eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Remont lewego wału rzeki Wisły w km 23+000 - 25+500 Chodków gm. Łoniów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-01

Kielce: Remont lewego wału rzeki Wisły w km 23+000 - 25+500 Chodków gm. Łoniów
Numer ogłoszenia: 237367 - 2010; data zamieszczenia: 01.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach , ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3340105 wew. 209, 309, faks 041 3340105 wew. 409.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szmiuw.kielce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont lewego wału rzeki Wisły w km 23+000 - 25+500 Chodków gm. Łoniów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont lewego wału rzeki Wisły w km 23+000 - 25+500 Chodków, gm. Łoniów, zgodnie z opracowaną przez Biuro Studiów i Projektów Gospodarki Wodnej Rolnictwa BIPROMEL, ul. Instalatorów 9, 02-237 Warszawa, dokumentacją projektową obejmującą: - Projekt wykonawczy zawierający: a) Opis techniczny z aneksem, b) Część mapowo - rysunkową; - Projekt zagospodarowania rezerw ziemnych; - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - Przedmiar robót (mający wyłącznie charakter informacyjny). Ww dokumenty stanowią załącznik do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ). Przewidziane zamówieniem prace będą polegały na remoncie lewego odcinka wału rzeki Wisły o długości 2500m. Zakres robót: - Uszczelnienie korpusu wału na odcinku 23+045 - 23+900 i 24+300 -25+500 (2455m) za pomocą maty bentonitowej, - Uszczelnienie korpusu wału mata bentonitową i podłoża przesłoną bentonitowo-cementową w km 23+900 - 24+300 (400m), - Odmulenie rurociągów przepustu wałowego w km 24+367 i odtworzenie rowu odpływowego. Rezerwy ziemne zlokalizowane są na działkach o nr ewid: 107 w msc. Kępa Nagnajewska i 147 w msc. Chodków Stary, które stanowią własność Skarbu Państwa w zarządzie Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej - Zarząd Zlewni Wisły sandomierskiej z siedzibą w Sandomierzu. Ze względu na to, że pobór ziemi będzie odbywał się z rezerw ziemnych zlokalizowanych w obszarze Natura 2000 - Tarnobrzeska Dolina Wisły, należy zwrócić uwagę na uwarunkowania z tego wynikające, a zawarte w Decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach znak: RDOŚ-26-WPN.III-6636/26-2/10/dg z dnia 19.08.2010r. - dołączona do części technicznej specyfikacji. Z dokumentacją w formie pisemnej można zapoznać się w ŚZMiUW w Kielcach, ul. Witosa 86 (II piętro, p. 212) w dni robocze (poniedziałek - piątek) w godz. 800 - 1400. Do zakresu określonego w dokumentacji technicznej należy ponadto: - Urządzenie zaplecza budowy - Zabezpieczenie robót pod względem BHP. - Sporządzenie planu BIOZ dla potrzeb budowy. - Dwukrotne w ciągu roku przez okres gwarancji trwający 3 lata koszenie obu skarp oraz korony remontowanych odcinków wału wraz z dokonaniem ewentualnych podsiewów mieszankami traw i nawożeniem. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać: - na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: - warunkami Zamawiającego - obowiązującymi przepisami BHP; - warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; - polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, - przepisami prawa budowlanego - zasadami wiedzy technicznej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.24.62.00 - Budowa wałów rzecznych 45.11.12.13 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu 45.24.36.00 - Roboty budowlane w zakresie ścianek szczelnych 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 60 000,00 zł (sześćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1. Wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie, modernizacji lub remoncie wałów przeciwpowodziowych, zapór oraz innych nasypów ziemnych o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł, łącznej długości nie mniejszej niż 1,0 km. Udokumentowanie posiadania doświadczenia w zakresie w/w robót dotyczy obiektów z których każdy winien spełnić poniższe wymagania: 1.1. średnia wysokość nasypu co najmniej 3,0 m, 1.2. stopień zagęszczenia Id co najmniej 0.50 lub wskaźnik zagęszczenia Is co najmniej 0.92. 2. dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa wyżej muszą być: 2.1. sporządzony przez Wykonawcę wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i posiadania doświadczenia we wzorze stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. W wykazie tym należy potwierdzić spełnienie warunków określonych w pkt. 1. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentów oryginał. 2.2. dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane przedstawione w wykazie zrealizowanych zadań zostały wykonane należycie, np. referencje. Wymagana forma dokumentów oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego pełnomocnika

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o 1. Wykonawca winien dysponować Kierownikiem robót posiadającym odpowiednie uprawnienia do zakresu robót melioracji wodnych wymagane prawem budowlanym dla przedmiotu zamówienia. 2. Dokumentami potwierdzającymi ww warunek są: 2.1. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, spełniający wymagania określone w pkt. 1 we wzorze stanowiącym załączniki nr 3 do SIWZ wraz z informacją o sposobie dysponowania tymi osobami. W wykazie należy udokumentować kwalifikacje zawodowe, w stosunku do osób, wymienionych w rozdz. VII pkt. 2.1 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie warunek ten może spełnić, dowolny z Wykonawców występujących wspólnie lub może być spełniony łącznie. Wymagana forma dokumentu - oryginał, 2.2. Do wykazu należy załączyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia wymagane prawem - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał. 2. Oświadczenie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp we wzorze określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał. 3. Pełnomocnictwo - jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy - nie dotyczy pełnomocnictwa w zakresie oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wymagana forma dokumentu oryginał lub kserokopia poświadczona notarialnie. 4. Pełnomocnictwo w przypadku oferty Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, o którym mowa w rozdz. IX. Forma dokumentu oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 5. W przypadku prowadzenia działalności w formie spółki cywilnej gdy jest więcej niż jeden przedsiębiorca (wspólnik) należy do oferty załączyć kserokopię umowy spółki poświadczoną za zgodność z oryginałem przez wszystkich wspólników. Warunek nie ma zastosowania w odniesieniu do spółek jawnych w przypadku załączenia do oferty aktualnego odpisu z właściwego rejestru - Krajowego Rejestru Sądowego, jeżeli ujawniono w nim wspólników spółki, oraz sposób reprezentowania spółki (składania oświadczeń woli). 6. Wykonawca, stosownie do zapisy w rozdz. I pkt. 4 SIWZ w celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego załącza wykaz zawierający opisy urządzeń technicznych lub rozwiązań technologicznych równoważnych wraz z ich parametrami technicznymi (dla wyrobów lub rozwiązań równoważnych) przewidzianych do wbudowania (zamontowania) w ramach realizacji zamówienia odpowiadających co najmniej wymaganiom techniczno - jakościowym określonym w dokumentacji projektowej. Forma dokumentu oryginał

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

- w przypadku zmiany technologii wykonania robót budowlanych z przyczyn obiektywnych niezależnych od stron umowy - wystąpienia czynników losowych mających wpływ na termin realizacji przedmiotu zamówienia, - ewentualnego ograniczenia zakresu rzeczowego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szmiuw.kielce.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, pok.209..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2010 godzina 10:00, miejsce: Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, ul. Witosa 86, 25-561 Kielce, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt realizowany w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 działanie 125 Schemat II Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowaniem rolnictwa i leśnictwa oraz gospodarowanie rolniczymi zasobami wodnymi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.