eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa zintegrowanego stanowiska laboratoryjnego wspomagającego proces modelowania przestrzennego z wykorzystaniem techniki inżynierii odwrotnej (Reverse Enginnering)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Warszawa: Dostawa zintegrowanego stanowiska laboratoryjnego wspomagającego proces modelowania przestrzennego z wykorzystaniem techniki inżynierii odwrotnej (Reverse Enginnering)
Numer ogłoszenia: 237544 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 261 83 78 65, faks 261 83 97 23.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zintegrowanego stanowiska laboratoryjnego wspomagającego proces modelowania przestrzennego z wykorzystaniem techniki inżynierii odwrotnej (Reverse Enginnering).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zintegrowanego stanowiska laboratoryjnego wspomagającego proces modelowania przestrzennego z wykorzystaniem techniki inżynierii odwrotnej (Reverse Enginnering), w tym: - Skanera 3D z układem optycznym głowicy pomiarowej realizującej pomiar za pomocą źródła światła LED wyposażony w dekoder pomiarowy o rozdzielczości min 5 MPix. Ilość - 1 komplet; - Oprogramowanie do obróbki chmury punktów uzyskanych z głowicy skanera 3D z poz. 1a SOPZ, oparte na licencji 20-stanowiskowej, sieciowej, bezterminowej, o funkcjach użytkowych określonych w Wymaganiach szczegółowych dla skanera 3D i oprogramowania stanowiących załącznik nr 5 do SIWZ. Ilość - 1 szt..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.52.00.00 - Skanery 48.32.60.00 - Pakiety oprogramowania do odwzorowywania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. d) oświadczenia i dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii wymienione w pkt 5 SIWZ. e) dokument informacyjny proponowanego produktu (np. karta katalogowa, całościowy opis sprzętu, opracowanie własne wykonawcy itp.), zawierający co najmniej: - pełną nazwę produktu, umożliwiającą jego identyfikację i weryfikację w oparciu o strony internetowe producentów; - nazwę producenta; - informację o parametrach techniczno-eksploatacyjnych skanera i oprogramowania, pozwalającą na ich ocenę poprzez porównanie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego; f) adresy pocztowe, telefony i adresy internetowe serwisów zapewniających wsparcie techniczne dla skanera i oprogramowania w ramach uprawnień gwarancyjnych i pomocy technicznej. g) Załącznik Nr 5 do SIWZ podpisany przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - czas trwania gwarancji liczony w miesiącach - 20
  • 3 - czas trwania pomocy technicznej liczony w miesiącach - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje 1. możliwość zmiany skanera, jego elementów składowych, wyposażenia, materiałów i oprogramowania wchodzących w skład przedmiotu zamówienia po podpisaniu umowy, pod warunkiem: a) wycofania ich z produkcji i/lub zastąpienia tożsamym lub nowocześniejszym asortymentem o lepszych rozwiązaniach i parametrach techniczno-eksploatacyjnych, korzystniejszych dla Zamawiającego; b) koniecznością ich zmiany, spowodowaną przyczynami, których nie można było przewidzieć przed podpisaniem niniejszej umowy. 2. Przez tożsamy skaner, jego elementy składowe, wyposażenie, materiały i oprogramowanie zaproponowane przez Wykonawcę należy rozumieć takie, które charakteryzują się co najmniej parametrami techniczno-eksploatacyjnymi takimi samymi jak wyspecyfikowane w przyjętej przez Zamawiającego najkorzystniejszej ofercie o nowocześniejszych rozwiązaniach technicznych. 3. Zmiany do umowy nie mogą powodować: a) wzrostu wartości netto całości zamówienia; b) terminu wykonania zamówienia z zastrzeżeniem ust. 6 umowy c) poniesienia dodatkowych kosztów przez Zamawiającego, wynikających w szczególności z konieczności zakupu innego, nieplanowanego asortymentu niezbędnego do uruchomienia przedmiotu zamówienia. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu dostawy, jeżeli wynika on z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, których nie mógł przewidzieć przed podpisaniem umowy i związanych w szczególności z wycofaniem skanera z produkcji, zmianami technicznymi w jego konstrukcji i/lub zmianami oprogramowania. 5. Zmiany określone w ust. 3 i ust. 6 umowy muszą być dokonane z zachowaniem formy pisemnej poprzez podpisanie aneksu do umowy. 6. Podstawą dokonania zmian określonych w ust. 3 i ust. 6 umowy jest pisemne oświadczenie Wykonawcy zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego. Oświadczenie musi zawierać merytoryczne uzasadnienie konieczności tychże zmian. W przypadku wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji i/lub sprzedaży, Wykonawca dołączy odpowiednie dokumenty producenta sprzętu

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych WAT, 00-908 Warszawa, ul. gen. Sylwestra Kaliskiego 2, Budynek Nr 22, pokój Nr 6 (wejście przez biuro przepustek).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2015 godzina 09:00, miejsce: KANCELARIA JAWNA WAT, ul. Gen. S. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, Bud.Nr100, pok.nr130,lub przesłać:WojskowaAkademiaTechniczna im.J.Dąbrowskiego,00-908Warszawa49,skr.poczt.50,ul.gen.S.Kaliskiego2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.