To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-07-16
Pysznica: Zagospodarowanie terenu przy budynkach użyteczności publicznej w centrum Pysznicy
Numer ogłoszenia: 237760 - 2014; data zamieszczenia: 16.07.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 205618 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pysznica, ul. Wolności 277/04, 37-403 Pysznica, woj. podkarpackie, tel. 15 841004, faks 15 8410017.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu przy budynkach użyteczności publicznej w centrum Pysznicy.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Na przedmiot zamówienia składa się budowa parkingu dla samochodów osobowych do 30 miejsc postojowych oraz przebudowa drogi wewnętrznej wraz z placem manewrowym przy budynku Ośrodka Zdrowia i Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Wolności w Pysznicy. 2. Lokalizacja robót: działka nr ewidencyjny 1928 położona w miejscowości Pysznica. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z wyszczególnieniem pozycji tworzących zamówienie oraz wymagania Zamawiającego dotyczące parametrów technicznych określa Dokumentacja projektowa, Specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót oraz Przedmiar robót załączone do niniejszej SIWZ - załącznik nr 9. 4. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, a w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zmianami), ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 121) i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zmianami). Wykonawca robót musi zapewnić wykonanie robót zgodnie z prawem polskim, w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 5.1. Wymaga się, aby Wykonawca udzielił 5 lat gwarancji na wykonane roboty budowlane. 5.2. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w dokumentacji będącej załącznikiem do SIWZ przez wskazanie przykładowych nazw, znaków towarowych lub pochodzenia, dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych. Wszystkie wskazane z nazwy materiały i przyjęte technologie użyte w dokumentacji projektowej należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia, że posiadają parametry wymagane przez Zamawiającego leży po stronie Wykonawcy. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5.3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje również wszystkie czynności i koszty wynikające z dokumentacji projektowej, sztuki budowlanej, koszt prac geodezyjnych, w tym inwentaryzacji powykonawczej oraz inne koszty związane z urządzeniem, utrzymaniem i zabezpieczeniem terenu budowy. Wykonawca robót zobowiązany jest do wykonania wszystkich robót oraz wymagań określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych, które nie mają odzwierciedlenia w przedmiarze robót. Zamawiający nie dopuszcza możliwości roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego oszacowania ceny lub pominięcia kosztów i innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na cenę. 6. Wartość szacunkowa niniejszego zamówienia znajduje się w przedziale 30 000 do 5 186 000 euro, czyli jest mniejsza od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie dofinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 413 - Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju - dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania - Odnowa i rozwój wsi -.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EKOTON - Zieleń i Budownictwo Tadeusz Tabor
jakie przetargi wygrała firma
EKOTON - Zieleń i Budownictwo Tadeusz Tabor
- EKOTON - Zieleń i Budownictwo Tadeusz Tabor, Alfredówka 172, 39-460 Nowa Dęba, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 211643,73 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 121396,26
Oferta z najniższą ceną: 121396,26 / Oferta z najwyższą ceną: 179564,81
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI PYSZNICA
- ,,Budowa świetlicy wiejskiej w sołectwie Bąków" (dostawa i montaż kontenera)
- Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Pysznica
- Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Pysznica na dz. o nr ewid. 2483, 2507 Budowa i modernizacja dr. dojazdowej do gr. rolnych w obrębie Jastkowice na dz. o nr ewid. 3224/2
- Budowa placu zabaw w sołectwie Olszowiec
- Budowa i modernizacja infrastruktury sportowej na terenie gminy Pysznica
więcej: przetargi PYSZNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa, przebudowa i remont infrastruktury turystycznej na terenie Związku Gmin Turystycznych Pogórza Dynowskiego
- Przebudowa parkingu przy ulicy Gen. Bora-Komorowskiego
- Budowa przystani wodnej w Ząbrowie - inwestycja dofinansowana z Rządowego Funduszu Polski Ład - Program Inwestycji Strategicznych Edycja 6
- Wykonanie parkingu na sześć miejsc postojowych oraz wymiana kostki brukowej przed budynkiem szkoły.
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Purdzie - ETAP II.
- "Zagospodarowanie terenu wokół osady Cieszyny"- postępowanie drugie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.