eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tolkmicko › Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane dla zadania pn. Remont i modernizacja zespołu pomieszczeń sanitarnych, szatni Szkoły Podstawowej w Pogrodziu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Tolkmicko: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane dla zadania pn. Remont i modernizacja zespołu pomieszczeń sanitarnych, szatni Szkoły Podstawowej w Pogrodziu.
Numer ogłoszenia: 237366 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 191086 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. 106 Dywizji Piechoty Armii Krajowej w Pogrodziu, Pogrodzie 33B, 82-340 Tolkmicko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 2312316, faks 55 2312316.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia na roboty budowlane dla zadania pn. Remont i modernizacja zespołu pomieszczeń sanitarnych, szatni Szkoły Podstawowej w Pogrodziu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres prac obejmuje: Roboty rozbiórkowe. Roboty wykonania stanu surowego polegające na przystosowaniu pomieszczeń do projektowanych funkcji. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej, elektrycznej i wentylacji. Roboty wykończeniowe i wyposażenie pomieszczeń. Roboty rozbiórkowe obejmują: wykucie stolarki drzwiowej, rozbiórkę części ścianek działowych, skucie okładzin ściennych i tynków pod płytki glazurowane, skucie warstw posadzek, demontaż sprzętu i instalacji sanitarnej, demontaż osprzętu instalacji elektrycznej. Roboty wykonania stanu surowego polegające na przystosowaniu pomieszczeń do projektowanych funkcji obejmują: wykucie projektowanych otworów i poszerzenie adaptowanych, wykonanie projektowych nadproży, wykonanie projektowanych ścianek działowych murowanych z cegły dziurawki i kształtek szklanych nieprzejrzystych na parterze, oraz z bloczków gazobetonowych na piętrze, wzmocnionych przez dozbrojenie i kotwienie w ścianach poprzecznych, na belkach w warstwach posadzkowych. Nad drzwiami z przedsionków do wc dziewcząt i chłopców wykonać naświetla z kształtek szkolanych, nieprzejrzystych o wymiarach; szerokości 1m i wysokości 60 cm. Wykonanie nowych instalacjisanitarnych, wykonanie nowych instalacjielektrycznych, przebudowa istniejącejwentylacji pomieszczeń, wykonanie tynkówi wykładzin ściennych z płytek glazurowanych do wys. 2,05 m. Wykonanie nowych posadzek na grunciei na stropie, osadzenie nowej stolarkidrzwiowej. Wymiana instalacji wod-kan, elektrycznej i wentylacjigrawitacyjnej i mechanicznej z dostosowaniem do skorygowanego układu pomieszczeń i aktualnych wymagań normowych. Roboty wykończeniowe obejmują:malowanie tynków wg.kolorystyki, montażsystemowych sufitów podwieszanych na wysokości minimum 2,80 m od posadzki (nie niżej niż na wysokości nadproży okien parteru) uwzględnienie aktualnie obowiązujących standardów..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PPHU BUDIM inż. Tadeusz Wirgowski, ul. Wileńska 21E/5, 14-500 Braniewo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 171184,94 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129531,40

  • Oferta z najniższą ceną: 129531,40 / Oferta z najwyższą ceną: 142472,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.