eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Pełnienie funkcji Menadżera Projektu w ramach zadania Puławy w sieci - budowa szerokopasmowej sieci teleinformatycznej i usług

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-04

Puławy: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu w ramach zadania Puławy w sieci - budowa szerokopasmowej sieci teleinformatycznej i usług
Numer ogłoszenia: 237952 - 2010; data zamieszczenia: 04.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach , ul. Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, woj. lubelskie, tel. 081 8804510, faks 081 8804511.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zim.bip.pulawy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Menadżera Projektu w ramach zadania Puławy w sieci - budowa szerokopasmowej sieci teleinformatycznej i usług.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Menadżera Projektu polegającej na świadczeniu usług doradczych oraz nadzoru i kontroli nad realizacją Projektu Puławy w sieci - budowa szerokopasmowej sieci teleinformatycznej i usług.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.80.00 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.70.00.00 - Usługi nadzoru i kontroli .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 9600 PLN ( słownie dziewięć tysięcy sześćset złotych )

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności odpowiadających przedmiotowi zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) jeden projekt z zakresu wdrażania systemu usług teleinformatycznych lub rozwiązań informatycznych w Jednostce Samorządu Terytorialnego lub wykonanego dla instytucji publicznej o wartości nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto, oraz 2) co najmniej dwa zamówienia polegające na pełnieniu funkcji Menadżera Projektu nad opracowaniem kompletnej dokumentacji projektowej i wykonaniem infrastruktury teleinformatycznej, w skład której wchodziły linie i sieci światłowodowe o łącznej długości co najmniej 10 km każda i wartości każdego zamówienia brutto co najmniej 1.500.000,00 zł każde, oraz 3) co najmniej dwa zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru nad wykonaniem infrastruktury teleinformatycznej, w skład której wchodziły linie i sieci światłowodowe o łącznej długości co najmniej 10 km każda i wartości każdego zamówienia brutto co najmniej 1.500.000,00 zł każde.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: 1) oprogramowaniem do kosztorysowania, 2) wdrożonym oprogramowaniem do zarządzania projektami MS Project.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone, tj.: 1) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika Zespołu (Rezydenta), koordynatora projektu, posiadającą: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży telekomunikacyjnej bez ograniczeń, zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, b) min. 10 lat doświadczenia zawodowego, w tym: - co najmniej 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu zespołem ludzi, - doświadczenie w zarządzaniu co najmniej 3 inwestycjami z zakresu budowy infrastruktury teletechnicznej o łącznej wartości nadzorowanych robót co najmniej 4.500.000,00 zł brutto, c) praktyczną znajomość polskich przepisów prawnych, d) znajomość języka polskiego lub możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza. Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia przez jedną osobę jednocześnie funkcji Kierownika Zespołu i funkcji jednej z osób wymienionych poniżej. 2) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty ds. prawnych, posiadającą: a) wykształcenie wyższe prawnicze, b) min. 5 lat doświadczenia zawodowego w zakresie prawnych aspektów procedur inwestycyjnych projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych - ZPORR i RPO, c) doświadczenie związane z pełnieniem funkcji specjalisty ds. prawnych lub kierownika zespołu w przygotowaniu lub realizacji co najmniej dwóch projektów sieciowych z zakresu społeczeństwa informacyjnego, d) doświadczenie w opracowaniu co najmniej dwóch studiów wykonalności dla projektów z zakresu społeczeństwa informacyjnego współfinansowanych z funduszy strukturalnych lub pomocowych UE ( w tym co najmniej jedno z nich musi dotyczyć budowy sieci światłowodowych i wdrażania usług w Jednostce Samorządu Terytorialnego lub Administracji Publicznej ) o wartości ogółem min. 12.000.000,00 zł brutto, e) biegłą znajomość języka polskiego lub możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza, 3) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty ds. rozliczeń, posiadającą: a) wykształcenie wyższe ekonomiczne, b) min. 5 lat doświadczenia zawodowego, związanego z pełnieniem funkcji specjalisty ds. sprawozdawczości i rozliczeń w co najmniej trzech projektach infrastrukturalnych sfinansowanych i zrealizowanych ze środków europejskich, w tym co najmniej jednego projektu z zakresu społeczeństwa informacyjnego, c) biegłą znajomość