eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Zadanie Nr 1Remont drogi powiatowej nr 1427R Piątkowa - Futoma - Ulanica - Dynów na długości 120mb w miejscowości Futoma; Zadanie Nr 2Remont drogi powiatowej nr 1407R Niechobrz - Mogielnica - Boguchwała na długości 30 mb w miejscowości Mogielnica; Zadanie Nr 3Remont drogi powiatowej nr 1428R Łubno - Nozdrzec na długości 105mb w miejscowości Łubno; Zadanie Nr 4Remont drogi powiatowej nr 1217R Kłapówka - Pogwizdów Stary - Hucisko - Nienadówka - Trzeboś Górna na długości 120mb w miejscowości Nienadówka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Rzeszów: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej nr 1427R Piątkowa - Futoma - Ulanica - Dynów na długości 120mb w miejscowości Futoma; Zadanie Nr 2: Remont drogi powiatowej nr 1407R Niechobrz - Mogielnica - Boguchwała na długości 30 mb w miejscowości Mogielnica; Zadanie Nr 3: Remont drogi powiatowej nr 1428R Łubno - Nozdrzec na długości 105mb w miejscowości Łubno; Zadanie Nr 4: Remont drogi powiatowej nr 1217R Kłapówka - Pogwizdów Stary - Hucisko - Nienadówka - Trzeboś Górna na długości 120mb w miejscowości Nienadówka
Numer ogłoszenia: 237316 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Rzeszowski - Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie , ul. Budziwojska 149, 35-317 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8636134, faks 17 8636113.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej nr 1427R Piątkowa - Futoma - Ulanica - Dynów na długości 120mb w miejscowości Futoma; Zadanie Nr 2: Remont drogi powiatowej nr 1407R Niechobrz - Mogielnica - Boguchwała na długości 30 mb w miejscowości Mogielnica; Zadanie Nr 3: Remont drogi powiatowej nr 1428R Łubno - Nozdrzec na długości 105mb w miejscowości Łubno; Zadanie Nr 4: Remont drogi powiatowej nr 1217R Kłapówka - Pogwizdów Stary - Hucisko - Nienadówka - Trzeboś Górna na długości 120mb w miejscowości Nienadówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA: Zadanie Nr 1: Remont drogi powiatowej nr 1427R Piątkowa - Futoma - Ulanica - Dynów na długości 120mb w miejscowości Futoma; Zadanie Nr 2: Remont drogi powiatowej nr 1407R Niechobrz - Mogielnica - Boguchwała na długości 30 mb w miejscowości Mogielnica; Zadanie Nr 3: Remont drogi powiatowej nr 1428R Łubno - Nozdrzec na długości 105mb w miejscowości Łubno; Zadanie Nr 4: Remont drogi powiatowej nr 1217R Kłapówka - Pogwizdów Stary - Hucisko - Nienadówka - Trzeboś Górna na długości 120mb w miejscowości Nienadówka; ZAKRES ZAMÓWIENIA: Zamówienie obejmuje m.in: Zadanie Nr 1: - roboty ziemne - 80 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - 15m2, - wykonanie kanału fi40cm - 40 mb, - wykonanie studni ściekowych - 2 szt., - wykonanie przykanalików fi20cm - 7 mb, - wykonanie betonowej obudowy wlotu - 0,5 m3, - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 130 mb, - ułożenie obrzeża betonowego - 87 mb, - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 87 m2, - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 87 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 87 m2. Zadanie Nr 2: - roboty ziemne - 15 m3, - przestawienie krawężnika na ławie betonowej - 2 mb, - przestawienie obrzeży betonowych - 30 mb, - przełożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 45 m2, - wykonanie umocnienia koszami siatkowo - kamiennymi - 45 m3. Zadanie Nr 3: - cięcie nawierzchni bitumicznej - 105 mb, - rozebranie nawierzchni betonowej na zjazdach - 20 m2, - roboty ziemne - 50 m3, - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego - 10 m2, - wykonanie studni ściekowych - 1 szt., - ułożenie przykanalika fi20cm - 40 mb, - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 107 mb, - ułożenie obrzeża betonowego - 105 mb, - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 158 m2, - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 158 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 158 m2, - wyrównanie podbudowy tłuczniem kamiennym - 1 m3. Zadanie nr 4: - cięcie nawierzchni bitumicznej - 120 m, - rozebranie nawierzchni utwardzonych na zjazdach - 18 m2, - rozebranie ścianek czołowych przepustów - 0,5 m3, - rozebranie przepustów pod zjazdami - 15 mb, - roboty ziemne - 200 m3, - ułożenie kanału fi50cm - 123 mb, - wykonanie studnie ściekowych - 1 szt., - wykonanie studni rewizyjnych - 1 szt., - ułożenie przykanalika fi20cm - 2 mb, - wykonanie ścieku przykrawężnikowego - 48 m2, - ułożenie krawężnika na ławie betonowej - 120 mb, - ułożenie obrzeża betonowego - 120 mb, - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z pospółki - 180 m2, - wykonanie podbudowy pod chodnikiem z chudego betonu - 180 m2, - wykonanie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej - 180 m2, - wyrównanie nawierzchni na zjazdach tłuczniem kamiennym - 2 m3.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Będą one udzielone w przypadku powtórzenia tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełnienie warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie jedną osobą przewidzianą do kierowania robotami budowlanymi, posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie dróg uprawniające do kierowania robotami budowlanymi. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów j/w odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie - jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik; 2) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom; 3) Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - Okres gwarancji i rękojmi - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian umowy: 1) zmiany na stanowisku Kierownika Budowy i/lub Inspektora Nadzoru w przypadku niemożliwości pełnienia przez nich powierzonych im funkcji; 2) zmiany ceny określonej w umowie w przypadku urzędowych zmian podatku od towarów i usług (VAT) o wskaźnik zmiany stawki podatku; 3) zmiany ceny określonej w umowie w przypadku zmiany zakresu robót określonych w kosztorysie ofertowym

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zdp.rzeszow.pl/?c=mdTresc-cmPokaz-19
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pokój nr 12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie, 35-317 Rzeszów, ul. Budziwojska 149, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.