eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brenna › Wykonanie robót remontowych na 6 drogach gminnych w Gminie Brenna w ramach usuwania szkód powodziowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-09

Brenna: Wykonanie robót remontowych na 6 drogach gminnych w Gminie Brenna w ramach usuwania szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 237262 - 2011; data zamieszczenia: 09.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Brenna , ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, woj. śląskie, tel. 033 8536222, faks 033 8536370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych na 6 drogach gminnych w Gminie Brenna w ramach usuwania szkód powodziowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na 6 drogach gminnych w Gminie Brenna w ramach usuwania szkód powodziowych: Zadanie 1. remont przepustu w ciągu ul. Suchej w Brennej w km 0+200 Zakres robót obejmuje: 1/ Rozebranie płyty , nawierzchni i części przelotowych przepustu z rur beton. ułożonych okularowo /Fi-1200mm/ 2/ Roboty ziemne korytowanie i profilowanie dna potoku. 39,5m3 3/ Wykonanie ławy z betonu B-25 pod przepust skrzynkowy.2,1m3 4/Ułożenie przepustu skrzynkowego o przekroju zamkniętym z elementów prefabrykowanych 2mx15m w świetle. 5mb 5/Wykonanie na przepuście płyty żelbetonowej na mokro gr. 15cm wraz z gzymsami 20x30cm obustronnie z betonu zbrojonego B-35. 2,18m3 6/ Wykonanie dwuwarstwowej izolacji z papy i lepiku asfaltowego.12,5m2 7/ Montaż barieroporęczy stalowych BS2/2 obustronnie , długości 2x7mb. 8/ Zasypka przestrzeni przed i za przepustami pospółką żwirową .14,4m3 9/ Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr 30cm oraz asfaltobetonu 6cm na dojazdach i płycie przepustu.34m2. 10/ wyprofilowanie stożków przepustu z obrukowaniem kamieniem naturalnym grubości 30cm na zaprawie cementowej.20m2 11/Wykonanie grodzy ziemnej w potoku na czas robót.6,4m3 Zadanie 2. remont ul. Brzegowej (odc. II) w Brennej w km 0+000-0+687. Zakres robót obejmuje: 1/ Czyszczenie , skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni.2081m2 2/ Profilowanie podłoża istniejącego na długości 300m km0+387-km0+687 3/ Podbudowa z kruszywa łamanego 15cm km0+387-km0+687, 960m2 4/ Mechaniczne profilowanie nawierzchni asfaltobetonem w ilości 50kg/m2. Km 0+000-km 0+387 , 59,05t. 5/ Asfaltobeton warstwa wiążąca grubości 4cm km 0+387-km 0+687 900m2 6/ Asfaltobeton warstwa ścieralna grubości 5cm -2081m2 7/ Asfaltobeton warstwa ścieralna 5cm , profilowanie podłoża , podbudowa 12cm na zjazdach- 25m2 8/ Ścinanie , profilowanie , utwardzenie kruszywem łamanym obustronnie poboczy grubości 15cm , szerokości do 40cm . 549,6m2 9/ Ułożenie przepustu z rur betonowych Fi-800mm na ławie z betonu B-15 wraz z ściankami czołowymi z betonu B- 20 z obsypką kruszywem naturalnym np. pospółka żwirowa. Km0+397, długość 1m 10/ Obudowa wlotu i wylotu przepustu płytami betonowymi ażurowymi 40x60x10 na podsypce cementowo-piaskowej z profilowaniem skarp.6m2 Zadanie 3. remont ul. Cisowej (odc. I) w Brennej w km 0+120-km 0+610 Zakres robót obejmuje: 1/ Profilowanie i zagęszczanie podłoża na całej powierzchni jezdni.1633m2 2/ W km 0+437-km 0+461 na długości 24m przełożenie drogi: korytowanie karczowanie krzewów , podbudowa 10cm warstwa dolna tłucznia.76,8m2 3/ W km 0+185-km 0+610 na długości 425m ułożenie geowłókniny, warstwa odcinająca z piasku 10cm gr. , warstwa tłucznia gr.12cm , warstwa górna kruszywa łamanego gr. 8cm.1360m2 4/ W km 0+120-km 0+185 warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego12cm oraz warstwa górna z klińca gr.4cm. 5/ Na całej powierzchni jezdni skropienie emulsją asfaltową , asfaltobeton warstwa wiążąca 4cm , warstwa ścieralna 5cm. 1535M2 6/ Na całej długości obustronnie ścinanie, profilowanie i utwardzenie poboczy na szerokość 30cm ,grubość 20cm -kruszywo łamane warstwa górna. 7/ Wykonanie cieków poprzecznych poprzez odciśnięcie w nawierzchni bitumicznej bali drewnianych 50x80mm. 40mb. 8/Rozebr. ,ułoż. z ściankami czołow. przepustu. Fi 50cm na ławie bet. 5m 9/ Ciek z elementów betonowych prefabrykowanych 50x50x15cm na ławie z betonu B-20- 38mb w km 0+272-km0+310 10/ Wyprofilowanie oraz obudowa skarp i dna rowu płytami beton. ażurowymi 40x60x10 na zaprawie cement. w km 0+0166-km 0+218, 83,2m2 11/ W km 0+166-km 0+260 tj.94m pogłębienie i wyczyszczenie istniejącego rowu. 12/ Plantowanie skarpy w km 0+260-km 0+290. 