eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ozorków › Budowa infrastruktury informatycznej Urzędu Miejskiego w Ozorkowie wraz z uruchomieniem zintegrowanej platformy informatycznej w ramach Projektu pn. Informatyzacja Urzędu Miejskiego w Ozorkowie oraz rozwój usług publicznych on-line - współfinansowanego pr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Ozorków: Budowa infrastruktury informatycznej Urzędu Miejskiego w Ozorkowie wraz z uruchomieniem zintegrowanej platformy informatycznej w ramach Projektu pn. Informatyzacja Urzędu Miejskiego w Ozorkowie oraz rozwój usług publicznych on-line - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego
Numer ogłoszenia: 237977 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Ozorków, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, woj. łódzkie, tel. 042 7103100, 7103142, fax 042 7103101.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umozorkow.bipst.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa infrastruktury informatycznej Urzędu Miejskiego w Ozorkowie wraz z uruchomieniem zintegrowanej platformy informatycznej w ramach Projektu pn. Informatyzacja Urzędu Miejskiego w Ozorkowie oraz rozwój usług publicznych on-line - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie i wykonanie wdrożenia systemu IT realizującego założenia projektu pn.Informatyzacja Urzędu Miejskiego w Ozorkowie oraz rozwój usług publicznych on-line - oraz dostawa sprzętu i oprogramowania : 1. Zaprojektowanie i wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (logicznego + dedykowanego zasilającego) wraz z zabezpieczeniem ochronnym przeciw-przepięciowymi i przeciw-zakłóceniowym w obiektach Zamawiającego (CPV 72531000-6 ) 2. Dostawa i instalacja infomatów (CPV 30200000-1), 3. Dostarczenie i instalację serwerów baz danych i aplikacji, konfiguracja pracy w sieci (CPV 50961000-9). 4. Dostarczenie i instalację serwera pocztowego, konfiguracja pracy w sieci (CPV 50961000-9). 5. Dostarczenie i instalację stacji roboczych. ( CPV 50961100-0). 6. Dostarczenie i instalację zasilaczy awaryjnych - UPS (CPV 31154000-0) 7. Dostarczenie i instalację urządzeń wielofunkcyjnych (CPV 30233231-9), 8. Dostarczenie i instalację oprogramowania Elektronicznego Obiegu Dokumentów wraz z licencją zalecanego systemu operacyjnego oraz niezbędnego oprogramowania aplikacyjnego (CPV30241200-2) 9. Dostarczenie i instalację programów biurowych (CPV 30240000-3). 10. Wdrożenie systemu identyfikacji i autentykacji w oparciu o Kwalifikowany Podpis Elektroniczny ( CPV 30232530-8 ) 11. Modernizacja i konfiguracja stacji komputerowych będących na wyposażeniu Urzędu Miejskiego wraz z oprogramowaniem do prawidłowej pracy w sieci komputerowej i dostarczonego rozwiązania Elektronicznego Obiegu Dokumentów (CPV 72540000-2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załącznikach do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.96.11.00 - Usługi instalowania komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.10.00 - Usługi instalowania komputerów Oryginalny kod CPV: 50.96.10.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji Kod CPV wg słownika 2008: 51.61.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych i przetwarzania informacji Oryginalny kod CPV: 30.24.12.00 - Oprogramowanie aplikacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.25.30 - Urządzenia do uwierzytelniania danych Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.62.00 - Urządzenia do przetwarzania danych Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii Kod CPV wg słownika 2008: 31.15.40.00 - Bezprzestojowe źródła energii Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Oryginalny kod CPV: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 72.54.00.00 - Usługi modernizowania komputerów Oryginalny kod CPV: 72.53.10.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej Kod CPV wg słownika 2008: 72.71.00.00 - Usługi w zakresie lokalnej sieci komputerowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Warunki wniesienia wadium zgodnie z zapisami w SIWZ..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a. posiadają uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności : - posiadają potwierdzone referencje przez Zamawiających wykonania w ostatnich 3 latach co najmniej 1-ej sieci strukturalnej LAN (logika + wydzielone zasilanie dedykowane), której ilość punktów dostępowych sieci przekraczała - 80 PD .