eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chlewiska › Remont budynku świetlicy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-09

Chlewiska: Remont budynku świetlicy
Numer ogłoszenia: 237355 - 2009; data zamieszczenia: 09.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Chlewiska , ul. Dionizego Czachowskiego 49, 26-510 Chlewiska, woj. mazowieckie, tel. 048 6287053, faks 048 6287271.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku świetlicy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Remontu budynku świetlicy. b) Lokalizacja obiektów: miejscowość Pawłów - działka oznaczona numerem ewidencyjnym 596/1. c) Zakres przedmiotowych robót budowlanych obejmuje: A. roboty budowlane związane z budynkiem: - wykonanie termomodernizacji stropodachu - wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej - wymiana stolarki drzwiowej B. roboty budowlane związane z towarzyszącymi obiektami i urządzeniami budowlanymi: - wykonanie rekultywacji płyty boiska sportowego - wykonanie urządzeń terenu boiska - wykonanie remontu drogi dojazdowej i parkingu samochodowego d) Przedmiot zamówienia został określony szczegółowo w następujących dokumentach: - przedmiar robót /załącznik nr 4/ - projekt architektoniczno-budowlany termomodernizacji budynku /załącznik nr 5/ - plan zagospodarowania terenu /załącznik nr 6/.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 10.000 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy 00/100 PLN). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniężnej - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 913200010100153120000010 b) poręczeniach bankowych c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium niezależnie od formy musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w formie innej niż przelew bankowy musi być złożone za pokwitowaniem w sekretariacie Urzędu Gminy, do oferty należy załączyć kserokopię dokumentu wadium. 5. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają niżej wymienione warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców wg formuły ( spełnia ) -( nie spełnia ) na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych wraz z ofertą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowania, załączając do oferty: a) oświadczenie potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. f) wykaz wykonanych robót budowlanych (minimum 3 roboty) w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, g) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi (dotyczy kierowników robót w występujących branżach), tj. uprawnienia budowlane oraz zaświadczenia o przynależności do właściwego samorządu zawodowego o okresie ważności zawierającym dzień składania oferty h) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wyko-nawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa wykonawcy nie może być niższa niż wartość pierwszej faktury częściowej, o której mowa w projekcie umowy stanowiącej załącznik do niniejszej specyfikacji 2. W przypadku wykonawców występujących wspólnie: a) należy wskazać reprezentanta oraz załączyć do oferty dokument, z którego wynikać będzie upoważnienie do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie, b) dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt. a - e złoży każdy z wykonawców występujących wspólnie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chlewiska.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY CHLEWISKA ul. Czachowskiego 49, 26 - 510 Chlewiska..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY CHLEWISKA SEKRETARIAT pok. nr 7, 26 - 510 Chlewiska ul. Czachowskiego 49.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie wykonywanebędzie w ramach działania Odnowa i rozwój wsi objętego PROW na lata 2007-3013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.