eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krapkowice › PUP.DO.261/1/POKL 6.1.3/MS/10

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-27

Krapkowice: PUP.DO.261/1/POKL 6.1.3/MS/10
Numer ogłoszenia: 23766 - 2010; data zamieszczenia: 27.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach , ul. Kilińskiego 1a, 47-300 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 0-77 4466628, faks 0-77 4466625.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-krapkowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PUP.DO.261/1/POKL 6.1.3/MS/10.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie następujących usług szkoleniowych, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania - Zadanie : ZADANIE I. - RUSZTOWANIA BUDOWLANO-MONTAŻOWE METALOWE dla 10. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ZADANIE II. - OPERATOR ŁADOWARKI KL.III dla 12. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach, ZADANIE III. - KIEROWCA OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO (z uprawnieniami dozorowo-technicznymi) dla 36. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące : 7.1.1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 7.1.2. posiadania wiedzy i doświadczenia; 7.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. oraz spełniają dodatkowe warunki : 7.1.5. posiadają wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd pracy (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27.10.2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych w związku z art.20 ust.1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy z dnia 20.04.2004 r. - Dz. U. Nr 99, poz.1001 z późniejszymi zmianami); Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.1.6. wykażą, że nie później niż na dzień składania ofert, brak jest podstaw do wykluczenia ich z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. warunek musi spełnić każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7.2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki podmiotowe Wykonawca spełnił. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający wzywa także Wykonawcę, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, a także przez oferowane usługi wymagań określonych przez zamawiającego w SIWZ. 7.3. W przypadku gdy Wykonawca nie wykaże, że spełnia wszystkie warunki w postępowaniu o udzielenie zamówienia, określone w punkcie 7.1. podpunktach 7.1.1. -7.1.6. zostanie wykluczony z postępowania. 7.4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ lub mogące mieć wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 7.5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków podmiotowych (patrz Rozdział 7.) udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą załączyć do oferty niżej wymienione dokumenty i oświadczenia : 1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Uwaga ! W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo na zasadach określonych w SIWZ. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (patrz Rozdział 6.). 2. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w oparciu o art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, lub : a) potwierdzoną kopię aktu założycielskiego publicznej szkoły, placówki lub ośrodka albo potwierdzoną kopię wpisu do ewidencji niepublicznych szkół lub placówek, prowadzonej przez jednostkę samorządu terytorialnego zgodnie z przepisami o systemie oświaty, lub b) potwierdzoną kopię decyzji ministra właściwego do spraw szkolnictwa wyższego o uprawnieniu do prowadzenia studiów wyższych na określonym kierunku lub poziomie kształcenia. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. Osoby fizyczne nie spełniające powyższych warunków składają oświadczenie w zakresie art.24 ust.1 pkt.2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Koncesje, zezwolenia lub licencje, obejmujące : a) aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez właściwy - dla siedziby jednostki szkoleniowej - wojewódzki urząd prac, potwierdzony imienną pieczątką i podpisem pracownika wojewódzkiego urzędu pracy, upoważnionego do dokonania na nim adnotacji stwierdzającej jego ważność na 2010 rok; b) w zakresie realizacji ZADANIA I ( rusztowania budowlano-montażowe metalowe) i ZADANIA II (operator ładowarki kl. III) upoważnienie Instytutu Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego do przeprowadzenia tych szkoleń. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 6. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Uwaga ! W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, ww. oświadczenie musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie. 7. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nie czynności, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu musi być dołączony życiorys (CV) zawierający informacje o wykształceniu, ukończonych kursach, posiadanym doświadczeniu zawodowym oraz uprawnieniach. Życiorys (CV) musi być podpisany własnoręcznie przez daną osobę. / Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków podmiotowych (pkt.7.1.3.). 8. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia, zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. UWAGA ! Jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w odniesieniu do wymaganych dokumentów, stosuje się przepisy Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 226 z 2009 r., poz. 1817)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-krapkowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, pokój nr 5 (sekretariat)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2010 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Powiatowego Urzędu Pracy w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1a, 47-303 Krapkowice, pokój nr 5 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt bądź aktywny, Priorytet VI, poddziałanie 6.1.3 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej : ZADANIE I. - RUSZTOWANIA BUDOWLANO-MONTAŻOWE METALOWE dla 10. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w miesiącu marcu 2010 r. i zakończyć nie później niż w dniu 27.03.2010 r. PROGRAM SZKOLENIA Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze co najmniej 80 godzin przypadających na jedną osobę szkoloną. MIEJSCE SZKOLENIA Szkolenie musi być realizowane na terenie województwa opolskiego, najlepiej na terenie powiatu krapkowickiego lub w jak najbliższej jego okolicy. HARMONOGRAM SZKOLENIA Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 13.00. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 27.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej : ZADANIE II. - OPERATOR ŁADOWARKI KL.III dla 12. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi rozpocząć się w miesiącu marcu 2010 r., nie później jednak niż w dniu 29.03.2010 r. Zakończenie szkolenia musi nastąpić po wypełnieniu planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. PROGRAM SZKOLENIA Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze co najmniej 200 godzin przypadających na jedną osobę szkoloną. MIEJSCE SZKOLENIA Zajęcia teoretyczne i praktyczne w ramach szkolenia muszą być realizowane na terenie województwa opolskiego, najlepiej na terenie powiatu krapkowickiego lub w jak najbliższej jego okolicy. W przypadku organizacji zajęć praktycznych poza terenem powiatu krapkowickiego Wykonawca jest zobowiązany zapewnić uczestnikom transport zbiorowy z miejscowości Krapkowice do miejsca szkolenia i z powrotem. HARMONOGRAM SZKOLENIA Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 13.00. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usługi szkoleniowej : ZADANIE III. - KIEROWCA OPERATOR WÓZKA JEZDNIOWEGO (z uprawnieniami dozorowo-technicznymi) dla 36. osób bezrobotnych skierowanych przez Powiatowy Urząd Pracy w Krapkowicach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie musi być realizowane w trzech grupach, liczących po 12 osób, w następujących terminach : GRUPA 1. - rozpoczęcie szkolenia w dniu 08.03.2010 r. lub w dniu 15.03.2010 r., GRUPA 2. - rozpoczęcie szkolenia w dniu 10.05.2010 r., GRUPA 3. - rozpoczęcie szkolenia w dniu 12.07.2010 r. Zakończenie szkolenia w każdej z grup musi nastąpić po wypełnieniu planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. PROGRAM SZKOLENIA Program kursu musi obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne w wymiarze co najmniej 65 godzin (w tym minimum 15 godzin zajęć praktycznych) przypadających na jedną osobę szkoloną. MIEJSCE SZKOLENIA Zajęcie teoretyczne muszą być realizowane na terenie Krapkowic. Zajęcia praktyczne muszą być realizowane na terenie województwa opolskiego, najlepiej na terenie powiatu krapkowickiego lub w jak najbliższej jego okolicy. HARMONOGRAM SZKOLENIA Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do piątku - nie dłużej niż do godziny 19.00, maksymalnie do 8 godzin zegarowych dziennie. Zamawiający dopuszcza możliwość organizacji zajęć w soboty, nie dłużej jednak niż do godziny 13.00. Zamawiający dopuszcza organizację zajęć praktycznych z podziałem na dwie grupy. Szkolenie musi być realizowane według planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej niż 30 godzin zegarowych w tygodniu. TYDZIEŃ w rozumieniu Zamawiającego to okres tygodnia kalendarzowego liczonego od poniedziałku do niedzieli, z zastrzeżeniem, iż szkolenie nie może odbywać się w niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy. A zatem początkiem szkolenia może być pierwszy dzień roboczy tygodnia rozpoczynający się w poniedziałek, a ostatnim dniem kończącym tydzień, w którym może odbywać się szkolenie powinna być sobota..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 08.03.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 80
    • 2. posiadanie przez instytucję szkoleniową certyfikatu jakości usług - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.