eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wolsztyn › Sukcesywna dostawa materiałów medycznych, opatrunków oraz implantów chirurgicznych i dla SP ZOZ Wolsztyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Wolsztyn: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych, opatrunków oraz implantów chirurgicznych i dla SP ZOZ Wolsztyn
Numer ogłoszenia: 237538 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, woj. wielkopolskie, tel. 68 347 73 00, 347 73 63, faks 68 3842590.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozwolsztyn.bip-info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów medycznych, opatrunków oraz implantów chirurgicznych i dla SP ZOZ Wolsztyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 35 niezależnych od siebie części, tj. pakiety. Każda z części stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę pakietów. Zamawiający wymaga jednak, aby składając ofertę Wykonawca uwzględnił wszystkie pozycje asortymentowe w poszczególnych pakietach. Nie dopuszcza się możliwości pominięcia pozycji w pakiecie. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy (w miarę zgłaszanych potrzeb) sukcesywną dostawę materiałów medycznych, opatrunków oraz implantów chirurgicznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagane ilości zostały opisane w załączniku nr 2 do niniejszej SIWZ, tj. pakietach nr 1-35. Tak określony przedmiot zamówienia w dalszej części nazwany będzie materiałami medycznymi. Wymagania dotyczące oferowanych materiałów medycznych: -Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na przedmiot zamówienia inny niż opisany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. -Zamawiający wymaga, aby zaoferowane produkty medyczne w dniu dostawy posiadały nie krótszą niż 12 miesięczną datę przydatności do użytku. -Zamawiający wymaga, aby materiały medyczne, który są zakwalifikowane do wyrobów medycznych spełniał narzucone przepisami prawa wymagania w zakresie dopuszczenia do obrotu na terenie RP, posiadał wymagane przepisami prawa świadectwa rejestracyjne z godnie z Ustawą o wyrobach medycznych Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 z późn. zm. -Zamawiający wymaga, aby zaoferowane materiały medyczne były zgodne z Dyrektywą 93 42 EEC -W przypadku zaoferowania oferty na pakiet nr 1-3, 11-18,20 - wymagana jest zgodność z normą EN13795. -Wykonawca, w przypadku zaoferowania oferty na pakiet nr 25 na klipsy naczyniowe- wymagany jest brak oddziaływania klipsa w polu magnetycznym i pod wpływem fal radiowych, -Wykonawca, w przypadku zaoferowania oferty na pakiet nr 25 zobowiązuje się dostarczyć klipsownice na warunkach i w ilości określonej w załączniku nr 7 -umowa udostępnienia. -Oferowane produkty medyczne muszą spełniać właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe, wymogi co do opakowania:nadruki w języku polskim lub międzynarodowym, znak CE na opakowaniu, transportu i przechowywania.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.27-6, 33.18.41.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 35.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta przedmiotem zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku, z czym Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za potwierdzony warunek, jeżeli wykonawca w okresie trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował lub realizuje dostawy o podobnym charakterze tj. wykaże się realizacją co najmniej: - w zakresie pakietu nr 1 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1300 zł każda, - w zakresie pakietu nr 2 dwoma dostawami hemostatyków wchłanianych na łączną kwotę brutto: co najmniej 4700 zł każda, - w zakresie pakietu nr 3 dwoma dostawami hemostatyków wchłanianych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3400 zł każda, - w zakresie pakietu nr 4 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3500 zł każda, - w zakresie pakietu nr 5 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 21000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 6 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 30000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 7 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 26000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 8 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 21000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 9 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1700 zł każda, - w zakresie pakietu nr 10 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 66000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 11 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 10000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 12 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 26500 zł każda, -w zakresie pakietu nr 13 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3300 zł każda, -w zakresie pakietu nr 14 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 23000 zł każda, - w zakresie pakietu nr 15 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 8000 zł każda, -w zakresie pakietu nr 16 dwoma dostawami produktów leczniczych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3500 zł każda, -w zakresie pakietu nr 17 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 24000 zł każda, -w zakresie pakietu nr 18 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 23000 zł każda, -w zakresie pakietu nr 19 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 2300 zł każda, -w zakresie pakietu nr 20 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 62000 zł każda, -w zakresie pakietu nr 21 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1200 zł każda, -w zakresie pakietu nr 22 dwoma dostawami