eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy ul. Pl. Sw. Anny 7b/ 6

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-11-30

Tychy: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy ul. Pl. Sw. Anny 7b/ 6
Numer ogłoszenia: 237724 - 2007; data zamieszczenia: 30.11.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych, ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, fax 032 2273145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wolnostanu w budynku mieszkalnym wielorodzinnym w Tychach, przy ul. Pl. Sw. Anny 7b/ 6.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu wolnostanu składającego się z dwóch pokoi , kuchni, łazienki i przedpokoju w zakresie robót: budowlanych i instalacyjnych branży elektrycznej, wod -kan , gazowej i centralnego ogrzewania. Zakres robót obejmuje m.in.: 1. Wymianę stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami o pow. do 2m2 (w łazience, 2-ch pokojach , kuchni i drzwi wejściowe ) - 5 sztuk - roboty towarzyszące przy wymianie drzwi: zabetonowanie bruzd - 4,40m , uzupełnienie tynku zwykłego kat. III- 48,80 m, przebicie otworów - 30 szt. 2. Wymianę stolarki okiennej drewnianej na PCV w kolorze białym (wkłady szybowe zespolone 1,1 W/m2/K , o wymiarach: 1,59 m x 1,54 m - 3 szt. - roboty towarzyszące przy wymianie stolarki okiennej: wymianę parapetów zewnętrznych z blachy ocynkowanej o wym.1,54 x 0,30m - 3 szt. , uzupełnienie tynków zwykłych kat. III - 20,01 m, uzupełnienie tynku w miejscach po zamurowanych otworach 6 szt., wyłożenie spadków podokiennych - 4,62 m 3. Wymianę naświetla łazienkowego o wym. 0,6 m x 1m 4. Roboty posadzkarskie: - zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych - 45,49 m2 - rozebranie podłóg białych - 34,42 - rozebranie legarów 56 m - rozebranie posadzki ksylolitowej w kuchni i lastrykowej w łazience - pow. 13,86 m2 - rozebranie cokolików cementowych w łazience i kuchni - 11,84 m - wykonanie posadzki cementowej oraz warstwy wygładzającej - 48,27 m2 - ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych w rulonie - 48,27 m2 - ułożenie listew przyściennych - z polichlorku winylu - 54,20 m 5. Roboty murarskie i tynkarskie: - wymiana kratek wentylacyjnych - 3szt. , - wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko - 3, 22 m - wykucie z muru drewnianej szafki podokiennej w kuchni - 1,61 m2 - rozebranie obicia ścian z płyt panelowych laminowanych 27,21 m2 - zamurowanie wnęki podokiennej - 1,61 m2 - obsadzenie podokienników drewnianych - 3 szt. - uzupełnienie tynków zwyk. kat.III - 40, 13 m2 - uzupełnienie tynku w miejscach po zamurowanych przebiciach- 31 szt. - przetarcie istniejących tynków wew. i zagruntowanie podłoża sufitów - 48,27 m2 - zagruntowanie ścian - 161,98 m2 6. Remont instalacji gazowej i urządzeń: - Wymiana kuchni gazowej, 4 - palnikowej - 1kpl. - Wymiana pieca gazowego wieloczerpalnego - 1szt. - Wymiana kurków gazowych: przelotowego o śr. 15 mm - 1 szt. , przelotowego o śr. 20 mm - 1 szt. , oraz o śr. 25 mm - 1 szt. , - Montaż grzejnika gazowego wody przepływowej o obciążeniu do 20000 kcal/h - Wymiana rurociągów w instalacji gazowej o śr. 20 mm - 8,90 m - Próba instalacji gazowej - 1szt. 7. Remont instalacji wod-kan. - Wymiana rurociągu stalowego ocynkowanego o śr. 15 mm na rurociąg z tworzyw sztucznych ( PP PN-20) o śr. zewn. 20mm - Izolacja rurociągu otulinami poliuretanowymi o gr. do 50 mm -1,80 m2 - Demontaż i ponowny montaż wodomierza skrzydełkowego - szt. - Montaż zlewozmywaka na szafce - 1 szt. - Montaż umywalki syfonem gruszkowym - 1 szt. - Montaż baterii ściennych - 2 szt. - Wymiana baterii wannowej ściennej z natryskiem wężowym - 1 szt. - Wymiana wanny stalowej - 1 kpl - Wymiana ustępu z miską fajansową z płuczką z PCV - 1 kpl. 8. Remont instalacji c.o - Demontaż grzejnika o pow. do 2,5 m2 - 1 kpl. - Montaż grzejnika drabinkowego w łazience - 1 szt. - Montaż grzejnika stalowego dwupłytowego o dł. 800 mm - 1 kpl. - Montaż zaworów grzejnikowych termostatycznych śr. 15 mm z głowicą - 3 szt. - Roboty towarzyszące : wymiana rur przyłącznych, wymiana zaworów grzejnikowych powrotnych o śr. 15 mm - 4 szt. , wykucie bruzd , zamurowanie i wykonanie pasów tynku -1,60 m - Próba z regulacją - 3 urządzenia 9 .Roboty malarskie: - Skasowanie zacieków 3 m2 - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi sufitów - 48, 27m2 - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi ścian - 161,98m2 - Dwukrotne malowanie farbami olejnymi ścian ze szpachlowaniem - 8, 48m2 - Dwukrotne malowanie farbą olejną podokienników- 1 szt. - Dwukrotne malowanie farbą olejną grzejników radiatorowych - 5,40m2 - Dwukrotne malowanie ościeżnic drzwiowych - 3,90 m2 - Dwukrotne malowanie farbą olejną rur - 26m 8. Roboty elektryczne: 1/ Zasilanie mieszkania : demontaż i montaż licznika jednofazowego, sprawdzenie i pomiar, montaż rozdzielnic skrzynkowych, montaż listwy przyłączeniowej - 2 szt., wymiana przewodów 4,0 m2 - 0,80 m 2/ Remont instalacji w mieszkaniu: - Przebicie otworów 4 szt. - Ręczne wykucie bruzd dla przewodów wtynkowych - 25m - Demontaż przewodów kabelkowych nieopancerzonych - 841m - Montaż przewodu wtynkowego 3x 2,5mm2- 12m - Montaż przewodu wtynkowego 3x 1,5mm2- 75m - Wykonanie pasów tynków na murach - 25 m - Montaż łączników instalacyjnych podtynkowych -świcznikowych - 5 szt. - Montaż gniazd wtyczkowych podtynkowych - 7 szt. - Montaż gniazda wtyczkowego bryzgoszczelnego z uziemieniem - 1 szt. - Sprawdzanie i pomiar obwodu elektrycznego niskiego napięcia - 4 pomiary - Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar rezystancji uziemienia - pierwszy - 3 pomiary - Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - pomiar rezystancji uziemienia - każdy następny - 6 pomiarów - Sprawdzenie samoczynnego wyłączenia zasilania - próby działania wyłącznika różnicowoprądowego - 1 pomiar - Zwieńczenie plafoniery w łazience - Roboty tynkarskie - 12 szt. 7. Roboty Towarzyszące - Wywóz gruzu - 3,6m3