75m2 Zadanie 4. remont ul. Malinowej w Brennej w km 0+300-0+315 Zakres robót obejmuje: W celu poprawy stanu w/w odcinka drogi ul. Malinowej wnioskuje się wykonanie następującego zakresu robót. 1/ Wzmocnienie skarpy na długości 15m od strony potoku , poprzez wykonanie narzutu z bloków kamiennych układanych z brzegu od podstawy skarpy na wysokość 9m . Objętość kamienia - 135m3+ beton B-15 6m3 = 141m3. 2/ Zasypka przestrzeni za narzutem kamiennym gruntem rodzimym-40,5m3 z dowozem urobku. 3/ Rozebranie odkształconego odcinka drogi z płyt i powtórne ułożenie płyt betonowych na wykonanej podbudowie z kruszywa łamanego gr.20cm. 4/Ułożenie asfaltobetonu warstwa ścieralna 6cm między płytami betonow. 15m2 5/ Utwardzenie pobocza od strony potoku na długości 15m ,szerokości 0,5m o grubości 20cm. Zadanie 5 remont drogi gminnej ul. Drożyska w Brennej w km 0+560-0+770. Zakres robót obejmuje: 1/ Rozbiórka nawierzchni z kruszywa naturalnego -34,4m2. 2/ Profilowanie i zagęszczanie podłoża. 692,8m2 3/ Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 12cm średnio, 692,8m2 4/Podbudowa warstwa górna gr. 8cm , 698,8m2 5/Skropienie podbudowy emulsją asfaltową , 612m2 6/ Mechaniczne profilowanie nawierzchni asfaltobetonem w ilości 75kg/m2. 7/ Asfaltobeton warstwa ścieralna grubości 5cm , 612m2 8/ Ścinanie , profilowanie , utwardzenie kruszywem łamanym pobocza grubości 15cm , szerokości 20cm 0bustronnie, 84m2. 9/ Remont cząstkowy nawierzchni w pełnej technologii, 3,12t. 10/ Asfaltobeton 5cm wraz z profilowaniem podłoża i podbudową z kruszywa łamanego grubości 10cm -na 2 wjazdach do posesji , 15m2. 11/ Roboty ziemne ,przepust PVC 315mm wraz z odtworzeniem rowu na dł. 140m i wyprofilowaniem skarpy na długości 140m i wysokości 1,5m. 82m3 12/ Lawa fundamentowa z betonu B-15 pod przepust Fi 400mm , 0,5m3 13/ Przepust z rur PVC Fi- 315mm ,5m wraz z obsypką i 2szt. ścianki czołowe. 14/ Wykonanie 3 szt. cieków długości 4,5m każdy poprzez odciśnięcie w asfaltobetonie bali drewnianych 8x5cm. 15/Umocnienie ażurami betonowymi 40x60x10 wlotu i wylotu przepustu.4m2 Zadanie 6 remont drogi gminnej ul. Kotarz w Brennej etap III polegający na remoncie nawierzchni drogi w km 2+220 - km 3+040 Zakres robót obejmuje: 1/Czyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową.2460m2 2/ Podbudowa z kruszywa łamanego 12cm grubości /mijanki w km 2+297 17x3 w km 2+433 10x3 ,w km 2+588 18x3 , poszerzenie łuku w km 2+930 20x3 w poboczach 300x0,4x2szt - razem 435m2 3/ Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 6cm - 435m2 4/ Ręczne wyrównanie nierówności nawierzchni istniejącej mieszanką bitumiczną w ilości 30t . 5/ Mechaniczne wyrównanie nawierzchni masą asfaltobetonowa w ilości 75kg/m2 - 199,13t 6/ Asfaltobeton warstwa ścieralna grubości 5cm wraz z skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni. 2655m2 7/ Asfaltobeton warstwa ścieralna 5cm oraz podbudowa z kruszywa łamanego grubości 12cm na wjazdach do posesji 126m2 8/ Ścinanie ,profilowanie utwardzenie kruszywem łamanym grubości 15cm oraz podwójne utrwalenie grysami i emulsja asfaltową poboczy obustronnych o szerokości 0,4mśrednio - 656m2 9/ Wykonanie cieków poprzecznych w nawierzchni wykonanych poprzez odciśnięcie w asfaltobetonie krawędziaków 80x50 w ilości 5sztukx5m =25mb 10/ Czyszczenie i pogłębienie istniejącego rowu w km 2+220 -38mb 2. Szczegółowy zakres robót określa: 1/ Opis techniczny - Załącznik nr 9 do SIWZ 2/ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - Załącznik nr 7 do SIWZ 3/ Przedmiar robót - Załącznik nr 10 do SIWZ . 3. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530., w piątek od 800 do 1600. 4. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 5.