eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Polkowice › Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w PolkowicachZadanie nr 1dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4dostawa niszczarek

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Polkowice: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4: dostawa niszczarek
Numer ogłoszenia: 237998 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Polkowicach , ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie, tel. 76 7461508, faks 76 7461501.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatpolkowicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych, Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera Zadanie nr 4: dostawa niszczarek.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych: 1) Adapter USB na IDE, SATA 2,5 i 3,5 w ilości 2 szt., 2) Adapter USB na LPT w ilości 4 szt., 3) Drukarka w ilości 2 szt., 4) Notebook w ilości 1 szt., 5) Notebook w ilości 1 szt., 6) HUB USB w ilości 2 szt., 7) Klawiatura w ilości 13 szt., 8) Listwa zasilająca w ilości 5 szt., 9) Mysz komputerowa w ilości 15 sztuk, 10) Pamięć RAM w ilości 6 szt., 11) Pendrive w ilości 10 szt., 12) Płyta główna w ilości 2 szt., 13) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 14) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 15) Switch w ilości 2 szt., 16) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 17) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 18) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 19) Zasilacz do notebooka w ilości 2 szt., 20) Zasilacz komputerowy w ilości 3 szt., 21) Zestaw komputerowy stanowiący całość w ilości 7 szt., 22) Wielofunkcyjne urządzenie atramentowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., 23) Tablet w ilości 2 szt. Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 3 szt., Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera: 1) Hard disk drive top backplane assembly - kable w zestawie - 1 szt. (kompatybilne z produktem HP o kodzie produktu 532147-001), 2) Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG - 2 szt. (kompatybilne z produktem HP - Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG G7 / KIT250 / nr 371593-001), Zadanie nr 4: dostawa niszczarek: 1) Niszczarka dokumentów w ilości 2 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • wartość zamówienia uzupełniającego wynosi 20% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.82.30.00-3, 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 30.23.46.00-4, 31.22.48.10-3, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.30-0, 30.21.32.00-7, 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2, 30.11.91.40-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania wymaganych warunków będzie dokonywana według kryterium spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 3 do SIWZ. Niespełnienie chociaż jednego z wymaganych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru nr 2 ), 2) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy), 3) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej ofertę i oświadczenia (jeśli uprawnienie tych osób nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty), 4) zaparafowany projekt umowy, 5) W celu ustalenia przez Zamawiającego czy zachodzą przesłanki wykluczenia wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp - Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej ( wzór informacji stanowi załącznik nr 6 do SIWZ), a w przypadku gdy należy do grupy kapitałowej - listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn.zm.). 5) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (w tym celu należy wypełnić, podpisać i opieczętować oświadczenie w załączniku nr 3 do niniejszej SIWZ)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień zawartej umowy wtedy, gdy: 1. Termin realizacji ulegnie wydłużeniu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 2. Jakieś zdarzenie bądź ciąg zdarzeń obiektywnie niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (których zamawiający i wykonawca nie mogli przewidzieć i którym nie mogli zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działania z należytą starannością) zasadniczo utrudni wykonanie części zobowiązań umowy, bądź wpłynie na brzmienie zapisów w umowie; 2. Na okoliczność o których mowa w pkt 1 i 2 zostanie sporządzony aneks do umowy z Wykonawcą

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://starostwo.polkowice.sisco.info/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Górna 2, 59-100 Polkowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Polkowicach ul. Górna 2, 59-100 Polkowice, Kancelaria (parter).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 1: dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych: 1) Adapter USB na IDE, SATA 2,5 cala i 3,5 cala w ilości 2 szt., 2) Adapter USB na LPT w ilości 4 szt., 3) Drukarka w ilości 2 szt., 4) Notebook w ilości 1 szt., 5) Notebook w ilości 1 szt., 6) HUB USB w ilości 2 szt., 7) Klawiatura w ilości 13 szt., 8) Listwa zasilająca w ilości 5 szt., 9) Mysz komputerowa w ilości 15 sztuk, 10) Pamięć RAM w ilości 6 szt., 11) Pendrive w ilości 10 szt., 12) Płyta główna w ilości 2 szt., 13) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 14) Sieciowy serwer plików w ilości 1 szt., 15) Switch w ilości 2 szt., 16) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 17) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 18) Zasilacz do notebooka w ilości 1 szt., 19) Zasilacz do notebooka w ilości 2 szt., 20) Zasilacz komputerowy w ilości 3 szt., 21) Zestaw komputerowy stanowiący całość w ilości 7 szt., 22) Wielofunkcyjne urządzenie atramentowe kolorowe A3 w ilości 1 szt., 23) Tablet w ilości 2 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 48.82.30.00-3, 30.12.11.00-4, 30.23.60.00-2, 30.23.74.60-1, 32.42.00.00-3, 30.23.46.00-4, 31.22.48.10-3, 30.23.74.10-6, 30.23.21.10-8, 30.23.72.30-0, 30.21.32.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 2: dostawa urządzeń wielofunkcyjnych: 1) Wielofunkcyjne urządzenie laserowe kolorowe A3 w ilości 3 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 3: dostawa części serwisowych do serwera: 1) Hard disk drive top backplane assembly - kable w zestawie - 1 szt. (kompatybilne z produktem HP o kodzie produktu 532147-001), 2) Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG - 2 szt. (kompatybilne z produktem HP - Ramka SAS/SATA 2,5 cala HOT PLUG G7 / KIT250 / nr 371593-001), Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4: dostawa niszczarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych, części serwisowych do serwera oraz niszczarek na potrzeby Starostwa Powiatowego w Polkowicach: Zadanie nr 4: dostawa niszczarek: 1) Niszczarka dokumentów w ilości 2 szt., Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce dostawy: Starostwo Powiatowe w Polkowicach, ul. Św. Sebastiana nr 1 w Polkowicach.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.