opatrunków, materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3200 zł każda, -w zakresie pakietu nr 23 dwoma dostawami opatrunków, materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3500 zł każda, -w zakresie pakietu nr 24 dwoma dostawami implantów chirurgicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 2400 zł każda, -w zakresie pakietu nr 25 dwoma dostawami implantów chirurgicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 9500 zł każda, -w zakresie pakietu nr 26 dwoma dostawami implantów chirurgicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 25000 zł każda, -w zakresie pakietu nr 27 dwoma dostawami implantów chirurgicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1600 zł każda, -w zakresie pakietu nr 28 dwoma dostawami implantów chirurgicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 3000 zł każda, -w zakresie pakietu nr 29 dwoma dostawami implantów chirurgicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 8400 zł każda, -w zakresie pakietu nr 30 dwoma dostawami implantów chirurgicznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 32000 zł każda, -w zakresie pakietu nr 31 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 6500 zł każda, - w zakresie pakietu nr 32 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 900 zł każda, - w zakresie pakietu nr 33 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 1500 zł każda, - w zakresie pakietu nr 34 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 5700 zł każda, - w zakresie pakietu nr 35 dwoma dostawami materiałów medycznych na łączną kwotę brutto: co najmniej 6600 zł każda, Spełnienie powyższego warunku należy potwierdzić wykazem głównych dostaw oraz dokumentem, że wykonane lub wykonywane dostawy zostały lub są zrealizowane należycie. Ocena spełniania powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie kryterium spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty wskazane w rozdziale VI SIWZ. Wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku, gdy kwoty określone w dokumentach składanych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełnienia warunków udziału wyrażone są w innych walutach niż PLN, do ich przeliczania na PLN Zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs Zamawiający przyjmie przy przeliczaniu wszelkich innych danych finansowych. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    Na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda dołączenia do oferty: -próbek - uszczegółowienie pod każdym z pakietów, -opisów- dokumentu potwierdzającego spełnienie wymaganych warunków dla poszczególnych pozycji w pakiecie poświadczonych przez wykonawcę - informacja pod tabelą w danym pakiecie fotografii-zdjęć - uszczegółowienie pod danym pakietem, certyfikatu CE - potwierdzającego zgodność z Dyrektywą 93 42 EEC - dotyczy Pakietów nr 2,3,25,26,27,28,29,30,31

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Wypełniony zgodnie z treścią i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ lub dokument sporządzony wg jego wzoru, -wypełniony i podpisany załącznik na pakiety tj. załączniki nr 2, -wskazanie części zamówienia, której wykonawca zamierza zlecić podwykonawcy - na formularzu oferty. -w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania, oraz wymieniać wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, -w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych do oferty należy załączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. -dokumenty określone w rozdziale VII SIWZ na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz VIII SIWZ na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania narzucone przez Zamawiającego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony na zasadzie art. 144 ustawy Pzp ustalają, że każda istotna zmiana umowy może nastąpić wg zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: 1. jeżeli nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.) 2. nastąpiła zmiana nazwy handlowej oferowanego przedmiotu zamówienia, 3. nastąpiła zmiana sposobu konfekcjonowania przedmiotu zamówienia 4. nastąpił brak produktów na rynku z przyczyn niezależnych od dostawcy, np. wycofanie z rynku, zaprzestanie produkcji - istnieje możliwość zastąpienia produktem o tym samym zastosowaniu, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż określona w umowie, 5. w przypadku pojawienia się produktu nowszego technologicznie pod warunkiem zachowania parametrów podstawowych, zaoferowanych w ofercie i przy cenie nie wyższej niż określona w umowie oraz uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, 6. w przypadku zaistnienie incydentu medycznego - możliwość wprowadzenia produktu równoważnego o tych samych parametrach i zastosowaniu 7. w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, przy niezmienionym produkcie 8. w przypadku zmiany ilości sztuk w opakowaniu - nastąpi przeliczenie ilości sztuk na odpowiednią ilość opakowań. 9. Zmiana ceny, zarówno w górę jak i w dół dopuszczalna jest w przypadku: 1. nieprzewidzianej na etapie składania ofert zmiany obowiązujących przepisów prawnych mających wpływ na sposób kalkulowania cen oferty przetargowej 2. zmiany stawki podatku VAT - cena netto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny brutto Okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być szczegółowo uzasadnione i udokumentowane przez stronę występującą z propozycją zmiany umowy. Zmiany umowy ujęte powyżej wymagają sporządzenia aneksu do umowy zaakceptowanego przez obie strony.