eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawyDZP-291-3839/2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-11-14

Kraków: Rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-3839/2014
Numer ogłoszenia: 237887 - 2014; data zamieszczenia: 14.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie , al. Mickiewicza 21, 31-120 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6624413, faks 012 6624410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dzp.ur.krakow.pl/index.php/aktualne-postepowania

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-3839/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, zwanej dalej również siecią. 2. Celem zamówienia jest: a) rozbudowa szkieletu sieci Zamawiającego poprzez zastąpienie obecnie działających urządzeń o przepustowości 100Mb/1Gb na urządzenia o przepustowości 10GbE. b) centralizacja sieci poszczególnych kampusów na urządzeniach Juniper ISG1000 / SSG550M. 3. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch etapach: a) Dostawa, montaż, instalacja i konfiguracja urządzeń i wyposażenia z nim związanego zwanych dalej sprzętem oraz wykonanie innych usług dodatkowych w zakresie wskazanym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia zwanej dalej siwz. b) Przeprowadzenie szkolenia personelu zamawiającego z obsługi dostarczonego sprzętu. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do siwz. 5. Dostarczony w ramach przedmiotu zamówienia sprzęt powinien być kompatybilny ze sprzętem posiadanym już przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania usług dodatkowych, które składają się na przedmiot zamówienia, w szczególności: a) do dostarczenia sprzętu do miejsca dostawy, tj. budynku Zamawiającego mieszczącego się w Krakowie, przy al. Mickiewicza 24/28 oraz do dokonania instalacji sprzętu w budynkach Zamawiającego mieszczącego się w Krakowie, przy al. Mickiewicza 21, al. 29 Listopada oraz ul. Balickiej 116 i 122. Dostawa i instalacja winna być dokonana na warunkach opisanych w niniejszej siwz, b) do zamontowania, instalacji, konfiguracji i uruchomienia sprzętu oraz wykonania wszystkich niezbędnych prac koniecznych do prawidłowego działania przedmiotu umowy, c) do dostarczenia wraz z dostawą sprzętu pełnego okablowania i materiałów startowych, niezbędnego wyposażenia np. złączy, zasilaczy itp., d) do dostarczenia oprogramowania komercyjnego zintegrowanego z dostarczanym sprzętem wraz z bezterminową licencją na użytkowanie, e) do przeprowadzenia próby działania sprzętu w obecności przedstawiciela Zamawiającego i dostawcy sygnału internetowego Zamawiającego, f) do świadczenia usługi wsparcia technicznego w zakresie i na warunkach wskazanych w niniejszej umowie, g) do udzielenia gwarancji i świadczenia usług serwisowych na warunkach wskazanych w umowie, w tym w szczególności do dostarczenia wraz z dostawą Karty Gwarancyjnej (dokumentu gwarancyjnego) wystawionej przez Wykonawcę, w przypadku istnienia karty gwarancyjnej wystawionej przez producenta, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć również kartę gwarancyjną producenta sprzętu, h) do dostarczenia wraz z dostawą wszystkich dokumentów dotyczących sprzętu w tym dokumentów wymaganych w niniejszej umowie, i) do przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego w zakresie i na warunkach określonych w niniejszej umowie. 7. Pożądane jest aby przed złożeniem oferty Wykonawca przeprowadził wizję lokalną infrastruktury sieciowej Zamawiającego. Termin wizji lokalnej i szczegóły techniczne jej przeprowadzenia wymagają uzgodnienia z Zamawiającym. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 8. Zamawiający podkreśla, iż nazwy własne podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia są nazwami przykładowymi i winny być interpretowane jako definicje standardów, a nie jako nazwy konkretnych rozwiązań do zastosowania. Zamawiający dopuszcza możliwość oferowania przez Wykonawcę produktu /równoważnego/ w stosunku do określonego przez Zamawiającego, przy czym ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt /równoważny/ Zamawiający rozumie towar o standardach jakościowych oraz właściwościach takich samych bądź lepszych w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego. Ponadto oferowany produkt zamienny powinien być kompatybilny ze sprzętem posiadanym już przez Zamawiającego. Składając ofertę, Wykonawca będzie zobowiązany wskazać nazwę oferowanego produktu, jego typ oraz producenta oraz przedstawić w ofercie opis techniczny oferowanych zamienników w zakresie wszystkich parametrów określonych przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. Złożenie oferty niezgodnej z powyższym zapisem będzie skutkować jej odrzuceniem. 9. Termin realizacji: 1) Termin realizacji zamówienia za wyjątkiem szkolenia, którego termin został wskazany w pkt. nr 2 wynosi do trzech tygodni od przekazania przez Zamawiającego Wykonawcy informacji o uzyskaniu poświadczenia iż Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie posiada status jednostki oświatowej z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie oraz zgody na zastosowanie stawki podatku VAT w wysokości 0% lub informacji o braku uzyskania takiej zgody. O uzyskaniu zgody z Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego w Warszawie lub jej braku Zamawiający poinformuje Wykonawcę niezwłocznie. 2) Szkolenie personelu zamawiającego przeprowadzone będzie w terminie dwóch miesięcy liczonym od daty zawarcia umowy w przedmiotowym postępowaniu. 3) Wykonawca o planowanej dostawie sprzętu powiadomi Zamawiającego telefonicznie z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.00.00 - Lokalna sieć komputerowa 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego 80.53.31.00 - Usługi szkolenia komputerowego 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości: 3 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. 2007.Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, wymaganą kwotę należy przelać na konto zamawiającego Bank BPH 67 1060 0076 0000 3210 0014 7293, z dopiskiem /Rozbudowa infrastruktury sieci szkieletowej wewnętrznej dla potrzeb Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. Nr sprawy: DZP-291-3839/2014/. