eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Karlino › Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich w miejscowościach Garnki, Daszewo, Domacyno i Zwartowo

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-05

Karlino: Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich w miejscowościach Garnki, Daszewo, Domacyno i Zwartowo
Numer ogłoszenia: 237630 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Karlino , Plac Jana Pawła II 6, 78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3117273, faks 94 3117410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.karlino.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie terenu oraz remont świetlic wiejskich w miejscowościach Garnki, Daszewo, Domacyno i Zwartowo.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie następujących zadań: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Garnkach: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Posadzki - Wykonanie nowej posadzki z terakoty w pomieszczeniu nr 2 (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi z pomieszczeniem nr 1, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych), II. Tynki i okładziny - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w salach nr 1 i 2), III. Roboty malarskie - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), IV. Stolarka drzwiowa - Wykonanie montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej (wymiana drzwi do pomieszczenia węzła cieplnego, wykonanie drzwi przesuwnych z szyną jezdną pomiędzy pomieszczeniami nr 1 i nr 2 wraz z wykonaniem otworów i zamurowaniem, wymiar otworu w świetle ościeża 2,4 m), V. Zagospodarowanie terenu - remont schodów z okładzinami (wykonanie wyrównania nawierzchni betonowej przy wejściu do budynku, wykonanie izolacji przeciwwodnej, wykonanie okładzin nawierzchni, ok. 3 m2) - wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw), - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej /plac zabaw, boisko piłkarskie, pozostały teren zielony/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia), - montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu, w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo, - montaż bramek piłkarskich z siatkami ( wymiar: 7,32 x 2,44 m, bramki z słupa stalowego montowana do podłoża, z hakami zaczepowymi do montażu siatki), - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt., - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni drogi dojazdowej z kostki polbruk (rozbiórka starych nawierzchni, wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - wykonanie nawierzchni parkingów (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów, - wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm, - montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt., VI. Roboty pozostałe - wykonanie obróbek blacharskich połączenia budynku świetlicy z budynkiem sąsiednim oraz obróbek blacharskich komina w celu likwidacji zacieków w budynku - około 10 m2 obróbek blacharskich, - przemurowanie dwóch kominów powyżej połaci dachu (około 1,5 x 0,4 x 0,5 m), - skucie wylewki betonowej - ok. 2 m2 Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Daszewie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Posadzki (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych, wykonanie cokolików z płytek), II. Tynki i okładziny (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów), - Wkucie instalacji natynkowych pod tynk, - Wykonanie kratek wentylacyjnych w ścianach, - Naprawa okapnika nad wejściem głównym do budynku III. Roboty malarskie(w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), IV. Instalacje sanitarne (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wymiana urządzeń sanitarnych (umywalki, zlewozmywak, ustępy) oraz baterii w kuchni oraz pomieszczeniach toalet, V. Stolarka drzwiowa (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi, VI. Zagospodarowanie terenu - remont wejścia do budynku (wykonanie wyrównania nawierzchni betonowej przy wejściu do budynku, ułożenie płytek betonowych), - montaż elementów placu zabaw (sprężynowiec - 2 szt.,) - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia), - montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu, w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo, - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół parkingów, - wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych, - wykonanie montażu ławek parkowych - 10 szt., - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt)., VII. Roboty pozostałe - wszystkie roboty budowlane w części budynku w której znajduję się Ochotnicza Straż Pożarna, - wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach, - uzupełnienie instalacji elektrycznej i oświetleniowej, - wykonanie obudowy instalacji z płyt g.k, - rozbiórka elementów