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.31 - Instalowanie drewnianych framug Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.11 - Instalowanie framug drzwiowych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.25 - Instalowanie okien z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.43.21.11 - Kładzenie wykładzin elastycznych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2006 roku, Nr 164, poz. 1163, Nr 170 poz. 1217, Nr 227 poz.1658 oraz z 2007r. Nr 64 poz. 427 i Nr 82 poz. 560) tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24. ustawy Pzp., oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał, że : a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , w szczególności uprawnionymi do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalnościach niezbędnych do wykonania robót budowlanych (art. 12 i 13 ustawy z dnia 7 lipca 1994r.-Prawo Budowlane ( Dz. U z 2006 r. Nr 156 , poz.118 z późn. zmianami), którzy są członkami Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych, architektów, inżynierów budowlanych i Urbanistów, Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 z późn. zm.), tj.: osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej b) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - należy wykazać co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 13 600,00 zł (brutto). c) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50 000,00 zł.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Sprawdzenie i ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonych oświadczeń oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych poniżej, według zasady spełnia /nie spełnia Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający wymaga następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, 2. Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24ustawy Pzp. 3. Dokumenty potwierdzające treść złożonych oświadczeń: Na potwierdzenie że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności ( art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp.) oraz, że nie podlega wykluczeniu na p odstawie art. 24 ust.1 i 2 3.1. aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - ważność dokumentu winna być potwierdzona przez organ wystawiający taki dokument - nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3.2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3.3. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (KRUS) potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; Na potwierdzenie że Wykonawca posiada uprawnienia wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.): 3.4. dysponowanie co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane. Kserokopia uprawnień budowlanych (Kierownika robót ) w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa; 3.5 wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania - zawierający co najmniej dwie roboty o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia tj. roboty ogólnobudowlane o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 13 600 zł (brutto). Na potwierdzenie realizacji co najmniej dwóch robót wymienionych w wykazie o wartości każdej z tych robót nie mniejszej niż 13 600 zł (brutto) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Na potwierdzenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ( art. 22 ust.1 pkt. 3 ustawy- Pzp.) 3.6. aktualna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 50.000,00 zł. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy -Pzp. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz.U.Nr 87, poz.605)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtycy.pl/mzbm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibe Zamawiającego -pok. 20 - cena 10 zł (brutto).Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2007 godzina 10:00, miejsce: sala konferencyjna Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach, ul. Filaretów 31,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.