eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinek › Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej - etap I.



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Szczecinek: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej - etap I.
Numer ogłoszenia: 237859 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komendant Powiatowy Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku, ul. 1 Maja 61, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3730760, 3730754, fax 0-94 3730761.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej - etap I..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja rozbudowy i modernizacji budynku administracyjno-garażowego Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku oraz modernizacja budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej w Szczecinku (CPV- 45216120-1 Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych dla służb ratunkowych, 45216121-8 Obiekty straży pożarnej) 2. Zakres zamówienia obejmuje: - w budynku administracyjno-garażowym Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku: a. dobudowę klatki schodowej od strony ul. 1- Maja ( istniejącą klatkę schodową należy zburzyć ), b. przebudowę pomieszczeń biurowych, c. przebudowę jednego boksu garażowego na pomieszczenie obsługi osób niepełnosprawnych , archiwum , kancelarię tajną i komunikację, d. termomodernizację budynku ( stropodach został docieplony garnulatem z wełny mineralnej wdmuchanej w pustkę stropodachową ), e. wymianę rynien dachowych , rur spustowych i obróbek blacharskich , naprawę pokrycia dachowego i ułożenie papy termozgrzewalnej stosując np. system VEDAC, f. przebudowę magazynu mundurowego na garaż, g. wykonanie rozdzielnic elektrycznych, instalacji oświetleniowej i gniazd wtykowych 230V,400V, połączeń wyrównawczych i instalacji odgromowej (CPV-45310000-3), h. wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, ciepłej wody użytkowej, wentylacji i odciągów spalin (CPV- 45330000-9). i. wymianę 1 bramy (bez furtki) - w budynku Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Komendy Powiatowej PSP w Szczecinku a. wymiana bram garażowych - dwie bramy z furtką, przewidziano bramy z 25% przeszkleniem. (w trzech otworach należy podnieść nadproża do wysokości 370cm według projektu ), Wszystkie bramy wyposażyć w sygnalizację optyczno akustyczną otwierania i zamykania bram wraz z ich podłączeniem (CPV -45420000-7), b. remont dachu z ociepleniem i wymianą obróbek blacharskich z blachy cynkowo tytanowej - ogniomury i pasy rynnowe ( CPV- 45261000-4), c. wymiana parapetów, rynien i rur spustowych na parapety , rynny i rury z blachy powlekanej, d. hydroizolacja ścian piwnicznych (w opracowaniu przyjęto system REMERS ) polegających na wykonaniu robót wewnątrz : wykonanie fasety uszczelniającej, uszczelnienie posadzki w piwnicy , odbicie tynków wewnętrznych , wykonanie krzemianowania ścian , wykonanie poziomej izolacji p.wilgociowej ścian metodą iniekcji krystalicznej , wykonanie tynku magazynującego sole , oraz przygotowanie podłoża pod tynki - warstwa wszczepna. Zewnętrzne roboty przewidują wykonanie fasety uszczelniającej, uszczelnienie ścian piwnic, wykonanie hydroizolacji, ocieplenie polistyrenem ekstrudowanym i wykonanie izolacji z foli o grubości 0,2mm , e. Ocieplenie budynku styropianem grubości 12 cm z wykonaniem zewnętrznej wyprawy akrylowej barwionej w masie (CPV-45320000-6), f. Wykonanie odciągów spalin z każdego stanowiska zgodnie z opracowaniem branżowym. 2.1 Realizacją zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego zrealizowania przedmiotowego zamówienia w zakresie rzeczowym ujętym w opracowaniach: a. dokumentacji projektowej, tj. projektach budowlano - wykonawczych, przedmiarach robót, informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia b. specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, c. SIWZ, d. Przedmiarach robót. 3. Opracowania opisujące przedmiot zamówienia: 1). Projekt budowlano - wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek biurowo-garażowy - branża architektoniczno-konstrukcyjna. 2). Projekt budowlano-wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek biurowo-garażowy - Instalacje elektryczne. 3). Projekt budowlano-wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek biurowo-garażowy- instalacje wod-kan., cwu, co i wentylacji. 4). Projekt budowlano-wykonawczy na modernizację obiektów Powiatowej Straży Pożarnej w Szczecinku - budynek JRG - branża architektoniczno-konstrukcyjna. 5). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek administracyjno-garażowy - roboty arch.-konstr. 6). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek administracyjno-garażowy -instalacje elektryczne 7). