Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-06-20
Warszawa: Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów infrastruktury informatycznej do badań wieloskalowych złożonych systemów biologicznych - genomiki, transkryptomiki i proteomiki - KABSB PN 06 13
Numer ogłoszenia: 238030 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk , ul. Pawińskiego 5a, 02-106 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6584724, faks 022 6584636.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ibb.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut naukowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, instalacja i uruchomienie elementów infrastruktury informatycznej do badań wieloskalowych złożonych systemów biologicznych - genomiki, transkryptomiki i proteomiki - KABSB PN 06 13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja i uruchomienie elementów infrastruktury informatycznej do badań wieloskalowych złożonych systemów biologicznych - genomiki, transkryptomiki i proteomiki, w tym: Część 1 - Dostawa i montaż przełącznika sieciowego Część 2 - Dostawa i montaż stacji roboczych do analizy danych oraz dysków twardych do serwerów plików Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6, 32.42.00.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w przypadkach, gdy: 1.nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2.niezbędna jest zmiana sposobu wykonania zobowiązania, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy; 3.niezbędna jest zmiana terminu realizacji Umowy w przypadku zaistnienia okoliczności lub zdarzeń uniemożliwiających realizację Umowy w wyznaczonym terminie, na które strony nie miały wpływu; 4.po zawarciu Umowy, gdy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez Wykonawcę. 5.W razie zaistnienia okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 6.produkt stanowiący przedmiot Umowy został wycofany z rynku, lub zaprzestano jego produkcji,a Wykonawca proponuje produkt, który posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalność, niż produkt będący przedmiotem umowy oraz zmiana pozostałych parametrów jest korzystna dla Zamawiającego. Warunki dostaw, świadczenia usług, w tym gwarancyjnych pozostają bez zmian, przy czym wynagrodzenie Wykonawcy nie może zostać zwiększone.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ibb.waw.pl/pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk
ul. A. Pawińskiego 5a
02-106 Warszawa
Pokój nr 40.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Instytut Biochemii i Biofizyki Polskiej Akademii Nauk ul. A. Pawińskiego 5a 02-106 Warszawa Pokój nr 45.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa i montaż przełącznika sieciowego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przełącznik sieciowy (1 szt.) wyposażony w porty światłowodowe o szybkości 10 Gbit (up-link) i porty gigabit Ethernet oraz połączenie go z istniejącą infrastrukturą sieciową Instytutu Biochemii i Biofizyki PAN - szczegóły opisane w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa i montaż stacji roboczych do analizy danych oraz dysków twardych do serwerów plików.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wydajna stacja robocza do analizy danych - 8 szt. 2. Dyski twarde do serwerów plików potrzebne do archiwizacji danych rejestrowanych przez zakupiony spektrometr mas i sekwenatory: - 13 dysków twardych o pojemności każdego z nich nie mniejszej niż 4TB, - 11 dysków SSD o pojemności nie mniejszej, niż 512 GB Szczegóły opisane w załączniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Na usługę prania bielizny szpitalnej wraz z dzierżawą sprzętu oraz wdrożeniem identyfikacji asortymentu szpitalnego systemem RFID dla Centrum Medyczne "Żelazna" sp. z o. o. syg. spr.: 102-W-U-05-2024
- Remont betonów na SW Dwory
- Świadczenie usług pocztowych dla OR AMW w Krakowie
- Dostawa produktów leczniczych określonych w 5 pakietach.
- Roboty budowalne w zakresie remontu pokoi biurowych w budynku Sądu ul. Czerniakowska 100 - XIV Wydział KRS
- Wykonanie dokumentacji projektowej budowlanej i wykonawczej remontu elewacji zewnętrznej wraz z renowacją elementów kamiennych elewacji oraz remontu dachu w budynku Pałacu Kazimierzowskiego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa urządzenia NGFW
- Budowa nowej sieci przewodowej dla Biura Karier Studenckich. Znak sprawy: IA1.282.29.2024.HP
- Dostawa serwerów z oprogramowaniem i konfiguracją
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
- dostawa sprzętu sieciowego, oprogramowania i licencji
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.