eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług transportowych przy użyciu meblowozów (PRZEPROWADZKI) z budynków stanowiących zasób Gminy Wrocław (2 ZADANIA)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-23

Wrocław: Świadczenie usług transportowych przy użyciu meblowozów (PRZEPROWADZKI) z budynków stanowiących zasób Gminy Wrocław (2 ZADANIA)
Numer ogłoszenia: 237392 - 2008; data zamieszczenia: 23.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax. 071 7777506.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zzk.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych przy użyciu meblowozów (PRZEPROWADZKI) z budynków stanowiących zasób Gminy Wrocław (2 ZADANIA).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - całkowite opróżnienie wskazanych przez Zamawiającego lokali stanowiących własność Gminy Wrocław, ze zgromadzonego w nich mienia mieszkańców, - załadunek i transport mienia przy użyciu meblowozów we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie Wrocławia, - wyładunek mienia i jego przeniesienie we wskazane miejsce. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania: - Zadanie nr I obejmuje wykonanie maks 370 przeprowadzek - Zadanie nr II obejmuje wykonanie maks 417 przeprowadzek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta na zadanie nr I musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 1 700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych) Oferta na zadanie nr II musi być zabezpieczona wadium w wysokości - 1 900,00 zł (słownie: tysiąc dziewięćset złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: A. Potencjał kadrowy i techniczny: 1. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 2 osobami, odrębnie dla każdego zadania, które będą uczestniczączyły w wykonaniu usługi transportowej (PRZEPROWADZKI). 2. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje minimum 1 meblowozem o kubaturze nie mniejszej niż 37 m3 i nośności nie mniej niż 4,5 tony odrębnie dla każdego zadania. B. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał lub wykonuje należycie przynajmniej 15 usług transportowych przy użyciu meblowozów (PRZEPROWADZKI). C. Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 15 000 zł Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu rzeczy wydaną na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2004 nr 204 poz. 2088 z późn. zm.) B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 5. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 15 000 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 15 000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. C. Doświadczenie - wymagane dokumenty: 6. Wykaz należycie wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - obejmujący 15 usług transportowych przy użyciu meblowozów (PRZEPROWADZKI) z podaniem zakresu usługi, terminu realizacji, miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. D. Potencjał kadrowy i techniczny - wymagane dokumenty: 7. Wykaz, min. 2 osób, odrębnie dla każdego ZADANIA, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyły w wykonaniu usługi transportowej (PRZEPROWADZKI). 8. Wykaz potwierdzający, że Wykonawca dysponuje minimum 1 meblowozem o kubaturze nie mniejszej niż 37 m3 i nośności nie mniejszej niż 4,5 tony odrębnie dla każdego ZADANIA.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zzk.wroc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów Zarządu Zasobu Komunalnego ul.Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 106 I piętro, lub pobrać bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul.Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok 105, I piętro lub można przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego na adres: ZZK. ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Świadczenie usług transportowych przy użyciu meblowozów (PRZEPROWADZKI) z budynków stanowiących zasób Gminy Wrocław Zadanie nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I obejmuje wykonanie maks 370 przeprowadzek w rejonach: A, B, H, I, Ł, M, N, O, P i T.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług transportowych przy użyciu meblowozów (PRZEPROWADZKI) z budynków stanowiących zasób Gminy Wrocław Zadanie nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II obejmuje wykonanie maks 417 przeprowadzek w rejonach: R, S, U, D, E, F, G, J, K,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.