Osielsko: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Osielsko w roku szkolnym 2013/2014
Numer ogłoszenia: 237906 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół do Spraw Oświaty , ul. Szosa Gdańska 55A, 86-031 Osielsko, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3813 452, faks 052 3813 452.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.osielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Osielsko w roku szkolnym 2013/2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Osielsko w roku szkolnym 2013/2014. Usługa świadczona będzie taborem Wykonawcy w formie regularnych przewozów pasażerskich na terenie gminy Osielsko, według linii oraz osobnych rozkładów jazdy, zgodnie z zasadami i obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym ( Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm) oraz ustawę z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym (Dz.U. z 2011r. nr 5, poz.13). W ramach świadczonej usługi Wykonawca zapewnia możliwość bezpłatnego korzystania z przewozu w każdym autobusie przez osobę dorosłą wskazaną przez zleceniodawcę w celu zapewnienia opieki dzieci i uczniów podczas przewozu zgodnie obowiązkiem wynikającym zgodnie z art. 14a ust. 3 oraz 17 ust. 3 ustawy z dnia 7 września 1991 r. o systemie oświaty (Dz.U z 2004 r. Nr 256, poz. 2572 z późn. zm.) b) dostawa do szkół biletów miesięcznych uprawniających uczniów do przewozu, o którym mowa w pkt. a) Usługa opisana w pkt. a świadczona będzie wyłącznie w trakcie trwania roku szkolnego. Szczegółowe terminy rozpoczęcia oraz zakończenia dowozu uczniów do szkół określi Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: a) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje - licencję na wykonywanie transportu drogowego Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jak wyżej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług transportu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi wykonane lub trwające, przynajmniej jedna z nich przez nieprzerwany okres, co najmniej 10 miesięcy, związane z przedmiotem zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Należy dołączyć referencje potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jak wyżej.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jak wyżej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opłaconą polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia tj. na podstawie analizy załączonych dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jak wyżej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
referencje
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień umowy dotyczących rozkładu jazdy oraz przebiegu linii komunikacyjnych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.osielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół ds Oświaty ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Zespół ds Oświaty ul. Szosa Gdańska 55A 86-031 Osielsko pokój nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część A zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Osielsku przy ul. Centralnej 7 , na następujących trasach: a) Jarużyn wieś - Jarużyn Kolonia - Wilcze sklep - Niwy - Czarnówczyn - Osielsko szkoła ok. 11 km, 44 osoby, wyjazd godz. 7.00, b) Osielsko szkoła - Jarużyn wieś - Jarużyn kolonia - Wilcze sklep - Osielsko szkoła ok. 16 km, 36 osób, wyjazd godz. 8.10, c) Osielsko szkoła - Czarnówczyn - Niwy - Jarużyn kolonia - Jarużyn wieś- Osielsko szkoła ok. 16 km, 36 osób, wyjazd godz.13.50 , d) Osielsko szkoła - Żołędowo szosa - Wilcze - Jarużyn kolonia - Jarużyn wieś- Osielsko szkoła ok.16 km, 44 osoby ,wyjazd godz.15.35.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2) Część B zamówienia obejmuje dowóz dzieci do Gimnazjum Nr 1 w Żołędowie ul. Bydgoska 24 oraz Szkoły Podstawowej w Maksymilianowie ul. Szkolna 7, na następujących trasach: Kierunek Augustowo a) Żołędowo pałac - Augustowo - Nekla - Żołędowo gimnazjum - Maksymilianowo szkoła ok.15 km, 74 osoby, wyjazd godz. 7.15, b) Maksymilianowo szkoła - Żołędowo gimnazjum - Żołędowo pałac - Augustowo - Nekla- Maksymilianowo szkoła ok.21 km, 30 osób, wyjazd godz. 12.50 , c) Maksymilianowo szkoła - Żołędowo gimnazjum - Żołędowo pałac - Augustowo - Nekla - Maksymilianowo szkoła ok. 21 km, 14 osób (27 osób w piątki), wyjazd godz. 14.50, d) Maksymilianowo szkoła - Żołędowo gimnazjum - Żołędowo pałac - Augustowo - Nekla- Maksymilianowo szkoła ok.21 km, 30 osób, wyjazd godz. 15.30 lub 16.15 (bez piątku), Kierunek Bożenkowo a) Bożenkowo ul. Zielona Dolina - Bożenkowo ul. Harcerska - Bożenkowo ul. Zdrojowa - Bożenkowo ul. Osiedlowa - Maksymilianowo szkoła - Żołędowo gimnazjum ok.17 km,47 osób, wyjazd godz. 7.15, b) Maksymilianowo szkoła - Bożenkowo ul. Zielona Dolina - Bożenkowo ul. Harcerska - Bożenkowo ul. Zdrojowa - Bożenkowo ul. Osiedlowa- Żołędowo gimnazjum ok.17 km,14 osób, wyjazd godz. 12.50, c) Żołędowo gimnazjum - Maksymilianowo szkoła - Bożenkowo ul. Zielona Dolina - Bożenkowo ul. Harcerska - Bożenkowo ul. Osiedlowa - Źołędowo gimnazjum Ok. 17 km, 11 osób, wyjazd godz.14.30, d) Żołędowo gimnazjum - Maksymilianowo szkoła - Bożenkowo ul. Zielona Dolina - Bożenkowo ul. Harcerska - Bożenkowo ul. Osiedlowa- Żołędowo gimnazjum ok.17 km, 17 osób, wyjazd godz. 15.30 lub 16.15 (bez piątku), Kierunek Niemcz a) Niemcz ul. Bydgoska - Żołędowo gimnazjum ok. 4 km, 36 osób wyjazd 7.30, b) Żołędowo gimnazjum - Niemcz - Żołędowo gimnazjum( 1x w tyg - piątek) ok. 8 km, 36 osób wyjazd 14.30 c) Żołędowo gimnazjum - Niemcz- Żołędowo gimnazjum ok. 8 km, 36 osób wyjazd 15.25 lub 16.15 (bez piątku),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00-8, 60.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.06.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI OSIELSKO
- Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jagodowo i Zdroje
- Przebudowa drogi leśnej w Leśnictwie Jagodowo i Zdroje
więcej: przetargi OSIELSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE MIASTA I GMINY KACZORY I NA PŁYWALNIĘ "RELAKS" W KACZORACH ORAZ SPRAWOWANIE NAD NIMI OPIEKI W CZASIE PRZEWOZU W ROKU SZKOLNYM 2024/2025
- Usługa transportu sanitarnego i medycznego pacjentów Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- 13.REALIZACJA USŁUG TRANSPORTU SANITARNEGO DLA PACJENTÓW UCMMiT
- Przewóz uczniów ze Szkoły podstawowej w Drawsku Pomorskim (transport na wycieczki w ramach projektu "Dobry start w przyszłość - wsparcie uczniów w Szkole nr 1 w Drawsku Pomorskim")
- Wykonywanie usług przewozowych uczniów do szkół podstawowych, na terenie Gminy Rewal, w roku szkolnym 2024/2025
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Koszalinie
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.