eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubniewice › Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2014r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-07-16

Lubniewice: Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2014r.
Numer ogłoszenia: 237822 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 134767 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubniewice, ul. Jana Pawła II 34, 69-210 Lubniewice, woj. lubuskie, tel. 95 7558400, faks 95 7557044.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice w 2014r..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg, 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Wspólny Słownik Zamówień: 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg Przedmiotem zamówienia jest remont tłuczniem odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Lubniewice o łącznej długości 1315 mb i szerokości 3,5 mb. Remontem objęte są odcinki o długościach od 20 do 200 mb. Lokalizacja odcinków przeznaczonych do remontu zamieszczona jest na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania i odbioru robót znajdują się w załącznikach: -Zał. nr 3b Formularz cenowy wraz z opisem wykonywania robót, -Zał. nr 13a Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - koryto, -Zał. nr 13b Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- podbudowy, -Zał. nr 13c Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót- nawierzchnie -Zał. nr 11b Projekt przekroju normalnego naprawy. Wspólny Słownik Zamówień:45233141-9 Roboty w zakresie konserwacji dróg Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie równania dróg przy użyciu równiarki samobieżnej i walca wibracyjnego na szerokości drogi od 3,5 do 5 mb i o łącznej długości 38900 mb. Lokalizacja odcinków przeznaczonych do równania zamieszczona jest na mapie poglądowej stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. Szczegółowe informacje dotyczące wykonania i odbioru robót znajdują się w załącznikach: -Zał. nr 3a Formularz cenowy wraz z opisem wykonywania robót, -Zał. nr 12 Warunki techniczne odbioru prac dot. konserwacji -Zał. nr 11b Projekt przekroju normalnego konserwacja. Druk formularza cenowego jest dokumentem pomocniczym, mającym na celu oszacowanie wartości oferty, natomiast rozliczenie robót odbędzie się na podstawie kosztorysu powykonawczego opartego na obmiarze wykonanych robót i usług. Jednostką rozliczeniową będzie m2 wykonanych usług i robót budowlanych. Zaleca się oględziny miejsca wykonania robót przez Wykonawcę. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych i wariantowych. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania na własny koszt ewentualnych prac: - usunięcie wszelkiej roślinności i karp wraz z ich wywiezieniem we wskazane miejsce. Pozyskanie i zrywka drewna ( grubizny ) pozostaje w gestii Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum: Zakład Instalacji Sanitarnych i C.O. Roboty Ziemne i Melioracyjne E. Kotuła & ZISiCO Wykonywanie Robót Ziemnych Radosław Kotuła, ul. Skwierzyńska 24, 69-210 Lubniewice, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 824869,41 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 495597,75

  • Oferta z najniższą ceną: 495597,75 / Oferta z najwyższą ceną: 495597,75

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.