eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Oświęcim › Remont kanalizacji deszczowej i nawierzchni boiska rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Oswięcimiu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Oświęcim: Remont kanalizacji deszczowej i nawierzchni boiska rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Oswięcimiu.
Numer ogłoszenia: 237651 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich , ul. Królowej Jadwigi 12a, 32-602 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8423963, fax. 033 8422505.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsipm.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Miejska jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kanalizacji deszczowej i nawierzchni boiska rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Oswięcimiu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont kanalizacji deszczowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Oświęcimiu ul. Śniadeckiego 26 obejmujący swoim zakresem: - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm. 105 m2, - wykopy wykonywane ręcznie oraz koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład, - podłoża pod kanały z materiałów sypkich o grubości 20 cm - piasek, - kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm, łączone na wcisk - 56 mb, - czyszczaki kanalizacji deszczowej z PVC o średnicy 160 mm o połączeniach wciskowych z kratką lub koszem - 5 szt, - kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm, - łączone na wcisk- 58,7 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425 mm z zamknięciem stożkiem betonowym, kinetą z PE i pokrywą betonową - 5 szt, - wywiezienie materiałów rozbiórkowych, - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji deszczowej. Remont nawierzchni boiska rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Oświęcimiu ul. Śniadeckiego 26 obejmujący swoim zakresem: - ciecie nawierzchni z mas mineralno bitumicznych, - wykonanie rowków pod obrzeża trawnikowe, - ułożenie obrzeży betonowych trawnikowych- 67,5 mb, - skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem, wyrównanie istniejącej podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej - 963,5 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164 poz. 1163 z p. zm.). 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o następujące kryteria: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - zrealizowali w ostatnich 5 latach co najmniej 1 robotę o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia, o których mowa w rozdz. III pkt 3 specyfikacji, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie, że wykonawca: - posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu firmy składającej ofertę powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, np. wspólnicy spółki cywilnej, członkowie konsorcjum - ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik pozostałych (lider). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. wspólnicy spółki cywilnej oraz członkowie konsorcjum), są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat jednej usługi z zakresu objętego zamówieniem, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającej swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem jej wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie (załącznik nr 7). 6. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w tym osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej (dla zadania nr 2) i w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych (dla zadania nr 1) wraz z kserokopią tych uprawnień oraz kserokopią aktualnego zaświadczenia o wpisie do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 7. Kartę gwarancyjną - zobowiązanie wykonawcy do spełnienia odpowiednich świadczeń na wypadek gdyby w oznaczonym terminie ujawniły się wady fizyczne wykonanych robót i usług tj. dokument gwarancyjny (karta gwarancyjna lub umowa gwarancyjna) określający szczegółowe warunki gwarancji oraz odpowiedzialność gwaranta. W treści, winny znaleźć się m.in. okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta. Wymagany przez Zamawiającego minimalny okres gwarancji obejmujący pełny zakres przedmiotu zamówienia: minimum 36 miesięcy licząc od daty odbioru końcowego dokonanego przez Zamawiającego. 8. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 8). Zgodnie z art. 6471 K.C. na zawarcie umowy z podwykonawcą wymagana jest zgoda zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsipm.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Szkół i Przedszkoli Miejskich ul. Królowej Jadwigi 12a 32-600 Oświęcim - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont kanalizacji deszczowej przy Szkole Podstawowej nr 4 w Oświęcimiu ul. Śniadeckiego 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - mechaniczne rozebranie nawierzchni z mas mineralno-bitumicznych o grubości 4 cm. 105 m2, - wykopy wykonywane ręcznie oraz koparkami podsiębiernymi 0,15 m3 na odkład, - podłoża pod kanały z materiałów sypkich o grubości 20 cm - piasek, - kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 160 mm, łączone na wcisk - 56 mb, - czyszczaki kanalizacji deszczowej z PVC o średnicy 160 mm o połączeniach wciskowych z kratką lub koszem - 5 szt, - kanały z rur PVC. Rurociągi PVC o średnicy zewnętrznej 200 mm, - łączone na wcisk- 58,7 mb, - studzienki kanalizacyjne systemowe VAWIN o średnicy 425 mm z zamknięciem stożkiem betonowym, kinetą z PE i pokrywą betonową - 5 szt, - wywiezienie materiałów rozbiórkowych, - sporządzenie dokumentacji geodezyjnej powykonawczej kanalizacji deszczowej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.21.30-2, 45.11.21.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont nawierzchni boiska rekreacyjnego przy Szkole Podstawowej nr 4 w Oświęcimiu ul. Śniadeckiego 26.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ciecie nawierzchni z mas mineralno bitumicznych, - wykonanie rowków pod obrzeża trawnikowe, - ułożenie obrzeży betonowych trawnikowych - 67,5 mb, - skropienie istniejącej nawierzchni asfaltem, wyrównanie istniejącej podbudowy, wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej -963,5 m2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.