eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2)Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Białystok: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS
Numer ogłoszenia: 237836 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Statystyczny , ul. Krakowska 13, 15-959 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 7497710, faks 085 7497779.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bialystok.stat.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku przy ul. Krakowskiej 13 na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji w ramach Zadania 3 (SlSk) modernizacja pomieszczeń dla Informatorium w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2): Budowa dwujęzycznego (z komunikacją w języku polskim i angielskim) systemu informacji skierowującej do systemów informacyjnych statystyki i systemów resortowych - dostępnych dla obywateli, przedsiębiorców i pracowników administracji publicznej poprzez portal informacyjny GUS. Budowa 16 Regionalnych Ośrodków Informacji, z wyposażeniem minimum w kilka stanowisk dostępu do Internetu. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części: 1) Część I - modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji. Zakres robót: - remont części pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku; - dostosowanie łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych; - remont sali konferencyjnej znajdującej się na III piętrze budynku; - montaż platformy przyschodowej; - przygotowanie platformy przyschodowej do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego oraz sporządzenie kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na jej eksploatację; - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa - załączniki 9 i 10 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SIWZ 2) Część II - Modernizacja sieci LAN. Zakres robót obejmuje: - budowę tras kablowych; - dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczenia serwerowni; - modernizację punktów dystrybucyjnych; - dostawę i montaż urządzeń aktywnych zabezpieczających - awaryjnych zasilaczy UPS; - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.); - ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną; - budowę gniazd użytkowników; - układanie kabli i przewodów; - terminowanie kabli w osprzęcie przyłączeniowym; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów; - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji; - prace wykończeniowe; - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa - załączniki 12 i 13 do SIWZ oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 14 do SIWZ. 3) Część III - Wykonanie, dostawa i montaż mebli do remontowanych pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w dokumentacji projektowej - załącznik nr 15 do SIWZ.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3, 45.31.43.00-4, 32.42.10.00-0, 32.42.30.00-4, 32.42.20.00-7, 32.42.40.00-1, 45.33.12.20-4, 31.68.25.30-4, 31.68.25.30-4, 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie: 1) Część I zamówienia - 7 725,00 zł (słownie: siedem tysięcy siedemset dwadzieścia pięć złotych). 2) Część II zamówienia - 4 133,00 zł (słownie: cztery tysiące sto trzydzieści trzy złote). 3) Część III zamówienia - 710,00 zł (słownie: siedemset dziesięć złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - dla części I zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartości brutto nie niższej niż 250 000 zł; - dla części II zamówienia - w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na wykonaniu systemu okablowania strukturalnego sieci teleinformatycznych kategorii co najmniej 6A, każde o wartości brutto nie niższej niż 100 000 zł; - dla części III zamówienia - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej dwa zamówienia obejmujące dostawę i montaż mebli biurowych, każde o wartości brutto nie niższej niż 25 000 zł. W celu wykazania, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie Zamawiający wymaga przedstawienia wykazu wykonanych robót budowlanych (dla części I i II zamówienia) oraz wykazu wykonanych głównych dostaw (dla części III zamówienia). Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi wymienione poniżej kwalifikacje i doświadczenie: 1) dla części I zamówienia: a) Kierownik budowy - 1 osoba, która posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy. b) Kierownik robót sanitarnych - 1 osoba, która posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych. c) Kierownik robót elektrycznych - 1 osoba, która posiada: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83, poz. 578, z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego; - co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót elektrycznych. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji z wymienionych powyżej. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według formuły: spełnia / nie spełnia. 2) dla części II zamówienia: minimum 1 osoba, która posiada uprawnienia do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1 kV. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia według formuły: spełnia / nie spełnia. 3) dla części III zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według formuły: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości: 1) dla części I zamówienia - nie mniejszej niż 250 000 zł; 2) dla części II zamówienia - nie mniejszej niż 150 000 zł; 3) dla części III zamówienia -nie mniejszej niż 25 000 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunku na podstawie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, według formuły: spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie robót budowlanych zobowiązany jest podać tylko główne, najważniejsze realizacje, które wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykonawca w wykazie głównych dostaw, zobowiązany jest podać tylko główne, najważniejsze realizacje, które wykażą spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Sporządzony przez Wykonawcę Formularz ofertowy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22. ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: - zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; - charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; - zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bialystok.stat.gov.pl/zamowienia-publiczne-us
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Statystyczny w Białymstoku, ul. Krakowska 13, 15-959 Białystok, pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Statystyczny w Białymstoku, ul. Krakowska 13, 15-959 Białystok, Sekretariat, pok. 25.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Postępowanie prowadzone jest w ramach projektu System lnformacyjny Statystyki Publicznej 2 (SISP-2) w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Priorytet 7 Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji. Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz ze środków budżetu państwa.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja pomieszczeń Urzędu Statystycznego w Białymstoku na potrzeby stworzenia Regionalnego Ośrodka Informacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót: - remont części pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku, - dostosowanie łazienki do potrzeb osób niepełnosprawnych, - remont sali konferencyjnej znajdującej się na III piętrze budynku, - montaż platformy przyschodowej, - przygotowanie platformy przyschodowej do odbioru przez Urząd Dozoru Technicznego oraz sporządzenie kompletnej dokumentacji niezbędnej do uzyskania decyzji zezwalającej na jej eksploatację, - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.26.25.00-6, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.31.00.00-3, 45.33.20.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja sieci LAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje: - budowę tras kablowych; - dostawę i montaż urządzeń klimatyzacyjnych do pomieszczenia serwerowni; - modernizację punktów dystrybucyjnych; - dostawę i montaż urządzeń aktywnych zabezpieczających - awaryjnych zasilaczy UPS; - wykonanie wszelkich robót pomocniczych w celu przygotowania podłoża (w szczególności roboty murarskie, ślusarsko-spawalnicze, montaż elementów osprzętu instalacyjnego itp.); - ułożenie wszystkich materiałów w sposób i w miejscu zgodnym z dokumentacją techniczną; - budowę gniazd użytkowników; - układanie kabli i przewodów; - terminowanie kabli w osprzęcie przyłączeniowym; - wykonanie oznakowania zgodnego z dokumentacją techniczną wszystkich wyznaczonych kabli i przewodów; - przeprowadzenie wymaganych prób i badań oraz potwierdzenie protokołami kwalifikującymi montowany element instalacji; - prace wykończeniowe; - wykonanie dokumentacji powykonawczej w liczbie 4 egzemplarzy w wersji papierowej oraz 2 egzemplarzy w wersji elektronicznej zapisanej w formacie PDF.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.43.00-4, 32.42.10.00-0, 32.42.30.00-4, 32.42.20.00-7, 32.42.40.00-1, 45.33.12.20-4, 31.68.25.30-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie, dostawa i montaż mebli do remontowanych pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie, dostawa i montaż mebli do remontowanych pomieszczeń znajdujących się na parterze budynku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.