eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków we wsi Falenty, Gmina Raszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23746

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Raszyn: rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków we wsi Falenty, Gmina Raszyn

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Raszyn, do kontaktów: Ireneusz Bieńkowski, Elżbieta Musialska, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778, e-mail: zam.publ@raszyn.pl, www.raszyn.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków we wsi Falenty, Gmina Raszyn. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącej oczyszczalni ścieków we wsi Falenty w Gmine Raszyn o przepustowości QDśr= 1 730 m3/d do przepustowości QDśr. - 4 500m3/d. wraz z uzyskaniem decyzji na jej użytkowanie. Przedmiotowa czynna oczyszczalnia ścieków jest oczyszczalnią mechaniczno-biologiczną z usuwaniem biogenów za pomocą osadu czynnego z zastosowaniem siarczanu żelazowego do usuwania fosforu i napowietrzania napowierzchniowego za pomocą aeratorów. Na rozbudowę przeznaczono teren istniejącej oczyszczalni. Odbiornikiem ścieków oczyszczonych jest rzeka Raszynka. Zakres robót do wykonania w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie: - komory rozdziału kub. ok. 49m3 - reaktora biologicznego - kub. ok. 7176 m3 - osadników wtórnych radialnych kub. ok. 1500 m3 - komory rozdziału przed osadnikami wtórnymi kub. ok. 45 m3 - komory pomiarowej ścieków oczyszczonych kub. ok. 10m3 - pompowni części pływających kub. ok. 13 m3 - zadaszenia placu składowania osadu odwodnionego - pow. ok. 1 700m2 - filtrów powietrza 4szt. oraz rozbudowę: - zbiornika retencyjnego ścieków oczyszczonych - kub. ok. 39 m3 - stacji mechanicznego oczyszczania ścieków - kub. ok. 5 m3 - pompowni osadu recyrkulowanego i nadmiernego kub. ok. 80 m3 - instalacji dozowania PIX-u i PAX-u kub. ok.15 m3 - placu składowania osadu odwodnionego do pow. ok.1700m2 - poletka ociekowego części pływających - kub. ok. 50 m3 a także modernizację: - silosu na wapno - kub. ok. 25m3 - budynku kraty koszowej: ist. pow. zab. 81,5m2 po rozb.pow. zab. ok. 118 m2 - przepompowni ścieków z komorą pomiarową - kub. ok. 30 m3 - komory rozdziału - kub. ok. 30m3 - reaktora biologicznego CARROUSEL 2000 kub. - 2880 m3 - istniejących osadników wtórnych radialnych kub. ok.354 m3 - zbiornika retencyjnego osadów kub. - 140 m3 - agregatu prądotwórczego 1 szt. - pompowni ścieków polegającą na wymianie pomp - zbiornika KLARBLOK - kub. 500 m3 - budynek dmuchaw i stacji transformatorowej stan ist. kub. - 344 m3 rozb. do 592 m3 - budynku stacji odwadniania i higienizacji osadu - kub. ist. 602m3 / kub. proj. ok. 1 074m3 - wylotu ścieków oczyszczonych - budynku obsługi: kub. ist. 677m3 /kub. proj. 956m3 oraz - wykonanie sieci technologicznych, instalacji centralnego ogrzewania, instalacji elektrycznych, instalacji AKPiA - modernizację istniejących dróg i budowę nowych - ok. 2451,8 m2 - ukształtowanie terenu i odtworzenie zieleni /trawniki/ - ok. 8000m2 - ogrodzenie oczyszczalni /modernizacja istniejącego/ok. 200 mb Zakres zamówienia obejmuje także: - przeprowadzenie odwodnienia na czas prowadzenia robót budowlanych - wykonanie rozruchu w celu uzyskania wymaganych parametrów /standardów emisyjnych/ zgodnie z art. 76 ustawy Prawo ochrony środowiska oraz wszystkich innych koniecznych instalacji urządzeń i elementów - uzyskanie pozwolenie na użytkowanie - opracowanie projektu organizacji budowy wraz z dokonaniem wymaganych prawem uzgodnień i uzgodnienia z Zamawiającym - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - wykonanie pełnej obsługi geodezyjnej budowy, a w szczególności wytyczenie w terenie głównych osi konstrukcyjnych obiektów i tras urządzeń liniowych, podstawowego reperu wysokościowego, pomiary budynków, obiektów i pomieszczeń, wykonanie i zatwierdzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - zapewnienie odpowiedniego oprzyrządowania, potencjału ludzkiego oraz przyrządów wymaganych do badania jakości materiałów oraz jakości robót. Badania, o których mowa, będą realizowane na koszt Wykonawcy. - zapewnienie obsługi geologicznej w zakresie badania zagęszczenia gruntu, - poniesienie kosztów zużycia energii i wody związanych z wykonaniem robót Prace budowlane będą odbywać się na czynnym obiekcie i nie powinny zakłócać pracy oczyszczalni Okres realizacji inwestycji: - termin wykonania zamówienia tj. wykonania robót, rozruchu uzyskania efektu ekologicznego i otrzymania pozwolenia na użytkowanie 30 m-cy od daty udzielenia zamówienia w tym: - termin zakończenia realizacji robót budowlanych i instalacyjnych - 27 m-cy. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: wieś Falenty, Gmina Raszyn. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 30;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 157 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.). 