrzegania przepisów związanych z BHP. Wykonawca powinien zapewnić pomieszczenie socjalne, wyposażone w bieżącą wodę. Pomieszczenie ma służyć osobom skazanym tylko i wyłącznie do schronienia się przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi. Przerwę śniadaniową wyznacza się od godziny 10.00 do godziny 10.30. Zamawiający pokryje koszty składowania odpadów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności. W celu potwierdzenia że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Zamawiający żąda: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów dokonaną w terminie j. w. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują, bądź będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje, bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda: a) wykazu niezbędnych do wykonywania zamówienia środków transportu, którymi dysponuje Wykonawca, a w przypadku, gdy Wykonawca nie będzie dysponował w/w środkami transportu przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia środków transportu. Uwaga: warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie lub dysponowanie samochodem ciężarowym do 3,5 tony, dostawczym, skrzyniowym, o ładowności minimalnej 1300 kg, 6 osobowym, z możliwością podwyższenia burt bocznych, typu wywrotka, do przewozu nieczystości i poruszania się po terenie miasta. Wykonawca powinien posiadać, także ciągnik z przyczepą. W przypadku nie posiadania przez Wykonawcę w/w samochodu i ciągnika niezbędne jest pisemne zobowiązanie innych podmiotów o udostępnieniu wymaganego pojazdu. b) udokumentuje, że w okresie ostatnich trzech lat wykonał usługi w zakresie utrzymania czystości na łączną kwotę co najmniej 45.000 zł brutto c) oświadczy, że wyraża zgodę na przeszkolenie w zakresie nadzoru nad skazanymi w Zakładzie Karnym w Głogowie. d) złoży oświadczenie o niekaralności 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający żąda: a) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art.24 ustawy Pzp. 5. Zamawiający nie dopuszcza udziału Podwykonawców zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów na zasadzie spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty składające się na ofertę: . Wypełniony formularz ofertowy - zał. Nr 1 . Oświadczenie o spełnieniu warunków na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 2 . Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. Nr 3 . Wykaz wykonywanych robót potwierdzających doświadczenie zawodowe - zał. Nr 4 ( do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie). . Aktualny opis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów dokonana w terminie j.w. . Wykaz podstawowego sprzętu (pojazdy) przewidzianego do wykonania zamówienia- zał. Nr 5 . Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Głogów Rynek 10 67-200 Głogów Referat Zamówień Publicznych pok. 314.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów Rynek 10 67-200 Głogów Sekretariat pok. 125.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.