eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Budowa drogi dojazdowej do planowanego cmentarza w Podgórkach Tynieckich wraz z infrastrukturą techniczną oraz wodociągu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Kraków: Budowa drogi dojazdowej do planowanego cmentarza w Podgórkach Tynieckich wraz z infrastrukturą techniczną oraz wodociągu.
Numer ogłoszenia: 237580 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Kraków-Wydział Inwestycji , ul. Wielopole 17a, 31-072 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 6168414, 6168451, faks 0-12 6168418.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.krakow.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi dojazdowej do planowanego cmentarza w Podgórkach Tynieckich wraz z infrastrukturą techniczną oraz wodociągu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie przez Wykonawcę Obiektu oraz wykonywanie przez niego wszelkich niezbędnych czynności w celu uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Obiektu. Poprzez pojęcie Obiektu, należy rozumieć: 1. Drogę dojazdową klasy D o długości około 450 m na odcinku od planowanego cmentarza wraz ze spopielarnią w Podgórkach Tynieckich do skrzyżowania ul. Podgórki Tynieckie z drogą zlokalizowaną na działce nr 60-11, obr. 80, j.ewid. Podgórze w tym z chodnikiem o długości ok. 700 m na odcinku od w-w planowanego cmentarza do budynku nr 15a przy ul. Podgórki Tynieckie wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, tj. z oświetleniem i odwodnieniem, w liniach rozgraniczających ustalonych miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego obszaru Tyniec-Węzeł Sidzina. 2. Wodociąg, tj. odcinek miejskiej sieci wodociągowej zgodnie z informacją techniczną z dnia 13.12.2010r. oraz z pismem dnia 10.02.2011r., wydanymi przez Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie dla planowanego cmentarza i spopielarni, stanowiacymi zał. do SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10 000zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy, w tym w szczególności: posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), - zaprojektowali co najmniej 1 drogę klasy minimum D o długości co najmniej 500m wraz z infrastruktura techniczna, w tym z : kanalizacja deszczową, oświetleniem ulicznym, - wybudowali wodociąd z rur PE o średnicy minimum 110 mm i dłu8gości co najmniej 500m UWAGA: Okres dla wykazania wykonanych - zakończonych robót liczy się 5-lat wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; przez prawidłowe ukończenie robót budowlanych polegających na wybudowaniu drogi wraz ze zjazdami i infrastrukturą techniczną należy rozumieć roboty zakończone i potwierdzone w tym okresie uzyskaniem dokumentów potwierdzających prawo do użytkowania obiektu, w tym podpisanego protokołu odbioru końcowego robót dla kompletnego obiektu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie tj. 1. Osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję Głównego Projektanta; osoba ta winna mieć uprawnienia budowlane do projektowania (w specjalności drogowej bez ograniczeń, która zaprojektowała co najmniej jeden obiekt liniowy - drogę wraz ze zjazdami i infrastrukturą techniczną - w rozumieniu Art.3 Ustawy z dnia 7.lipca 1994r. Prawo budowlane, (tj. Dz.U. z 2010r., Nr 243, poz.1623, z późn. zm.), o długości co najmniej 500 m. I. jak również osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, z późn. zm.), a w szczególności dysponują co najmniej: 2. osobą, która będzie pełnić w trakcie realizacji zamówienia funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, przy czym osoba ta winna posiadać doświadczenie, które nabyła pełniąc funkcje kierownika budowy w ciągu ostatnich 5.lat przy wykonaniu co najmniej jednego obiektu liniowego - drogi wraz ze zjazdami i infrastrukturą techniczną - w rozumieniu Art.3 Ustawy z dnia 7.lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, z późn. zm.), o długości co najmniej 500 m, dla której uzyskano pozwolenie na użytkowanie. 3. osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności: sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych - posiadającą niezbędne doświadczenie, która w ciągu ostatnich 5 lat kierowała robotami w danej specjalności przy realizacji co najmniej 1 obiektu liniowego - drogi wraz ze zjazdami i infrastrukturą techniczną - w rozumieniu Art.3 Ustawy z dnia 7.lipca 1994r. Prawo budowlane, (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, z późn. zm.), o długości co najmniej 500 m. 4. osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektroenergetycznych - posiadającą niezbędne doświadczenie, która w ciągu ostatnich 5 lat kierowała robotami w danej specjalności przy realizacji co najmniej 1 obiektu liniowego - drogi wraz ze zjazdami i infrastrukturą techniczną - w rozumieniu Art.3 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, (tj. Dz.U. z 2010r. Nr 243, poz.1623, z późn. zm.), o długości co najmniej 500 m.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2. Pełnomocnictwo - do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze. 3. Dowód dysponowania zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w przypadku polegania na zdolnościach innych podmiotów, zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z wykazaniem, że zobowiązanie to zostało podpisane przez osoby uprawnione (np. dokumenty rejestrowe, pełnomocnictwa)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnej, pod rygorem nieważności, przy uwzględnieniu postanowień art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Istotna zmiana postanowień umowy jest dopuszczalna, gdy: 2.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy; 2.2. nastąpi zmiana stawki podatku VAT; w takim przypadku zmianie ulegnie kwota brutto wynagrodzenia, a kwota netto pozostanie bez zmian; 2.3. zmiana terminu jest dopuszczalna, gdy zaistnieją okoliczności niezależne od Stron, uniemożliwiające terminowe wykonanie umowy, a w tym: 2.3.1. opóźnienie przekazania terenu budowy lub rozpoczęcia wykonywania robót, 2.3.2. wystąpienie Siły Wyższej, 2.3.3. wystąpienie nieprzewidywalnych warunków geologicznych lub archeologicznych, 2.3.4. konieczność wprowadzenia rozwiązań zamiennych do Dokumentacji Projektowej Obiektu, 2.3.5. opóźnienie w wydaniu decyzji administracyjnej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krakow.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Krakowa, Wydział Inwestycji, ul. Wielopole 17A, 31-072 Kraków..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Krakowa, Sekretariat Wydziału Inwestycji, ul. Wielopole 17A, 31-072 Kraków, pok. 400, IV piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do dnia 15 listopada 2012r. Szczegółowe terminy realizacji zamówienia zostały wskazane w § 3. Terminy - istotnych dla Stron postanowieniach umowy - zał. nr 3 do SIWZ. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy: 2.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy. 2.2. W takim przypadku - oprócz dokumentów wymienionych w pkt. III.4 i III.5 ogłoszenia - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia w ofercie Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa powyżej. Pełnomocnictwo zawierać powinno umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 2.3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego składają: 2.3.1. każdy z osobna dokumenty wymienione w pkt III.4.2 tiret 2-6. 2.3.2. Oświadczenie Pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.3.3. dokumenty wskazane w pkt. III.4.1 składają ci z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, którzy spełniają warunek, na potwierdzenie którego wymagany jest dany dokument. 2.3.4. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku podmiotów, o które zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy, będą polegały na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub te podmioty.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.