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek administracyjno-garażowy - instalacje sanitarne 8). Przedmiar robót - Rozbudowa strażnicy KPPSP w Szczecinku -Budynek JRG - roboty arch.-konstr. 9. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 4. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia. 1) Wszystkie wyroby wskazane lub zalecane w projekcie Wykonawca może zastąpić wyrobami zamiennymi pod warunkiem, że są równoważne technicznie, spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Na zastosowanie wyrobów zamiennych Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego. W sytuacji, gdy zmiany generowały będą konieczność wykonania przez nadzór autorski aneksu do projektu, koszt wykonania przedmiotowego aneksu pokrywać będzie wnioskujący zmiany. 2) W związku z koniecznością zapewnienia ciągłej pracy KPPSP w Szczecinku (w szczególności prawidłowego funkcjonowania Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej) Wykonawca musi przewidzieć takie prowadzenie robót by możliwe było prawidłowe prowadzenie działań ratowniczo-gaśniczych oraz normalne funkcjonowanie Komendy Powiatowej. Czynnik ten należy uwzględnić podczas sporządzania oferty, wyceny prac, ustalania harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz planu realizacji budowy. Zakres prac w poszczególnych etapach ustalany będzie każdorazowo z Zamawiającym. 5. Przy opracowaniu harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz wycenie oferty należy uwzględnić minimalne nakłady zamawiającego na realizację inwestycji w poszczególnych latach budżetowych opisane w p. XIX ust. 5 siwz.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.20 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów dla służb ratunkowych Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2009.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: 60000 zł.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy¬konania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za¬pewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca dysonuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli wykaże minimum po jednej osobie posiadającej uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno-budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ. b. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. c. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. d. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4) - 8) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. e. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9) ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. informację składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. UWAGA: Przedmiotowa informacja winna być wystawiona na podmiot zbiorowy, którym w myśl art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. Nr 1997, poz. 1661 z poz. zm.) są osoby prawne (spółki kapitałowe - spółka z o.o., spółka akcyjna), jednostki organizacyjne nie mające osobowości prawnej (osobowe spółki handlowe - spółka jawna, partnerska, komandytowa i komandytowo-akcyjna), a także spółki handlowe z udziałem Skarbu Państwa, jednostki samorządu terytorialnego lub związku takich jednostek, spółki kapitałowe w organizacji, podmiot w stanie likwidacji oraz przedsiębiorca nie będący osobą fizyczną, a także zagraniczna jednostka organizacyjna. Spółki cywilne nie są podmiotami w rozumieniu ww. ustawy. f. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. g. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. Do przedmiotowego wykazu należy dołączyć kserokopię uprawnień do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie oraz zaświadczenie o przynależności do izby inżynierów budownictwa. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wskaże kierowników budowy posiadających wykształcenie wyższe oraz odpowiednie uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w stosownym zakresie oraz należących do izby inżynierów budownictwa. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób i podmiotów. h. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za rok 2006. Zamawiający uzna, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2006 rok nie niższym niż 3 000 000 zł. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez Zamawiającego za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie z tym, że jeden z Wykonawców wykaże się przychodem ze sprzedaży towarów i usług za 2006 rok nie niższym niż 2 000 000 zł (słownie: dwa miliony złotych).

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczecin.kwpsp.gov.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa PSP w Szczecinku ul.1 Maja 61 78-400 Szczecinek I piętro sekretariat.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa PSP w Szczecinku ul.1 Maja 61 78-400 Szczecinek I piętro sekretariat.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.