eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Ciek Gierałcicki (zabezpieczenie skarp)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Opole: Ciek Gierałcicki (zabezpieczenie skarp)
Numer ogłoszenia: 237966 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191764 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, faks (077) 442-57-42, 4425726.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ciek Gierałcicki (zabezpieczenie skarp).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem robót budowlanych jest usunięcie szkód powodziowych na cieku Ciek Gierałcicki (zabezpieczenie skarp) Lp. Wyszczególnienie zakresu robót Jedn. Ilośćjedn. 1. Przygotowanie obiektu do wykonania robót udrożnieniowych 300 m 2. 1 Usunięcie zamulisk 540 m3 3. Plantowanie skarp 600 m2 4. Obsianie skarp 600 m2 5. Wykonanie opasek z faszyny luzem -faszyna leśna między rządami kołków 300 m 6. Wykonanie palisady z kołków śr. 7-9 cm 18 m 7. Wykonanie narzutu kamiennego z kamienia ciężkiego 37 m3 Wykonawca winien w ofercie uwzględnićwykonanie oraz montaż tablicy informacyjnej dla zadania zgodnie z wymagan iami Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska. Ponadto tablica: 1. musi posiadaćwymiary 1,8x1,4 m, 2. byćwykonana z tworzywa sztucznego, 3. nadruk musi być odporny na działanie promieniowania UV oraz warunków pogodowych, 4. musi byćzamieszczona na stelażu w sposób uniemożliwiaj ący jej zerwanie lub przewrócenie się- musi byćtrwale przytwierdzona do podłoża (posiadać betonowy fundament). Miejsce usytuowania tablicy oraz ostateczne uzgodnienia co do treści zamieszczonych informacji zostan ąuzgodnione z wykonawcąpo podpisaniu umowy. Szczegółowa instrukcja wykonania tablicy informacyjnej podana została na stronie: www.nfosigw.gov.pl/srodki-krajowe/instrukcja-oznakowania-przedsiewziec/ Wartośćwykonania i montażu tablicy informacyjnej wykonawca winien uwzględnićw kosztach zadania. UWAGI: Wykonawcy przed sporządzeniem ofert powinni zapoznaćsięz dokumentacjąprojektowąoraz dokonaćoględzin miejsca wykonania zamówienia, aby uwzględnićjego specyfikęw cenie swojej oferty. Jeśli w dokumentacji projektowej, stanowiącej CzęśćIII SIWZ, u żyte zostały nazwy firm/systemów dostępnych na rynku. W myśl przepisów u.p.z.p Zamawiaj ący dopuszcza rozwiązania równoważne. Zapis ten należy rozumiećtak, iżw każdym miejscu w SIWZ, w którym użyto nazw własnych, dodaje sięsformułowanie lub równoważny. Uznaje się, że oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych do tych, które zostały zakreślone w niniejszej SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Zamawiający wskazuje także, iżwszystkie odpady wytworzone podczas prowadzenia robót stanowiąwłasnośćWykonawcy i winien jest on zagospodarowaćje we własnym zakresie zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Wykonawca ponosi całkowitąodpowiedzialnośćza szkody wyrz ądzone na działkach objętych zakresem robót oraz innych działkach zniszczonych przez Wykonawcęw trakcie prowadzenia robót, oraz w uzasadnionym przypadku wypłaci bez zbędnej zwłoki zadośćuczynienie właścicielom zniszczonych działek w formie odszkodowania za szkody powstałe z winy Wykonawcy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.60.00 - Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budownictwa Ogólnego i Inżynierii Wodnej Stanisław Łojko, ul. Chrobrego 8, 48-340 Głuchołazy, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31457,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26123,95

  • Oferta z najniższą ceną: 26123,95 / Oferta z najwyższą ceną: 56600,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.