eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostróda › Dostawa wyposażenia dydaktycznego i techniczno-biurowego dla szkół ponadgimnazjalnych oraz placówek oświatowych Powiatu Ostródzkiego w ramach projektu - Młodzież przyszłością - wyrównywanie szans edukacyjnych w Powiecie Ostródzkim .

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Ostróda: Dostawa wyposażenia dydaktycznego i techniczno-biurowego dla szkół ponadgimnazjalnych oraz placówek oświatowych Powiatu Ostródzkiego w ramach projektu - Młodzież przyszłością - wyrównywanie szans edukacyjnych w Powiecie Ostródzkim .
Numer ogłoszenia: 237742 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Ostródzki z siedzibą w Ostródzie , ul. Grunwaldzka 19A, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 6429800, fax. 089 6429817.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.ostroda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia dydaktycznego i techniczno-biurowego dla szkół ponadgimnazjalnych oraz placówek oświatowych Powiatu Ostródzkiego w ramach projektu - Młodzież przyszłością - wyrównywanie szans edukacyjnych w Powiecie Ostródzkim ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia dydaktycznego i techniczno-biurowego dla szkół ponadgimnazjalnych oraz placówek oświatowych Powiatu Ostródzkiego w ramach projektu - Młodzież przyszłością - wyrównywanie szans edukacyjnych w Powiecie Ostródzkim z podziałem na części zamówienia: Część I - dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania, Część II - dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego, Część III - dostawa materiałów biurowych, Część IV - dostawa sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego, Część V - dostawa wyposażenia technicznego pracowni, Część VI - dostawa materiałów promocyjnych, Część VII - dostawa plakatów ,ulotek, Część VIII - dostawa artykułów spożywczych, Część IX -usługa przewozu uczniów na wycieczki tematyczne dla szkół i placówek oświatowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10 - Sprzęt dydaktyczny .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami i oświadczeniami oraz spełniają wymagania określone ustawą oraz niniejszą SIWZ. Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Zamawiający żąda złożenia: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku: a) spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - wymagany będzie odpis z rejestru sądowego (KRS), b) spółek cywilnych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami), c) osób fizycznych - wymagane będzie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, 2) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. nr 11 4) wycenę proponowanych dostaw i usług zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1-9 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ostroda-sp.bip-wm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, Wydział Rozwoju Lokalnego pok.17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ostródzie, 14-100 Ostróda ul. Grunwaldzka 19A, sekretariat, pok.19.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego oraz oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem sprzętu oraz oprogramowania stanowiącym załącznikiem nr 1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 48.00.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu i wyposażenia dydaktycznego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem sprzętu i wyposażenia stanowiącym załacznik nr 2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.10-9, 36.15.31.00-9, 39.16.22.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem materiałów biurowych stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa sprzętu i artykułów gospodarstwa domowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem sprzetu i artykułów gospodarstwa domowego stanowiącym załacznik nr 4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.70.00.00-9, 39.20.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa wyposażenia technicznego pracowni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem wyposażenia technicznego pracowni stanowiącym załacznik nr 5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.51.20.00-2, 42.65.20.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa materiałów promocyjnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem materiałów promocyjnych stanowiacym załącznik nr 6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-7, 44.11.13.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa plakatów ,ulotek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem i worem plakatów i ulotek stanowiącym załacznik nr 7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa artykułów spożywczych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zgodnie z wykazem artykułow spożywczych stanowiącym załacznik nr 8 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 05.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Usługa przewozu uczniów na wycieczki tematyczne dla szkół i placówek oświatowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa zgodnie z wykazem wycieczek szkolnych stanowiacych załacznik nr 9 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.17.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.