języka polskiego lub możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza, 4) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru robót ogólnobudowlanych, posiadającą: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, b) co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu wykonaniem lub w nadzorze nad wykonaniem robót ogólnobudowlanych, c) biegłą znajomość języka polskiego lub możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza, 5) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru branży sanitarnej, posiadającą: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci sanitarnych zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, b) min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu wykonaniem lub w nadzorze nad wykonaniem robót branży sanitarnej, c) biegłą znajomość języka polskiego lub możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza, 6) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru branży elektrycznej, posiadającą: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, b) min. 5-cio letnie doświadczenie w kierowaniu wykonaniem lub w nadzorze nad wykonaniem robót branży elektrycznej, c) biegłą znajomość języka polskiego lub możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza, 7) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Inspektora nadzoru branży drogowej, posiadającą: a) uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności drogowej zgodne z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów, b) min. 3 letnie doświadczenie w kierowaniu wykonaniem lub w nadzorze nad wykonaniem robót branży drogowej, c) biegłą znajomość języka polskiego lub możliwość komunikowania się za pośrednictwem tłumacza, 8) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty inżyniera warstwy aktywnej sieci, posiadającą: a) wykształcenie wyższe II stopnia informatyczne, b) min. 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu, wdrażaniu i konfiguracji urządzeń aktywnych w ramach wdrożeń minimum trzech projektów rozwiązań dla administracji publicznej z uprawnieniami na poziomie co najmniej CCNA, CCIE, CAWSS, 9) jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Specjalisty inżyniera warstwy aplikacji, baz danych i sieci, posiadającą: a) wykształcenie wyższe II stopnia techniczne informatyczne, b) min. 5 lat doświadczenia zawodowego w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań dla administracji publicznej, c) doświadczenie w realizacji ( lub bycie w trakcie realizacji ) co najmniej dwóch inwestycji z zakresu infrastruktury teleinformatycznej, budowy sieci i usług o wartości rozliczanych robót łącznie co najmniej 12.000.000,00 zł brutto d) uprawnienia na poziomie co najmniej MCITP Server Administrator oraz IPMA level D, ITIL v3, ISO 27002.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Dowód wniesienia wadium. 2. Od wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega, iż stronom przysługuje prawo do zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji zaistnienia następujących okoliczności: 1) konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub specyfikacjach technicznych dostaw i usług, będących podstawą realizacji przedmiotu umowy, spowodowanych zmianami w przepisach prawa, normach i standardach lub zmianami w wiedzy technicznej lub zmianą funkcji użytkowej, 2) konieczność wprowadzenia zmian w sposobie wykonania prac objętych usługą spowodowanych zmianami w przepisach prawa, norm i standardów lub zmianami w wiedzy technicznej, 3) konieczność zmiany terminu realizacji spowodowanej: a) wystąpieniem warunków pogodowych mających wpływ na brak możliwości prowadzenia prac budowlanych lub wdrożeniowych, np. długotrwałe intensywne opady trwające powyżej 10 dni, powódź powodująca konieczność przerwania robót na czas niezbędny na osuszenie zalanego terenu do momentu, w którym możliwa jest kontynuacja lub rozpoczęcie robót, itp., b) zmianą przedmiotu zamówienia, pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego albo zajdą okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, c) realizacją zamówień dodatkowych, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia. 4) konieczność zmiany wynagrodzenia umownego, pod warunkiem, że zmiana ta jest korzystna dla Zamawiającego lub zmiana ta będzie spowodowana zmniejszeniem zakresu przedmiotu umowy, 5) zaistnienia zdarzeń niezależnych od woli stron mających obiektywny wpływ na realizację zadania.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zim.bip.pulawy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Marszałka Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, pokój nr 20.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Inwestycji Miejskich w Puławach, ul. Marszałka Piłsudskiego 83, 24-100 Puławy, pokój nr 14 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach RPO Województwa Lubelskiego, Priorytet 4, Działanie 4.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.