(czyt. PD- punkt dostępowy sieci strukturalnej w układzie : dostęp logiczny+ zasilanie) - posiadają status Autoryzowanego Partnera w zakresie instalacji proponowanego systemu okablowania strukturalnego - rozwiązania złożonego ofertą przetargową , - dysponują na czas wykonania zamówienia - co najmniej jedną osobą z potwierdzonymi uprawnieniami (SEP) do wykonywania i nadzoru instalacji elektrycznych 1 kV - posiadają co najmniej 1-o potwierdzone wdrożenie proponowanego systemu obiegu dokumentów w podmiocie będącym jednostką administracji publicznej - dysponują co najmniej 1-ną osobą z uprawnieniami równoważnymi z - MCP (Microsoft Certyfied Professional) lub wyżej. - Posiadają co najmniej 1-o potwierdzone wdrożenie jednostki UPS o mocy zbliżonej do 25 kVA lub większej wraz z systemem automatyki - Posiadają co najmniej 1-o potwierdzone wdrożenie elektronicznej skrzynki podawczej (ESP) z realizacją integracji w proponowanym elektronicznym obiegu dokumentów przeprowadzone w podmiocie administracji publicznej c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24. ust. 1 ustawy. 2. Ocena spełnienia warunków określonych w ust. 1 nastąpi na podstawie dokumentów wymienionych w rozdz. XII. SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza składanie (art. 23. ust. 1. ustawy) przez Wykonawców oferty wspólnej - której podstawą jest zawarta między wszystkimi podmiotami ubiegającymi się o udzielenie zamówienia umowa konsorcyjna. 4. Konsorcjum - wybiera reprezentanta Wykonawców(art.23 ust.2 ustawy), którego wybór oraz upoważnienie do reprezentacji wszystkich uczestników konsorcjum (złożone i podpisane przez wszystkich konsorcjantów na jednym druku egzemplarza upoważnienia) musi być załączone do oferty na dzień jej składania, a w przypadku wyboru oferty Wykonawców działających na mocy art. 23 ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda dostarczenia kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców (art. 23 ust. 4 ustawy). Wszystkie wymienione dokumenty i oświadczenia muszą być poświadczone przez podmioty startujące razem do przetargu - za zgodność przez pełnomocnika wybranego przez wykonawców oraz każdego z osobna reprezentanta prawnego dla poszczególnych podmiotów w zakresie jedynie dokumentów własnej firmy. 5. Zgodnie z Art. 141 ustawy odpowiedzialność za wykonanie przedmiotu zamówienie spada na wszystkich Wykonawców wspólnie składających ofertę, zgodnie z przepisami szczegółowymi - KC art.366-378. ponoszącymi solidarną odpowiedzialność za wykonanie zakresu umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 6. Zamawiający na podstawie art. 36 ust. 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych informuje, iż podwykonawcom nie mogą być powierzone następujące części zamówienia: a/ Elektroniczny Obieg Dokumentów - dostawa, wdrożenie, walidacja i opieka gwarancyjna. W przypadku powierzenia podwykonawcom którejkolwiek części przedmiotu zamówienia, należy wykazać dany podmiot w załączniku Nr 7 do SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (dokumenty powinny być dołączone do oferty z zachowaniem podanej poniżej kolejności) : 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wypełnione i podpisane -Oświadczenie Wykonawcy-, stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 3. Do oferty należy dołączyć dowód wniesienia wadium. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz - należy złożyć w formie oryginału w kasie Urzędu. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie złożenia wadium. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu należy załączyć dowód wniesienia wadium - złożony w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej z podaną datą wystawienia lub potwierdzenia przez urząd wystawiający odpis. Data ta nie może być wcześniejsza niż 6 miesięcy od terminu składania ofert. Z odpisu musi wynikać kto jest uprawniony do reprezentowania firmy. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców. 5. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument muszą podpisać wszyscy konsorcjanci składający ofertę. 6. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) ww. Dokument składa każdy z Wykonawców. 7. Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu podatków lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie musi podawać stan aktualny na dzień jego wystawienia, W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) ww. Dokument składa każdy z Wykonawców. 8. Zaświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie musi podawać stan aktualny na dzień jego wystawienia, W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) ww. Dokument składa każdy z Wykonawców. 9. Wykaz minimum 1-ej wykonanej w okresie ostatnich trzech lat dostawy i usługi odpowiadającej przedmiotowi zamówienia tzn. traktując odrębnie dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania standardowego lub obu tych rzeczy razem o wartości min. odpowiadającej cenie oferty (załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) warunek może spełnić tylko jeden z Wykonawców. 10. Wykaz co najmniej 1-go sprzedanego i zakończonego wdrożeniem systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów w jednostce administracji publicznej- z podaniem ilości stanowisk, typu systemu operacyjnego serwera, daty wykonania wraz z załączeniem potwierdzenia przez odbiorców wykazanych dostaw i usług, że zostały wykonane należycie. (załącznik nr 5 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza składanie wymienionych potwierdzeń należytego wykonania w formie faksu użytkowników wdrożonych systemów z potwierdzeniem za prawdziwość informacji podpisaną przez Wykonawcę i opatrzoną jego pieczątką . W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) warunek może spełnić tylko jeden z Wykonawców. 11. Wykaz wykonanej co najmniej 1-ej instalacji sieci strukturalnych w okresie ostatnich 3 lat -powyżej ilości 80 punktów dostępowych PD ( zasilanie i logika ) - z podaniem ilości punktów PD, dat wykonania wraz z załączeniem potwierdzenia przez odbiorców wykazanych dostaw i usług, że zostały wykonane należycie. (załącznik nr 6 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza potwierdzenia należytego wykonania w formie faksu użytkowników wdrożonych systemów z potwierdzeniem za prawdziwość informacji podpisaną przez Wykonawcę i opatrzoną jego pieczątką .W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) warunek może spełnić tylko jeden z Wykonawców. 12. Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w kwocie min. 200 000 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy na powyższą kwotę, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunek wysokości ww. kwoty zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną (konsorcjum) będą spełniać go łącznie. 13. Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli suma ubezpieczenia wynikająca z polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia nie będzie niższa niż 200 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa każdy z Wykonawców. Warunek wysokości sumy ubezpieczenia zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną (konsorcjum) będą spełniać go łącznie. 14. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia oraz zakresu wykonywanych przez nich czynności w ramach złożonej oferty - załącznik nr -7 do SIWZ (uwaga - Zamawiający na dzień składania oferty nie wymaga od Wykonawców załączenia potwierdzenia wykazanych szkół, uprawnień lub certyfikatów w formie papierowej - tylko wypełnienie pozycji załącznika . Wymienione przez Wykonawców dokumenty Zamawiający może żądać do okazania w momencie wyboru oferty, jako najkorzystniejszej ) W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) ww. załącznik Wykonawcy składają wspólnie. 15. Ksero uprawnień SEP pracownika wykonującego sieć energetyczną w ramach projektu - z potwierdzeniem zgodności z oryginałem podpisane i opieczętowane, 16. Aktualny na dzień składania oferty - Certyfikat Producenta określający status Wykonawcy jako Autoryzowanego Partnera w zakresie instalacji, projektowania i wykonania proponowanego w ofercie systemu okablowania strukturalnego - wystawiony przez Producenta lub jego bezpośredniego przedstawiciela na rynku polskim. 17. Wykaz co najmniej 1-ej potwierdzonej instalacji zespołu zasilania UPS o mocy 25 kVA lub wyższej realizującej zasilanie sieci komputerowej .- z podaniem wartości mocy (w kVA), typu urządzenia, daty wykonania wraz z załączeniem potwierdzenia przez odbiorców wykazanych dostaw i usług, że zostały wykonane należycie(załącznik nr 14 do SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) warunek może spełnić tylko jeden z Wykonawców. 