eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Wykonywanie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego Wrocławia - niezastrzeżonych ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2008 roku Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.), dla Poczty Polskiej S.A.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Wrocław: Wykonywanie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego Wrocławia - niezastrzeżonych ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2008 roku Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.), dla Poczty Polskiej S.A.
Numer ogłoszenia: 237617 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia , pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7779230, 7779231, faks 071 7779229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego Wrocławia - niezastrzeżonych ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe (Dz.U. z 2008 roku Nr 189 poz. 1159 z późn. zm.), dla Poczty Polskiej S.A..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie, na rzecz Urzędu Miejskiego Wrocławia, usług pocztowych niezastrzeżonych ustawą z dnia 12 czerwca 2003 r. Prawo Pocztowe, dla Poczty Polskiej S.A., w następującym zakresie: ZADANIE NR I A. Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50g. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego wszystkich przesyłek o wadze powyżej 50 g., przyjęcie ich do przemieszczenia i doręczenia adresatowi. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane i nie rejestrowane. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia nadania przesyłek rejestrowanych na kopii rejestru tych przesyłek-pocztowa książka nadawcza. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania. B. Przyjmowanie do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego, odpowiednio przygotowanych, tzn. opakowanych tak aby zawartość nie uległa uszkodzeniu, paczek, przyjęciu ich do przemieszczenia i doręczenie ich adresatowi. Doręczenie powinno być dokonane w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania. Paczka jest przesyłką rejestrowaną i Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia ich nadania na kopii ich rejestru-pocztowa książka nadawcza. Wymienione usługi muszą mieć możliwość zastosowania dodatkowych opcji: -potwierdzenie odbioru przez adresata -przesyłka przyśpieszona/priorytetowa -przesyłka wartościowa -przesyłka za pobraniem ZADANIE NR II Świadczenie usług kurierskich krajowych i zagranicznych. Usługa polega na odebraniu przesyłki każdorazowo po zgłoszeniu jej i dostarczeniu adresatowi w jak najkrótszym czasie. Jest to doręczenie tzw. od drzwi do drzwi. Wymagane terminy to : - teren miasta - w tym samym dniu co nadanie, - teren kraju - następny dzień po nadaniu z możliwością określenia godziny doręczenia w dużych miastach, - Europa - do trzech dni po nadaniu - Świat - od pięciu do dziesięciu dni od dnia nadania w zależności od miejsca doręczenia. Odbiór odbywa się za każdorazowym potwierdzeniem nadania jednak dokumentem potwierdzającym nie musi być rejestr zamawiającego, a tylko dokument przewozowy nakładu wykonawcy. ZADANIE NR III Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek miejscowych w granicach administracyjnych miasta Wrocławia, rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, adresowanych na dwie lub więcej osoby fizyczne pod jednym adresem zamieszkania. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego wszystkich przesyłek o wadze powyżej 50 g adresowanych do małżeństw, przyjęciu do przemieszczenia i ich doręczenia. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane z zwrotnym potwierdzeniem i rejestrowane bez zpo. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia ich nadania na kopii rejestru tych przesyłek-pocztowa książka nadawcza. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie, jednak nie dłużej niż trzy dni robocze po dniu nadania. UWAGA Szczegółowe zasady realizacji przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań określone zostały w Opisie przedmiotu zamówienia oraz projektach umów i załącznikach do poszczególnych umów..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.12.00.00 - Usługi kurierskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr I: 2 610,00 złotych (słownie: dwa tysiące sześćset dziesięć złotych); Zadanie nr II: 600,00 złotych (słownie sześćset złotych); Zadanie nr III: 4 500,00 złotych (słownie: cztery tysiące pięćset złotych). Zamawiający dopuszcza możliwość wniesienia wadium w obcej, wymienialnej walucie. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia oferty wadium w wymaganej przez Zamawiającego wysokości przez cały okres związania ofertą, uwzględniając wahania kursu walut. Składając ofertę na więcej niż jedno zadanie należy wnieść wadium w odpowiednio zwiększonej wysokości. Przy wpłacie wadium należy zaznaczyć na które z powyższych zadań zostało wniesione. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław nr 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 - dla podmiotów krajowych i Bank Zachodni WBK 1 O/Wrocław, ul. Rynek 9/11, 50 - 950 Wrocław kod swift: WBKPPLPR, nr iban: PL 73 1090 2398 0000 0006 0800 3289 -dla podmiotów zagranicznych, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U.z 2007 r., Nr 42, poz. 275). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za wniesione w terminie tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że środki zostały zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Gwarancję i poręczenia należy wystawiać na: Gminę Wrocław, pl. Nowy Targ 1/8, 50-141 Wrocław i zdeponować w Likwidaturze Wydziału Księgowości Urzędu Miejskiego przy ul. Sukiennice 10, w pok. nr 5a. 5. W przypadku przesyłania poręczenia lub gwarancji pocztą, oryginał gwarancji należy przesłać na adres: Kasa Wydział Księgowości Urzędu Miejskiego Wrocławia, ul. Sukiennice 10, 50-107 Wrocław, pok. nr 5a. 6. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego - zobowiązanie gwaranta, poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w przepisie art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony. Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 8. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: upłynął termin związania ofertą, zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego, Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 9. Zamawiający zwróci - z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp, niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b) który został wykluczony z postępowania, c) którego oferta została odrzucona. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium, z powodu wykluczenia ich z postępowania (lub odrzucenia ofert), jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność ich wykluczenia (lub odrzucenia ich ofert).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają: 1. warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; 2. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej; 3. posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu, wykonywaniu z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej lub kilku usług polegających na: dla zadania nr I przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g. oraz przyjmowaniu do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych); dla zadania nr II świadczeniu usług kurierskich krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 50 000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); dla zadania nr III przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, o łącznej wartości wszystkich usług min. 170 000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych). Wykazane usługi muszą być poparte dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wymienionych powyżej warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W toku oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający, o ile zajdzie taka potrzeba: a) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert; b) wezwie Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy dołączą do oferty następujące dokumenty: w formie oryginału: 1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, opatrzonej imienną pieczątką i własnoręcznym podpisem: (§ 4.1. Rozporządzenia w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane): 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Zezwolenie na wykonywanie działalności pocztowej wydane przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub wpis do rejestru operatorów pocztowych - prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, (nie dotyczy operatora publicznego jakim jest zgodnie z ustawą Poczta Polska S.A.); 4. Wykaz wykonanych lub wykonywanych z należytą starannością, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), co najmniej jednej lub kilku usług polegających na: Zadanie nr I przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g. oraz przyjmowaniu do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 100 000,00 PLN (słownie: sto tysięcy złotych); Zadanie nr II świadczeniu usług kurierskich krajowych i zagranicznych o łącznej wartości wszystkich usług min. 50 000,00PLN (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych); Zadanie nr III przyjmowaniu do obrotu pocztowego przesyłek rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, o łącznej wartości wszystkich usług min. 170 000,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt tysięcy złotych). 5. Dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie, o którym mowa w pkt 4 powyżej, zostały wykonane należycie; Odpis ( zaświadczenie ), o którym mowa w pkt. 2, powinien zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym winni złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego (np. uchwała w sprawie powołania określonej osoby). a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. b) Dokument, o którym mowa w pkt. a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert. c) Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt a), zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt b) stosuje się odpowiednio. Uwaga - dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miejskiego Wrocławia al. Kromera 44, I piętro, pokój 117 51-163 Wrocław.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.12.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Miejski Wrocławia Wydział Zamówień Publicznych, 51-163 Wrocław al. M. Kromera 44 pok. 241 (II piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: A. Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g. B. Przyjmowanie do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek listowych krajowych i zagranicznych o wadze powyżej 50 g. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego wszystkich przesyłek o wa-dze powyżej 50 g., przyjęcie ich do przemieszczenia i doręczenia adresatowi. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane i nie rejestrowane. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia nadania przesyłek rejestrowanych na kopii rejestru tych przesyłek-pocztowa książka nadawcza. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania. B. Przyjmowanie do obrotu pocztowego paczek krajowych i zagranicznych. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego, odpowiednio przygotowanych, tzn. opakowanych tak aby zawartość nie uległa uszkodzeniu, paczek, przyjęciu ich do przemieszczenia i doręczenie ich adresatowi. Doręczenie powinno być dokonane w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż pięć dni roboczych i trzy dni robocze przy przyśpieszeniu (priorytet) w kraju i do sześciu dni w Europie po dniu nadania. Paczka jest przesyłką rejestrowaną i Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia ich nadania na kopii ich rejestru-pocztowa książka nadawcza. Wymienione usługi muszą mieć możliwość zastosowania dodatkowych opcji: -potwierdzenie odbioru przez adresata -przesyłka przyśpieszona/priorytetowa -przesyłka wartościowa -przesyłka za pobraniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.12.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług kurierskich krajowych i zagranicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług kurierskich krajowych i zagranicznych. Usługa polega na odebraniu przesyłki każdorazowo po zgłoszeniu jej i dostarczeniu adresatowi w jak najkrótszym czasie. Jest to doręczenie tzw. od drzwi do drzwi. Wymagane terminy to : - teren miasta - w tym samym dniu co nadanie, - teren kraju - następny dzień po nadaniu z możliwością określenia godziny doręczenia w dużych miastach, - Europa - do trzech dni po nadaniu - Świat - od pięciu do dziesięciu dni od dnia nadania w zależności od miejsca doręczenia. Odbiór odbywa się za każdorazowym potwierdzeniem nadania jednak dokumentem potwierdzającym nie musi być rejestr zamawiającego, a tylko dokument przewozowy nakładu wykonawcy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.12.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek miejscowych w granicach administracyjnych miasta Wrocławia, rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, adresowanych na dwie lub więcej osoby fizyczne pod jednym adresem zamieszkania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyjmowanie do obrotu pocztowego przesyłek miejscowych w granicach administracyjnych miasta Wrocławia, rejestrowanych o wadze powyżej 50 g, adresowanych na dwie lub więcej osoby fizyczne pod jednym adresem zamieszkania. Usługa polega na odebraniu od zamawiającego wszystkich przesyłek o wadze powyżej 50 g adresowanych do małżeństw, przyjęciu do przemieszczenia i ich doręczenia. Przesyłki będą podzielone na przesyłki rejestrowane z zwrotnym potwierdzeniem i rejestrowane bez zpo. Zamawiający wymaga każdorazowego potwierdzenia ich nadania na kopii rejestru tych przesyłek-pocztowa książka nadawcza. Usługa doręczenia powinna być wykonana w jak najkrótszym czasie , jednak nie dłużej niż trzy dni robocze po dniu nadania..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00-0, 64.12.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.