eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Obsługa szatni w obiekcie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Łódź: Obsługa szatni w obiekcie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 237891 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Medyczny, al. Kościuszki 4, 90-419 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6302330, fax 042 6393952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa szatni w obiekcie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa szatni w soboty i niedziele w obiekcie Uniwersytetu Medycznego w Łodzi na ul. Muszyńskiego 1 w godz. 8.00-20.30

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.90.00.00 - Różne usługi, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający dopuszcza do udziału w postepowaniu Wykonawców, którzy spełniaja nastepujace warunki 1.Spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne - z ubiegania się o zamówienie publiczne - wyklucza się wykonawców, którzy - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 prawa zamówień publicznych opisanych w pkt.1-3, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 prawa zamówień publicznych, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 2 prawa zamówień publicznych, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy - gdy jest ona niezgodna z ustawą, - jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, a w szczególności nie spełnia wszystkich wymogów zawartych w załączniku nr 1 SIWZ - Formularz Ofertowy, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów. 4.Warunki dodatkowe - Dokonanie przez Wykonawców -przed terminem złożenia oferty- wizji lokalnej obiektu-szatni, będącej przedmiotem zamówienia - wskazanym w rozdziale III SIWZ. -Termin płatności - okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Należność będzie regulowana w ciągu 30 dni po przedstawieniu faktury za przepracowany miesiąc. Za termin zapłaty uznaje się dzień w którym Zamawiający wydał swemu bankowi dyspozycję dokonania przelewu na konto Wykonawcy - wskazane przez niego na rachunku-fakturze. -Zamawiający zastrzega sobie stałość cen w ciągu całego okresu trwania umowy. -Zamawiający zastrzega wymóg stałości personelu: pracownicy oddelegowani do wykonywania przedmiotowej usługi będą osobami na stałe wytypowanymi do realizacji zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian tylko jeden raz w okresie trwania umowy, po uprzednim powiadomieniu o powyższym Zamawiającego -wymagany jest wykaz osób- i pod warunkiem otrzymania jego zgody -Osoby wykonujące czynności związane z obsługą szatni winny być ubrane w estetyczne, jednolite umundurowanie z emblematami firmy. Wymagany jest schludny wygląd pracowników obsługujących szatnie i uprzejmość wobec pracowników Zamawiającego, petentów i osób przebywających gościnnie. -Aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się -w razie jego wyboru i podpisania umowy-do dostarczenia polisy ubezpieczeniowej obowiązującej przez cały czas realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony Formularz Oferty wg załącznika nr 1 SIWZ 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne - art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych -załącznik nr 3.1 SIWZ, 3.Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust. 1 pkt. 1-10 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 1-4 prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3.2 SIWZ, 4.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 4.1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 4, składa odpowiedni dokument lub dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, odpowiednio że: a- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b- nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c-nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.Dokumenty, o których mowa w pkt. 5a i pkt. 5c powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 5b powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 8.Dokumenty i oświadczenia, o których mowa powyżej są składane w formie odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, a jeśli zostały sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę, 9.Upoważnienie -w formie oryginału- do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty -np. umowy s. c. lub umowy konsorcjum. 10.W przypadku wykonawców ubiegających się-występujących wspólnie -np. spółka cywilna, konsorcjum- o udzielenie zamówienia wymagane jest upoważnienie w postaci oryginału - dla ustanowionego wspólnego pełnomocnika do czynności w zakresie reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz do zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów -np. oryginału pełnomocnictwa lub umowy spółki-. Wypełniając formularz oferty, jak również inne dokumenty w momencie powoływania się na wykonawcę, w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy, należy wpisać dane dotyczące wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. 11.Aktualna polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej oraz oświadczenie Wykonawcy o zobowiązaniu się -w razie jego wyboru i podpisania umowy- do dostarczenia polisy ubezpieczeniowej obowiązującej przez cały czas realizacji zamówienia. 12. Oświadczenie Wykonawcy o sposobie realizacji przedmiotu zamówienia - załącznik nr 4 SIWZ 13.Wykaz administratorów obiektu - załącznik nr 5 - bez obowiązku jego załączania do oferty. Załącznik stanowi jedynie dokument informacyjny, niezbędny na etapie dokonywania wizji lokalnej i realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umed.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Medyczny Biuro Obsługi Zamówien Publicznych Łódź al. Kościuszki 4 III p., pok. 22.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Uniwersytet Medyczny w Łodzi Al. Kościuszki 4 Sekretariat Z-cy Kanclerza III p. , pok. 28.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.