18. Wykazanie wykonania w okresie ostatnich 3 lat co najmniej jednej usługi w zakresie wykonania wdrożenia podpisu elektronicznego oraz elektronicznej skrzynki podawczej (ESP), gdzie odbiorcą usługi był urząd administracji publicznej dowolnego szczebla wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa została wykonana należycie (załącznik Nr - 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) warunek może spełnić tylko jeden z Wykonawców. 19. Oświadczenie Wykonawcy o nie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. ( załącznik Nr - 15 do SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum) ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Dokumenty dodatkowe wynikające z treści specyfikacji: 20. Dokument zgodności CE wg norm Unii Europejskiej proponowanego systemu sieci strukturalnej - ksero z potwierdzeniem Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 21. Szczegółowy opis techniczny wyspecyfikowanego sprzętu IT- składanej oferty . Opis musi zawierać szczegółowe dane techniczne podanych elementów zgodnie z załącznikiem nr-8 do SIWZ. 22. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez proponowany sprzęt IT norm bezpieczeństwa zgodnie z Dyrektywami Rady Europy określającymi wymogi bezpieczeństwa (CE) oraz posiadanie certyfikatów HCL (Hardware Compability List) sprzętu dla proponowanego systemu operacyjnego serwerów i stacji roboczych oraz aplikacji, lub równoważne (odbitki kserograficzne potwierdzone za zgodność z oryginałem), oryginały muszą być dostarczone do wglądu przed podpisaniem umowy w przypadku wyboru oferty). 23. Potwierdzenie prawidłowej pracy na oferowanym sprzęcie i zgodności dostarczonego rozwiązania systemu Elektronicznego Obiegu Dokumentów z obowiązującymi wymogami przepisów legislacyjnych oraz rozporządzeń szczegółowych wymaganych dla systemów tego typu w administracji publicznej na dzień ustalonego przez Zamawiającego ostatecznego wykonania przedmiotu oferty - Wykonawca przedłoży oświadczenie podpisane i potwierdzone pieczątką firmy. (załącznik nr-9 do SIWZ) 24. Szczegółowy Opis kluczowych funkcjonalności proponowanego rozwiązania (załącznik nr-10 do SIWZ) 25. Karta (załącznik nr-11do SIWZ) - poszczególne jej elementy wypełnia Wykonawca traktując zakreślenie poszczególnych pól jako - oświadczenie posiadania danej cechy lub funkcjonalności w zakresie składanej oferty. 26. Zaakceptowany podpisem wzór umowy.( załącznik nr - 12 do SIWZ) 27. Wzór potwierdzenia otrzymania informacji drogą faksową przez strony przetargu(załącznik nr-13 do SIWZ) 28. Oświadczenie Wykonawcy w zakresie zgodności sprzętu ujętego w składanej ofercie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 27 marca 2007 r. w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących ograniczenia wykorzystywania w sprzęcie elektrycznym i elektronicznym niektórych substancji mogących negatywnie oddziaływać na środowisko (Dz.U. nr 69, poz.457). (Załącznik nr - 16 do SIWZ) Wszystkie załączniki, poświadczenia, dokumenty, certyfikaty, dyplomy, opisy i inne ujęte w ofercie - należy składać w języku polskim. Tłumaczenia dokumentów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, a w przypadku konsorcjum przez jego pełnomocnika. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, zamiast dokumentu wymienionego w niniejszym rozdziale w punkcie 4), 6), 7), 8) składa odpowiedni dokument lub dokumenty wymienione w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie dokumentów, jakich zamawiający może żądać od dostawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. Nr 87 poz. 605). Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ rozdziale XI. Opis sposobu przygotowania oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 75
  • 2. Okres gwarancji (wg karty cech) - 5
  • 3. Jakość, funkcjonalnośc parametry techniczne (wg karty cech) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umozorkow.bipst.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków, I piętro - pok. 113 zgodnie z warunkami zawartymi w rozdziale VII SIWZ.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 14:30, miejsce: Urząd Miejski w Ozorkowie, ul. Wigury 1, 95-035 Ozorków lub w sekretariacie - pokój nr 203, II piętro..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie publiczne realizowane jest w ramach Projektu pn. Informatyzacja Urzędu Miejskiego w Ozorkowie oraz rozwój usług publicznych on-line współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.