eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raciechowice › Dostawa drukarek laserowych, komputerów stacjonarnych i monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z opieką techniczną w ramach projektu OBECNI W SIECI - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Raciechowice: Dostawa drukarek laserowych, komputerów stacjonarnych i monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z opieką techniczną w ramach projektu OBECNI W SIECI - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice
Numer ogłoszenia: 237550 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 194884 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, 277, 32-415 Raciechowice, woj. małopolskie, tel. 012 3725201, faks 012 3725200.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek laserowych, komputerów stacjonarnych i monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych wraz z opieką techniczną w ramach projektu OBECNI W SIECI - Internet socjalny dla mieszkańców gminy Raciechowice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (wraz z rozładunkiem), instalacja, uruchomienie następującego sprzętu: drukarek laserowych - 120szt., komputerów stacjonarnych i monitorów - 12 szt., urządzeń wielofunkcyjnych - 4szt. oraz opieka techniczna nad dostarczonym sprzętem. Powyższy sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, sprawny, pochodzić z bieżącej produkcji (wyprodukowany nie wcześniej niż dziewięć miesięcy przed datą dostawy). Specyfikację techniczną w postaci opisu wymagań minimalnych w zakresie obligatoryjnych wymagań technicznych przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ - Specyfikacja techniczna sprzętu. Główne miejsce realizacji dostawy: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego: Urząd Gminy, 32-415 Raciechowice 277. Zakres opieki technicznej nad sprzętem komputerowym: 1. Drukarki laserowe obsługiwane i serwisowane będą w 120 lokalizacjach (domach lub lokalach mieszkalnych) znajdujących się na terenie gminy Raciechowice. 2.Zestawy komputerowe oraz urządzenia wielofunkcyjne będą w 4 lokalizacjach znajdujących się na terenie gminy Raciechowice. 3.Koszt transportu oraz ryzyko związane z transportem sprzętu komputerowego do i z siedziby Wykonawcy obciąża Wykonawcę. 4.W terminie 7 dni od daty podpisania umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy dokładny wykaz lokalizacji wraz z danymi kontaktowymi oraz wykaz przydzielonych numerów inwentarzowych komputerów. 5.Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni od daty otrzymania wykazu lokalizacji, do dostarczenia do nich urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz: a.Podłączenia wszystkich elementów. b.Sprawdzenie działania drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych. c.Uruchomienia oraz instalacji preinstalowanego systemu i oprogramowania. d.Sprawdzenia poprawności działania sprzętu komputerowego, systemu operacyjnego oraz oprogramowania. e.Sporządzenie protokołu dostarczenia oraz instalacji sprzętu. 6.Wykonawca przygotuje wzór protokołów, który zostanie zaakceptowany przez Zamawiającego. 7.Wykonawca zobowiązany jest do usuwania każdorazowo zgłaszanych awarii zgodnie z poniższymi zapisami. 8.Awarie będą zgłaszane Wykonawcy przez Beneficjentów Ostatecznych projektu przez jedną z dopuszczalnych metod: a.Ogólnopolska, telefoniczna infolinialinia techniczna Wykonawcy (ogólnopolski numer o zredukowanej odpłatności 0-800/0-801). b.Dedykowana skrzynka poczty e-mail Wykonawcy. 9.Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia możliwości korzystania ze wszystkich w/w metod. 10.Wykonawca zarejestruje zgłoszoną awarię oraz nada jej odpowiedni numer porządkowy. 11.Czas reakcji Wykonawcy wynosi 6 godzin (5/7) (sześć godzin w czasie dni roboczych). 12.Przez czas reakcji rozumie się czas, jaki upłynie od przyjęcia zgłoszenia awarii do przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę informacji dotyczącej rozpoczęcia analizy zgłoszenia przez jego służby techniczne. 13.Wykonawca poinformuje Zamawiającego o zgłoszeniu przez beneficjenta awarii poprzez faks lub e-mail. Informacja będzie zawierać: a.Numer porządkowy awarii (zawierający: numer kolejny miesiąc dzień numer inwentarzowy komputera) b.Opis zgłoszonej przez beneficjenta awarii. c.Datę i godzinę otrzymania zgłoszenia. 