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozwolsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2013 godzina 11:45, miejsce: SP ZOZ Wolsztyn, ul. Wschowska 3, 64-200 Wolsztyn, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1; poz. 1-2 materiały medyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: folie operacyjne- szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.poz. 1-2- hemostatyki wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki hemostatyczne-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.27-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3, poz. 1-2 opatrunki hemostatyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki hemostatyczne-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4, poz.1-3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki do mocowania wkłuć centralnych, plastry-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5; poz. 1 gaziki do dezynfekcji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gaziki do dezynfekcji-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6, poz. 1-29 rękawy, kompresy, gazy, przylepce....

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawy, kompresy, gazy, przylepce, opaski, wysciółki-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7; poz. 1 opaska elastyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opaska elastyczna-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8; poz. 1 opatrunek z włókniny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunek z włókniny-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9, poz. 1-15; taśmy, kompresy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy, kompresy- szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet nr 10, poz.1-16; gazy, kompresy, serwety, opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: gazy, kompresy, serwety, opatrunki-szczegółowa wielkość i zakres zamówienia określony w załaczniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet nr 11, poz.1-4 serwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwety- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet nr 12, poz. 1-7 serwety.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwety- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet nr 13, poz. 1 obłożenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet nr 14, poz.1 obłożenia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obłożenia-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: pakiet nr 15, poz. 1-3 serwety, pokrowce, osłony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serwety, pokrowce, osłony- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet nr 16, poz.1- zestawy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy operacyjne-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet nr 17 poz. 1-2 zestawy serwet.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zestawy serwet-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: pakiet nr 18, poz.1-2 zestawy do ciecia cesarskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestawy do ciecia cesarskiego- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet nr 4, poz.1-4- tupfery i setony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: tupfery i setony-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet nr 20, poz. 1-5 jednorazowe fartuchy chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: jednorazowe fartuchy chirurgiczne- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet nr 21, poz1-5 opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Pakiet nr 22, poz. 1-9 opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Pakiet nr 23, poz. 1-5 opatrunki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Pakiet nr 24, poz. 1-8 opatrunki bakteriobójcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opatrunki bakteriobójcze-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Pakiet nr 25, poz. 1-2 klipsy naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy naczyniowe- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Pakiet nr 26, poz. 1-4- siatki przepuklinowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki przepuklinowe- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Pakiet nr 27; poz. 1-3 siatki operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki operacyjne-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Pakiet nr 28, poz. 1-3 klej chirurgiczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klej chirurgiczny-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Pakiet nr 29, poz. 1-2 siatki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: siatki- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Pakiet nr 30, poz. 1, zestaw do operacyjnego nietrzymania moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: estaw do operacyjnego nietrzymania moczu- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Pakiet nr 31., poz. 1 serweta do wycierania rak.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: serweta do wycierania rak- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 18.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Pakiet nr 32, poz.1 pojemniki na wymiociny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spojemniki na wymiociny-zczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Pakiet nr 33, poz. 1 zestaw do paracentezy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do paracentezy-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.42-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Pakiet nr 34, poz. 1-9 rurki intubacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rurki intubacyjne-szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.17.10.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Pakiet nr 35. poz.1-9 ostrza chirurgiczne i skalpele.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ostrza chirurgiczne i skalpele- szczegółowa wielkośc i zakres określona w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.