murowanych z cegły, - wymiana instalacji wodociągowej, Zadanie nr 3: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Domacynie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Stolarka drzwiowa (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi, II. Posadzki (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych), III. Tynki i okładziny (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów), - Demontaż ścianki działowej z płyty, - Naprawa blatu z glazury, - Wymiana elementów wydawki kuchennej (okno PCV, blat z blachy nierdzewnej) IV. Roboty malarskie(w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), V. Instalacje sanitarne (w części budynku w którym znajdują się pomieszczenia świetlicy) - Wymiana urządzeń sanitarnych i baterii w kuchni, - Wykonanie kratki wentylacyjnej w kuchni, VI. Zagospodarowanie terenu - wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw), - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni drogi i parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów, - wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm, - montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników, - wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych, - wykonanie montażu ławek parkowych - 2 szt., - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt)., VII. Wykonanie nowej posadzki w Sali głównej świetlicy - rozebranie podłogi z desek, wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu gr . 5 cm, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i termicznej z styropianu gr. 5 cm, wykonanie posadzki betonowej gr. 5 cm, ułożenie płytek z terakoty VIII. Roboty pozostałe - wszystkie roboty budowlane w części budynku w której znajduję się Ochotnicza Straż Pożarna, - zabudowa instalacji c.o., wod.-kan. - z płyt g-k - wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach, - wymiana i montaż wentylatorów z zasilaniem, - remont wejścia do budynku (skucie nawierzchni betonowej, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej pod nawierzchnie chodników, ułożenie kostki z polbruku Zadanie nr 4: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu i remontu w świetlicy wiejskiej w Zwartowie: Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: I. Posadzki - Wykonanie nowych posadzek z terakoty (rozbiórka starej posadzki, wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy cementowej w celu wyrównania poziomów podłogi, wykonanie nowej posadzki z płytek terakotowych), II. Tynki i okładziny - Wykonanie prac tynkarskich i okładzinowych (przetarcie istniejących tynków, naprawa uszkodzonych tynków, zagruntowanie ścian środkiem grzybobójczym, wykonanie gładzi gipsowych na ścianach powyżej tynku mozaikowego i sufitach, wykonanie tynku mozaikowego do wysokości 1,6 m w pomieszczeniach świetlicowych i korytarzach, rozbiórka starych okładzin, wykonanie okładzin z płytek z glazury w pomieszczeniach kuchni i sanitariatów), III. Roboty malarskie - Wykonanie robót malarskich farbą emulsyjną (ściany - w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym, sufity - kolor biały), IV. Instalacje sanitarne - Wymiana urządzeń sanitarnych oraz baterii w kuchni, V. Zagospodarowanie terenu - wykonanie placu zabaw zgodnie z dokumentacją (zestaw zabawowy, piaskownica, huśtawka wagowa - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., huśtawka podwójna - 2 szt., ławka - 3 szt., kosz na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., tablica informacyjna - 1 szt., płotek kaliski z furtką wejściową wokół placu zabaw), - rekultywacja terenu wraz z wysiewem z trawy sportowej (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wysiew trawy sportowej, pielęgnacja trawy do jej wzrostu umożliwiającego koszenie), - rekultywacja terenu wraz z wyłożeniem trawy z rolki /boisko do siatkówki/ - (zerwanie starej darniny, wyrównanie terenu z uzupełnieniem ziemi urodzajnej, wałowanie terenu, wyłożenie trawy sportowej, pielęgnacja trawy w okresie 1 miesiąca od jej ułożenia), - montaż zestawu do siatkówki (słupki stalowe wykonane ze profilu stalowego min. 80x80 mm, mocowane w tulejach osadzonych w podłożu, nie wymagające stosowania odciągów w podłożu, w skład kompletu wchodzi również: urządzenie naciągowe, haki zaczepowe, siatka do siatkówki), konstrukcja słupków cynkowana ogniowo, - wykonanie miejsca na ognisko (wylewka betonowa, wyłożenie obwodu koła z kamieni polnych, średnica koła około 1,5 m), - wykonanie i montaż altanostołów - 4 szt., - wykonanie i montaż ławek z bali drewnianych - 6 szt., - montaż koszy na śmieci z wkładem ocynkowanym - 2 szt., - wykonanie nawierzchni drogi i parkingu z kostki polbruk (wykonanie koryta pod nawierzchnie, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego pod nawierzchnie - 15 cm, wykonanie podsypki cementowo - piaskowej - 5 cm, ułożenie kostki