eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Bydgoszcz: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy.
Numer ogłoszenia: 237946 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 206070 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Polski im. Hieronima Konieczki, Al. Mickiewicza 2, 85-071 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 33 97 812, faks 052 33 97 820.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Teatru Polskiego im. Hieronima Konieczki w Bydgoszczy przy al. Mickiewicza 2, zwanego także Teatrem. Zakres usługi obejmuje: Czynności codzienne: a. odkurzanie wykładzin, b. usuwanie plam powstałych na wykładzinach w codziennym użytkowaniu, c. mycie powierzchni twardych (podłogi, schody), d. opróżnianie i mycie koszy oraz niszczarek, e. wymiana worków na śmieci, f. odkurzanie i mycie urządzeń biurowych, telefonów, g. odkurzanie i mycie mebli, powierzchni przeszklonych wewnętrznych, lamp, krzeseł, h. mycie luster, i. sprzątanie ciągów komunikacyjnych, j. sprzątanie sceny dużej, sali widowiskowej, sceny kameralnej oraz sali prób zgodnie z tygodniowym rozkładem zajęć, prób i przedstawień (każdorazowo), k. sprzątanie i dezynfekcja pomieszczeń i urządzeń sanitarnych, l. podlewanie, mycie kwiatów w pomieszczeniach ogólnodostępnych, m. uzupełnianie, w zależności od potrzeb, środków higienicznych (tj. mydła w płynie, ręczników papierowych, papieru toaletowego, środków zapachowych, zawieszek do WC), n. czyszczenie elementów scenografii na scenie dużej i kameralnej, o. utrzymanie na bieżąco czystości w łazienkach, p. niezwłoczne, interwencyjne sprzątanie w miejscach wskazanych przez zamawiającego. q. sprzątanie części hotelowej wraz z wymianą pościeli (bez prania), w tym kuchni i pomieszczeń gospodarczych. Czynności wykonywane 1 x w tygodniu a. odkurzanie tapicerki meblowej b. odkurzanie i mycie trudno dostępnych części mebli, parapetów, kaloryferów c. polerowanie podłóg d. mycie drzwi wejścia głównego, poręczy i okuć drzwiowych e. mycie zewnętrznych gablot reklamowych Teatru f. sprzątanie i mycie lodówek (3 szt.). Czynności okresowe: a. pranie wykładzin - 2 razy w ciągu roku b. pranie mebli tapicerowanych - 2 razy w ciągu roku c. czyszczenie i konserwacja mebli skórzanych - 2 razy w ciągu roku d. mycie okien - 2 razy w ciągu roku (w m-cu III i na przełomie m-cy VIII/IX) e. konserwacja parkietów - 1 raz w miesiącu f. konserwacja mebli biurowych - 1 raz w miesiącu g. doczyszczanie maszynowe płytek gresowych - 1 x w miesiącu h. doczyszczanie maszynowe i konserwacja wykładzin typu tarkiet - 1 raz w ciągu roku i. mycie kloszy i osłon z lamp - według potrzeb, na bieżąco j. pranie i dezynfekcja foteli i krzeseł tapicerowanych - 1 raz w ciągu roku (w m-cu VIII). Wymagania związane z wykonywaniem przedmiotu zamówienia: -Czynności sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie będą wykonywane od poniedziałku do niedzieli, nie powodując zakłóceń w rytmie pracy zamawiającego i zgodnie z tygodniowym planem zajęć, prób i przedstawień. -Usługa utrzymania czystości będzie wykonywana przez co najmniej 8 pracowników wykonawcy, pod własnym nadzorem wykonawcy, przy zastosowaniu profesjonalnych środków czystości oraz profesjonalnego sprzętu. Wykonawca wskaże dwie osoby do sprzątania części hotelowej. -Wykonawca zobowiązuje się we własnym zakresie do zapewnienia na własny koszt stosownego ubioru pracownikom wykonującym czynności opisane w pkt 3.1. specyfikacji. -Wykonawca do wykonania zamówienia stosować będzie własne środki czystości i środki higieniczne oraz własne narzędzia i urządzenia techniczne posiadające certyfikaty oraz znak bezpieczeństwa. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu środków czyszczących, higienicznych, dezynfekujących, zapachowych oraz worków na śmieci. W ramach świadczonej usługi wykonawca zobowiązany jest do dostarczania środków zapachowych do toalet (w żelu i sprayu), zawieszek do WC, mydła w płynie (z kolagenem, o świeżym, przyjemnym zapachu), papieru toaletowego i ręczników papierowych. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wpływania na dobór środków czystości i środków higienicznych wykorzystywanych do realizacji przedmiotu umowy. Zamawiający wymaga aby sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie zamawiającego było wykonywane profesjonalnymi środkami chemicznymi (czyszczącymi, zapachowymi i dezynfekcyjnymi). -Wykonawca będzie dostarczał ręczniki papierowe jednorazowego użytku typu ZZ białe, gofrowane; papier toaletowy - w zależności od uchwytu do papieru: standardowy -małe rolki - biały 3 warstwowy; w dużych rolkach do pojemników typu bęben o max średnicy 19 cm, biały, dwuwarstwowy, gofrowany. -Wykonawca w dniu podpisania umowy przedłoży zamawiającemu wykaz pracowników (zawierający takie dane jak imię, nazwisko, adres zamieszkania, PESEL) które będą wykonywały usługi sprzątania i utrzymania czystości wraz z badaniami do celów sanitarno - epidemiologicznych tych osób. -Wykonawca będzie odnotowywał w zeszycie złożonym u pracownika ochrony obiektu, wszelkie widoczne nieprawidłowości w stanie poszczególnych pomieszczeń, urządzeń i umeblowania, niezwłocznie po ich stwierdzeniu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AGENCJA OCHRONY PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE VOTUM LECH BĄCZKOWSKI, NOWA 21, 85-119 BYDGOSZCZ, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 576000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 412955,28

  • Oferta z najniższą ceną: 120970,80 / Oferta z najwyższą ceną: 814752,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.