eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sprawa 206/2008

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Warszawa: Sprawa 206/2008
Numer ogłoszenia: 237937 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, fax. 022 8250803.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka org. MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawa 206/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych, gabinetowych szaf metalowych i artykułów gospodarczych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.53.10.00 - Dywany .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Część I - 700,00 zł. Część II - 2 500,00 zł. Część III - 2 100,00 zł. Część IV - 60,00 zł. Część V - 470,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) Spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 2) przygotują ofertę zgodną z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji;.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Spis dokumentów zawartych w ofercie (wzór - zał. nr 2); 2) Formularz/e cenowy/e (wzór - zał. nr 3); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objętych niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie lub pozostających w toku wykonywania, odpowiadających swoim zakresem przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ o wartości nie mniejszej niż Część I - 10 000,00 zł. Część II - 30 000,00- zł. Część III - 20 000,00- zł. Część IV - 1 000,00 zł. Część V - 5 000,00 zł. 6) Dokumenty od poprzednich zamawiających potwierdzające, że zamierzenie wymienione w załączniku nr 5 do SIWZ zostało/jest wykonane z należytą starannością (np. referencje, protokoły odbioru); 7) Oświadczenie pisemne o spełnieniu warunków o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy wg załącznika nr 6. 8) Dowód wpłaty wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Warszawa, Al. Jerozolimskie 97 pok. 319.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Warszawa, Al. Jerozolimskie 97 pok. 118.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprawa 206/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - dostawa mebli gabinetowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprawa 206/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - dostawa mebli biurowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprawa 206/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - dostawa szaf metalowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.21.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprawa 206/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - dostawa tekstylii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.31.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprawa 206/2008.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - dostawa artykułów gospodarczych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.