14.Czas usunięcia awarii przez Wykonawcę wynosi 24 godziny (5/7) (dwadzieścia cztery godziny w czasie dni roboczych)od momentu przyjęcia zgłoszenia awarii. 15.Przez czas usunięcia awarii rozumie się czas, jaki upłynie pomiędzy zgłoszeniem awarii, a momentem usunięcia awarii przez Wykonawcę. 16.Przez awarię rozumie się: a. Awarię sprzętową: - Każdorazową awarię sprzętu komputerowego, drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych. - W przypadku awarii sprzętu objętych gwarancją producenta Wykonawca prowadzi wszelkie czynności z przygotowaniem, dostarczeniem, odbiorem sprzętu komputerowego, drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych do i z serwisu gwarancyjnego producenta oraz z ponowną instalacją w lokalizacji. b. Awarię systemową: - Każdorazową awarię systemową związaną systemem operacyjnym lub oprogramowaniem powodującą uniemożliwienie lub znaczące utrudnienie w możliwości efektywnego wykorzystania sprzętu komputerowego. 17. W przypadku naprawy awarii sprzętu komputerowego, drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych w siedzibie Wykonawcy, niezwłocznie po usunięciu awarii sprzęt zostanie dostarczony do przypisanej lokalizacji. 18. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o usunięciu awarii poprzez faks lub e-mail. Informacja będzie zawierać: a. Numer porządkowy awarii. b. Szczegółowy opis awarii. c. Datę i godzinę jej usunięcia. Wykonawca udziela gwarancji na prawidłowe działanie sprzętu: na okres 24 miesięcy dla drukarek laserowych i urządzeń wielofunkcyjnych, na okres 36 miesiecy dla komputerów stacjonarnych i monitorów od daty podpisania protokołu odbioru ilościowo-jakościowego. Ilekroć w treści SIWZ, w tym w opisie przedmiotu zamówienia, użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, a także normy, Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne i zastrzega sobie prawo (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego) do przeprowadzenia testów zgodności.Przez normę jakościową równoważną rozumie się taką, która potwierdza, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z normami jakościowymi lub poświadcza zgodność działań Wykonawcy z równoważnymi normami jakościowymi odwołującymi się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich lub potwierdza odpowiednio stosowanie przez Wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości. W przypadku wątpliwości dotyczących spełniania przez oferowany produkt wymagań określonych w SIWZ (np. w przypadku oferowania produktu równoważnego), Zamawiający zastrzega sobie możliwość wezwania, na etapie badania i oceny ofert, każdego z Wykonawców do dostarczenia produktu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby wskazanej przez Zamawiającego, w celu wykonania stosownych testów. Wykonawca będzie zobowiązany, na pisemne żądanie Zamawiającego, do bezpłatnego wypożyczenia w ciągu 5 dni na okres co najmniej 1 tygodnia zestawu sprzętu zaoferowanego w ofercie przez Wykonawcę. Zamawiający przeprowadzi stosowne testy według niżej przedstawionych warunków: - testowanie zaoferowanych zestawów przeprowadzone będzie przez pracowników Zamawiającego lub przez osobę trzecią (np. osobę/osoby firmy zewnętrznej) wybraną przez Zamawiającego (biegłego w rozumieniu art. 21 ust 4 ustawy); - Zamawiający zastrzega sobie prawo do testowania, przewożenia, powierzania sprzętu osobom trzecim celem dokonania stosownych testów, jeśli uzna to za niezbędne do prawidłowej oceny przedmiotu oferty; - przedmiotem testów będzie kompletny zestaw sprzętu, identyczny z zaoferowanym w przetargu. Zestaw ten będzie w dalszym postępowaniu traktowany jako wzorcowy, - sprzęt dostarczony do testów musi mieć sprawne wszystkie elementy wymienione w specyfikacji. Niesprawność któregokolwiek elementu podczas testów dyskwalifikuje sprzęt. W tej sytuacji przedmiot zamówienia zostanie uznany za niespełniający warunków SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany jest przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, Działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 133516,78 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 120397,32

  • Oferta z najniższą ceną: 120397,32 / Oferta z najwyższą ceną: 165712,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.