eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Góra Kalwaria › PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE II - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-20

Góra Kalwaria: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE II - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014
Numer ogłoszenia: 237480 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych , ul. Św. Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie, tel. 22 7271285, 7271286, faks 22 7271285, 7271286.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE II - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE II - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014 (Z WYJĄTKIEM DNI WOLNYCH OD ZAJĘĆ DYDAKTYCZNYCH) zgodnie z grafikiem: Trasa Piaseczno - CZĘŚĆ II Pęcław 76, Czersk ul. Wiślana 10, Krzaki Czaplinkowskie ul. Głowna 96* Czarny Las2 Zakalwaria 21*, Góra Kalwaria ul. Armii Krajowej 6*, Góra Kalwaria Dominikańska 42a, Góra Kalwaria ul. Skierniewicka 5, Góra Kalwaria ul. Pijarska 8, Góra Kalwaria ul. KBW 3/4 *, Brześce ul. Wilanowska 38, Brześce ul. Wilanowska 100*, Łubna ul. Łubińska 5, Łubna ul. Łubińska 4, Baniocha ul. Podleśna 3 (2 osoby) Baniocha ul. Prosta 2, Baniocha ul. Lipowa 1A *, Solec 13A k/Baniochy, Łubna ul. Łubińska 6/4, Coniew 17 do Zespołu Szkół w Piasecznie ul. Szpitalna 12 i z powrotem Uwaga: znak * oznacza, że uczniowie tych miejscowości mają wcześniejszy kurs powrotny ze szkoły w Piasecznie do domu Ilość kursów: dowóz : 1 powrót : 2 w tym 1 ze znakiem * (patrz uwaga) Ilość dzieci: 21 + kierowca + opiekun Pojazd : Autobus GODZINY DOWOZU UCZNIÓW DO SZKÓŁ MOGĄ ULEC ZMIANIE .GODZINY NALEŻY KONSULTOWAĆ Z DYREKTORAMI SZKÓŁ. NALEŻY PAMIĘTAĆ O OZNAKOWANIU AUTOBUSU - tablicami informacyjnymi o przewozie dzieci. Dzieci będą odbierane od rodziców/prawnych opiekunów spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej upoważnionej osoby do ich odbioru. Po zakończeniu zajęć dzieci będą odebrane od nauczycieli w szkole lub innych osób do tego upoważnionych i po odwiezieniu pod dom przekazane pod opiekę rodziców/prawnych opiekunów lub upoważnionych osób. Nie dopuszcza się przekazania dzieci w drodze powrotnej ze szkoły do domu osobom nieupoważnionym. W trakcie przewozu na trasie dom-szkoła-dom Wykonawca zapewnia: min. 1 autobus sprawny technicznie i jakościowo z zachowaniem obowiązujących norm, zgodnie z obowiązującym prawem przewozowym i drogowym (aktualne badania techniczne pojazdu, aktualne ubezpieczenie pojazdu, firmy przewozowej OC, licencje ), który musi posiadać miejsca do przewozu min. 21 uczniów w pozycji siedzącej + kierowcy + opiekuna min. 1 kierowcę posiadającego uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania autobusem oraz min. 1 opiekuna przeszkolonego z zakresu pierwszej pomocy medycznej. Przedmiotowe zamówienie nie może być realizowane jako łączone np. przewóz dzieci, młodzieży i innych mieszkańców (osób postronnych). Zamawiający wyklucza możliwość łączenia funkcji kierowcy i opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia, która jest zdolna do ponoszenia odpowiedzialności karnej, cywilnej za działanie lub zaniechanie w związku ze sprawowaną opieką. Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do: zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci, zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci, opieki i zwracania uwagi na właściwe zachowanie się dzieci w czasie przejazdu, a w przypadku stwierdzenia sytuacji zagrażającej bezpieczeństwu dzieci w pojeździe, niedopuszczenie do przewozu dzieci. Wykonawca zobowiązany będzie zawsze w pierwszej kolejności zabrać opiekuna i następnie dopiero po tym może rozpocząć dowóz uczniów z ustalonych przystanków. W czasie transportu uczniów Wykonawca bierze pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo z miejsc przystankowych do szkoły i z powrotem zgodnie z prawem przewozowym. Wykonawca zapewnia właściwy poziom usług i sprawność techniczną pojazdów, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowców. W przypadku niemożności świadczenia usług przewozowych, Wykonawca zobowiązuje się do ciągłości świadczenia usług i zorganizowania zastępstwa zapewniającego równorzędny poziom usług..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • PRZEWÓZ CODZIENNY UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH DO SZKOŁY SPECJALNEJ NA TRASIE II - PIASECZNO W ROKU SZKOLNYM 2013/2014

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.13.00.00 - (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną usługę polegającą na przewozie dzieci lub młodzieży odpowiadającemu rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych), potwierdzoną referencjami itp. od poprzednio zamawiających.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym w celu realizacji zamówienia tj. musi posiadać min. 1 autobus sprawny technicznie i jakościowo z zachowaniem obowiązujących norm, zgodnie z obowiązującym prawem przewozowym i drogowym (aktualne badania techniczne pojazdu, aktualne ubezpieczenie pojazdu, firmy przewozowej OC, licencje ), który posiada miejsca do przewozu min. 21 uczniów w pozycji siedzącej + kierowcy + opiekuna

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. musi dysponować min. 1 kierowcą posiadającym uprawnienia zgodnie z obowiązującym prawem do kierowania autobusem oraz min. 1 opiekunem posiadającym przeszkolenie z zakresu pierwszej pomocy medycznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następującym zakresie: nastąpi zmiana danych adresowych Zamawiającego lub Wykonawcy, wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania przetargowego, a które są niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia; nastąpi zamiana podwykonawców zgodnie z zasadami przewidzianymi w Kodeksie Cywilnym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gorakalwaria.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul.Św.Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria (sekretariat)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul.Św.Antoniego 1, 05-530 Góra Kalwaria (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.