eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Remont pomieszczeń IX p. oraz klatki schodowej między VIII a IX p. w budynku Nr 1 KWP zs. w Radomiu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-10

Radom: Remont pomieszczeń IX p. oraz klatki schodowej między VIII a IX p. w budynku Nr 1 KWP zs. w Radomiu
Numer ogłoszenia: 237919 - 2012; data zamieszczenia: 10.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 218575 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu, ul. 11 Listopada 37/59, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3453103, faks 48 3452002.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń IX p. oraz klatki schodowej między VIII a IX p. w budynku Nr 1 KWP zs. w Radomiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik Nr 1) oraz przedmiary robót (Załącznik Nr 2) OPIS TECHNICZNY Zakres robót remontowych montaż ścianki aluminiowej o wym. 0.50 x1.86 - przeszklonej szkłem bezpiecznym, matowym. (ściankę należy zamontować w górnej części istniejącej ścianki aluminiowej i całość przesunąć we wskazane miejsce korytarza, oddzielając strefę ograniczonego dostępu). wymiana umywalki wraz z instalacją wod.-kan. oraz licowanie ścian płytkami glazurowanymi w pomieszczeniu z umywalką wymiana opraw oświetleniowych świetlówkowych 2x36W z kloszem na oprawy 2x36W rastrowe z rastrem parabolicznym - 9 szt., oraz oprawy żarowej na oprawę typu plafoniera - 1 szt. wymiana podtynkowego wyłącznika oświetlenia - 4 szt. wykonanie oprzewodowania demontaż i ponowny montaż aparatów elektrycznych (czytnik kart - szt. 1, przycisk przywoławczy szt. 2, wideodomofon - szt. 1) wymiana drzwi na drzwi klasy C w pomieszczeniu kancelarii tajnej wykonanie tynków uzupełniających kat. III na ościeżach wykonanie tynków z gipsu szpachlowego na ścianach i sufitach klatki schodowej (zeskrobanie i zmycie starej farby, przecieranie starych tynków na ścianach i sufitach, gruntowanie powierzchni, wykonanie gładzi gipsowych) dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych gładkich farbą lateksową z gruntowaniem (kolor biały) klatki schodowej dwukrotne malowanie balustrady schodowej dwukrotne malowanie farbami olejnymi pasów (cokołów) o wys. do 20 cm na klatce schodowej wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki wykonanie posadzki z wykładzin rulonowych typu Tarket o parametrach dla obiektów użyteczności publicznej (ułożenie wykładziny rulonowej typu Tarket, na klej zgrzewanej o gr. min. 2 mm, jednorodnie ścieralną na całej grubości, przewidzieć zastosowanie łączenia kolorów oraz wywinięcia cokołów na ścianie wys. 10 cm . Wykładzina musi posiadać atest higieniczny i atest nie palności oraz dużej wytrzymałości i odporności wierzchniej strony łącznie z powłoką zabezpieczającą przed nadmiernym ścieraniem - kolorystyka do uzgodnienia z Inwestorem, wykładzinę zabezpieczyć impregnatem przed zabrudzeniem) wykonanie posadzki z wykładziny dywanowej o parametrach dla obiektów użyteczności publicznej wywiezienie i utylizacja gruzu oraz materiałów z rozbiórki na odległość 5 km Opis obiektu Budynek użyteczności publicznej, o przeznaczeniu biurowym, mający 10 kondygnacji naziemnych, w całości podpiwniczony. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 9010 m2. Konstrukcja budynku szkieletowa z prefabrykatów. Stropy kanałowe prefabrykowane. Budynek wyposażony w następujące instalacje: wodno-kanalizacyjną, centralnego ogrzewania, elektryczną, teletechniczną i p.poż. UWAGI OGÓLNE Wszystkie materiały, produkty i technologie budowlane użyte do realizacji inwestycji muszą posiadać aktualne atesty i aprobaty techniczne ITB, PZH lub innej upoważnionej instytucji dopuszczające je do zastosowania w obiektach budowlanych. Roboty budowlane i rzemieślnicze należy wykonać zgodnie z wszelkimi normami prawnymi i technicznymi mającymi zastosowanie w budownictwie, przy dochowaniu należytej staranności oraz wg najlepszej, profesjonalnej wiedzy, zgodnie z Warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i normami pod nadzorem osób uprawnionych. Szczegółowy opis robót z uwzględnieniem ilości robót, obmiarem, rodzajem materiałów ujęty jest w przedmiarze robót i SSTWiORB. Zamówienie należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz zakresem opisanym w przedmiarze robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.11 - Roboty budowlane w zakresie posterunków policji 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ARCHIBUD Małgorzata Pluta , ul. Gazowa 4, 26-600 Radom, 26-600 Radom, ul. Gazowa 4, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15439,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16398,56

  • Oferta z najniższą ceną: 16398,56 / Oferta z najwyższą ceną: 20000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.