2/ Prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 3.1/ wykażą się realizacją z należytą starannością, w ciągu ostatnich 5 (pięciu) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w tym min. 1 (jednym) zamówieniem ( rozpoczętym i zakończonym ), związanym z budową lub rozbudową oczyszczalni ścieków bądź podczyszczalni ścieków przemysłowych (obecnie w trakcie eksploatacji) o wartości min. 4 000 000 zł (poparte dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie). 3.2/ posiadali przeciętne zatrudnienie w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie nie mniej niż 20 pracowników w tym min. 3 inżynierów z branż; budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 3.3/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym min.: a) 1 osobą (Kierownik budowy), posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym na budowie i pełniącą funkcję kierownika budowy na co najmniej 1 (jednej) budowie lub rozbudowie oczyszczalni ścieków. b) 1 osobą (Kierownik robót sanitarnych) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie jako kierownik w/w robót, c) 1 osobą (Kierownik robót elektrycznych) posiadającą uprawnienia budowlane - wykonawcze w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych elektro energetycznych, wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, posiadającą min. 5 letnie doświadczenie jako kierownik w/w robót 4./Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: 4.1/ osiągnęli średnio roczny obrót w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie) w wysokości min. 10 000 000 zł. 4.2/ posiadają środki finansowe na podstawowym rachunku bankowym lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 2 000 000 zł. 4.3/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą jak 1 000 000 zł 5. Udzielą co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano - montażowe z wyjątkiem gwarancji na urządzenia, których okres gwarancji powinien być zgodny z gwarancją producenta wystawioną na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. 6. Wniosą wadium w wybranej formie w wymaganej wysokości i terminie. 7. Wykonają samodzielnie co najmniej 60% wartości zamówienia. 8. Akceptują termin realizacji zamówienia i warunki płatności. Opis sposobu dokonywania oceny powyższych warunków: 1/ oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, 2/ Złożenie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 7 kwietnia 2004 r. § 1ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert/, 2.2/ aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3/ aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert/ potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.5/ aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy(składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2.6/ wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat, licząc do dnia składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym czasie, zamówień ( rozpoczętych i zakończonych ), odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. 2.7/ Dokumenty potwierdzające, że w/w roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty mówiące o należytym wykonaniu robót muszą zawierać informację na temat wartości, zakresu wykonanych robót, adres uprzednio Zamawiającego, datę rozpoczęcia i zakończenia inwestycji. 2.8/ informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, 2.9/ wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z dołączonymi uprawnieniami i zaświadczeniami o przynależności do właściwej Izby Okręgowej Samorządu Zawodowego, 2.10/ wybrane elementy ze sprawozdania finansowego to jest: bilans oraz rachunek zysków i strat, a jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy za ten okres), 2.11/ Informacja z banku ( wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania oferty ), w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków /wymagana wysokość: co najmniej 2 000 000 zł/ podaną cyfrowo i słownie), 2.12/ Przedstawienie aktualnej polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą jak 1 000 000 zł, 2.13/ oświadczenie na formularzu ofertowym, o udzieleniu 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano - montażowe z wyjątkiem gwarancji na urządzenia, których okres gwarancji powinien być zgodny z gwarancją producenta i wynosić nie mniej niż 12 miesięcy 2.14/ wniesione wadium w wybranej formie w wymaganej wysokości i terminie.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 19.06.2006, cena - 580.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.06.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: do 17.08.2006. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.06.2006, godzina 12:30, sala konferencyjna - pok. nr 102.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.