betonowej typu polbruk - gr. 8 cm,), - montaż krawężników betonowych na ławie betonowej wokół drogi i parkingów, - wykonanie nawierzchni chodników i placu z kostki polbruk (korytowanie wykonanie podsypki cementowo - piaskowej, wykonanie nawierzchni z kostki polbruk - 6 cm, - montaż obrzeży betonowych wokół placu i chodników, - wykonanie ogrodzenia terenu z elementów panelowych, - wykonanie montażu ławek parkowych - 3 szt., - montaż 3 słupów oświetleniowych z oprawami ledowymi i montażem instalacji zasilającej, - wykonanie nasadzeń (tuja szmaragd wys. 1,0 m - 50 szt, magnolia - 2 szt., wierzba japońska - 1 szt., krzewy róż. - 10 szt., modrzew płaczący - 1 szt., świerk ozdobny - 4 szt., rododendron - 5 szt)., VI. Stolarka drzwiowa - Wykonanie wymiany i montażu stolarki drzwiowej wewnętrznej z ościeżnicami systemowymi, - Wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi aluminiowe, VII. Roboty pozostałe - zabudowa instalacji c.o., wod.-kan. - z płyt g-k, - wykonanie otworów wentylacyjnych, montaż kratek wentylacyjnych i turbowentów w ścianach, zczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót stanowiących Rozdział III specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Jeżeli w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót podano nazwy materiałów, produktów lub urządzeń konkretnych systemów lub producentów to należy traktować to jedynie, jako określenie pożądanego standardu i jakości. We wszystkich takich sytuacjach wykonawca może zaoferować równoważne materiały, produkty lub urządzenia. Jeżeli wykonawca powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym jest obowiązany wskazać, że oferowane dostawy i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 100.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 2 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 3 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) Zadanie nr 4 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) W przypadku złożenia przez wykonawcę oferty na więcej niż na jedno zadanie, wykonawca zobowiązany jest do wyraźnego oznaczenia zadań, których wadium dotyczy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej: Zadanie 1/Zadanie 2/Zadanie 3/Zadanie 4 2 prace polegające na wykonaniu remontu budynku o kubaturze min. 200 m2 każda. Warunek dotyczy każdego z zadań- (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca wykaże się łącznie dwoma pracami polegającymi na wykonaniu remontu budynku o kubaturze min. 200 m2)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien dysponować następującymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zadanie 1/Zadanie 2/Zadanie 3/Zadanie 4 na stanowisko kierownika budowy - 1 osobę posiadająca (w przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wskazać tą samą osobę na w/w stanowisko): - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, co najmniej w ograniczonym zakresie- zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2008 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2006 r. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów umożliwiające kierowanie robotami w zakresie przewidzianym opisem przedmiotu zamówienia; - doświadczenie zawodowe po uzyskaniu uprawnień obejmujące, co najmniej 36 miesięcy przy realizacji remontu budynku o kubaturze min. 200,00 m3, jako kierownik budowy lub kierownik robót (w rozumieniu art. 12 ust. 1 pkt.2 ustawy Prawo Budowlane).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca ubiegający się o realizację zamówienia: (1) powinien posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż: - zadanie 1 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), - zadanie 2 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), - zadanie nr 3 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), - zadanie nr 4 - 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych); (warunek dot. zdolności finansowej), W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie to Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się posiadaniem środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych). (2) dla zadania 1/ zadania 2/ zadania3/ zadania4 - powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych) (warunek dot. zdolności ekonomicznej). W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedno zadanie to Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże się posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 100.000 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego : 78-230 KArlino, Plac Jana PAwła II 6, pok. nr 15.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2012 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego : 78-230 KArlino, Plac Jana PAwła II 6, pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dofinansowanie z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.