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznana będzie data wpływu na konto zamawiającego. 4. W przypadku przelewu wadium na konto zamawiającego zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądze zaleca się załączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię dokumentu, a oryginał dokumentu należy dostarczyć do miejsca wskazanego w rozdz. XIV pkt. 1 specyfikacji przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku szczegółowego. Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ w oparciu o oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony druk /oferta/ - załącznik 1 do niniejszej siwz. 2. Wypełniony formularz /opis przedmiotu zamówienia/ - załącznik nr 2 do siwz. a) Wykonawca ma obowiązek podać w kolumnie C i D lub C wszystkie wymagane parametry oraz podać nazwę i typ oferowanych typu oprogramowania i jego wersję (jeśli dotyczy). b) Nie dopuszcza się możliwości potwierdzenia oferowanych parametrów słowem /TAK/ c) Wykonawca ma obowiązek podać nazwę i typ oferowanych systemów i podzespołów, wyposażenia d) W przypadku, gdy zamawiający określił wymagane parametry techniczne sprzętu poprzez podanie ich zakresu - górnej lub dolnej granicy przedziału wartości, w którym winny się one mieścić, wykonawca będzie zobowiązany do określenia oferowanego parametru poprzez podanie konkretnych wartości. 3. Wypełniony druk dokument gwarancyjny - załącznik nr 7 do siwz. 4. Oświadczenia Wykonawcy - załącznik nr 6 do siwz. 5. Oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331 z późn. zm.), o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do siwz. 6. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa: a) dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (np. aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, odpis z właściwego rejestru). b) dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa, musi być ona potwierdzona za zgodność z oryginałem notarialnie. 7. W przypadku, gdy wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Powyższe zobowiązanie powinno być załączone do oferty w formie oryginału. 8. Zamawiający informuje, że jeżeli w wyniku postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, będą oni zobowiązani, przed zawarciem umowy, przedłożyć zamawiającemu kopię umowy regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (np. umowę spółki cywilnej wraz z kolejnymi aneksami lub umowę konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas naprawy sprzętu - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana istotnych postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty może nastąpić za zgodą Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności, w przypadku: a) gdy sprzęt, którego dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji, pod warunkiem, że sprzęt zamienny spełni wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczące przedmiotu zamówienia oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. b) zmiany adresu pod który sprzęt ma być dostarczany pod warunkiem, że zmiana obejmować będzie granice administracyjne Powiatu Krakowskiego lub Gminy Miejskiej Kraków oraz pod warunkiem, że cena nie ulegnie zmianie. c) zmianę terminu przeprowadzenia szkolenia personelu Zamawiającego, jeżeli zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego. d) zmiany terminu wykonania umowy pod warunkiem, że wykonanie umowy w terminie nie było możliwe z powodu siły wyższej. Pojęcie siły wyższej oznacza wszelkie wydarzenia, istniejące lub mogące zaistnieć w przyszłości, które mają wpływ na realizację umowy, znajdujące się poza realną kontrolą stron i których nie można było przewidzieć lub, które choć przewidywalne były nieuniknione, nawet po powzięciu przez Zamawiającego lub Wykonawcę wszelkich uzasadnionych kroków dla uniknięcia takich wydarzeń. Pojęcie to obejmuje w szczególności takie wydarzenia jak: zamieszki, wojny, pożary, powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, promieniowanie, epidemie, strajk generalny lub branżowy trwający dłużej niż 5 dni. Jeśli Zamawiający lub Wykonawca będzie stał w obliczu /siły wyższej/ zobowiązany jest niezwłocznie poinformować drugą Stronę umowy o zaistniałej sytuacji, naturze problemu, przewidywanym czasie trwania oraz przewidywanych konsekwencjach, jak również podjąć działania w celu zminimalizowania możliwych szkód. Trudności finansowe Zamawiającego lub Wykonawcy nie mogą być traktowane, jako /siła wyższa/, e) zmianę wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT umowy. W takim wypadku ulegnie zmianie wynagrodzenie brutto przedmiotu umowy f) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta sprzętu lub głównego dystrybutora sprzętu. g) zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu czynności powierzonych podwykonawcom. 2. Każda ze stron przedkładając drugiej stronie propozycję zmian spełniającą wymogi określone w ust. 1 wraz z tą propozycją przedłoży: a) opis proponowanych zmian, b) uzasadnienie 3. Po otrzymaniu propozycji, Wykonawca albo Zamawiający (w zależności od przypadku) w terminie 3 dni zatwierdzi bądź odrzuci otrzymaną propozycję zmiany bądź w tym terminie wystąpi do strony występującej z propozycją zmian przesyłając zmodyfikowaną propozycję zmian spełniającą wymogi opisane w ust. 1 i 2. 4. W przypadku upływu terminu podanego ust. 3 traktuje się iż propozycja wprowadzenia zmian została odrzucona. 5. Do przesłanych zmodyfikowanych propozycji zmian mają zastosowanie postanowienia ust. 3 i 4. 6. Każda zmiana do umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - aneksu. 7. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1- 6 jest nieważna. 8. Istotne postanowienia umowy określa załącznik nr 8 do niniejszej siwz.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dzp.ur.krakow.pl/index.php/aktualne-postepowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: budynek główny Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al. Mickiewicza 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.11.2014 godzina 12:00, miejsce: budynek główny Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, Al. Mickiewicza 21, pok. nr 37 - Dział Zamówień Publicznych.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.