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej, przez uprawnionego geodetę, - wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia operatu powykonawczego, oświadczenie kierownika budowy, protokoły badań i sprawdzeń ( skrzyżowania z podziemnym uzbrojeniem terenu,), deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót. Ewentualnie podane nazwy własne producentów lub wyrobów należy traktować jako przykładowe. Oznacza to, że można zastosować materiały i wyroby podane jako przykładowe lub równoważne, pod warunkiem uzyskania parametrów technicznych równych lub lepszych niż uzyskane poprzez realizację wg wskazań dokumentacji technicznej.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy winni wykazać iż, wykonali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 1 robotę, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia ( budowa lub przebudowa dróg ) o wartości zadania brutto nie mniejszej niż 100.000 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami z odpowiednimi uprawnieniami budowlanymi, pozwalającymi na kierowanie robotami drogowymi, które posiadają prawo pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1/ Formularz oferty według załączonego wzoru (załącznik nr 1). 2/ Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie uzyskanych materiałów, podpisany przez Wykonawcę ( uproszczony lub szczegółowy ). 3/ W przypadku, gdy dokumenty przetargowe podpisują inne osoby niż ujawnione w rejestrach, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo udzielone przez osoby upoważnione, z zaznaczeniem zakresu i okresu udzielonego pełnomocnictwa.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Działając zgodnie z Art. 144 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w stosunku do oferty w szczególności w przypadkach: 1/ Zmian ogólnych: a)zmiany będące skutkiem poprawy oczywistej pomyłki pisarskiej bądź rachunkowej, b) zmiany stanu prawnego, mające wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2/ Zmian wpływających na termin wykonania umowy: a) możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub jest efektem działania siły wyższej lub przyczyn obiektywnych niezależnych od Wykonawcy. 3/ Zmian wpływających na wynagrodzenie: a) możliwa jest zmiana postanowień umowy, w związku ze zmianą stawki podatku od towarów i usług ( VAT ) 4/ Innych zmian - z zastrzeżeniem art. 140 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Zmiany zawartej umowy wymagają pisemnego uzasadnienia, sporządzonego przez komisję powołaną przez Zamawiającego, w skład której wejdzie Inspektor Nadzoru i przedstawiciel Wykonawcy, zatwierdzonego przez Zamawiającego. Zmiana umowy wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej. 3.Zamawijący zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy w przypadkach wskazanych w umowie i ustawie oraz gdy: 1/ zostanie ogłoszona likwidacja Wykonawcy, 2/ Wykonawca nie rozpoczął realizacji umowy w terminie zapewniającym ukończenie robót zgodnie z umową, 3/ Wykonawca dopuścił się rażącego naruszenia innych istotnych postanowień umowy, 4/ Wykonawca przerwał realizację robót z przyczyn leżących po jego stronie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna pok. 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy w Brennej ul. Wyzwolenia 77 43-438 Brenna Biuro podawcze.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont przepustu w ciągu ul. Suchej w Brennej w km 0+200.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rozebranie płyty , nawierzchni i części przelotowych przepustu z rur beton. ułożonych okularowo /Fi-1200mm/ 2/ Roboty ziemne korytowanie i profilowanie dna potoku. 39,5m3 3/ Wykonanie ławy z betonu B-25 pod przepust skrzynkowy.2,1m3 4/Ułożenie przepustu skrzynkowego o przekroju zamkniętym z elementów prefabrykowanych 2mx15m w świetle. 5mb 5/Wykonanie na przepuście płyty żelbetonowej na mokro gr. 15cm wraz z gzymsami 20x30cm obustronnie z betonu zbrojonego B-35. 2,18m3 6/ Wykonanie dwuwarstwowej izolacji z papy i lepiku asfaltowego.12,5m2 7/ Montaż barieroporęczy stalowych BS2/2 obustronnie , długości 2x7mb. 8/ Zasypka przestrzeni przed i za przepustami pospółką żwirową .14,4m3 9/ Wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr 30cm oraz asfaltobetonu 6cm na dojazdach i płycie przepustu.34m2. 10/ wyprofilowanie stożków przepustu z obrukowaniem kamieniem naturalnym grubości 30cm na zaprawie cementowej.20m2 11/Wykonanie grodzy ziemnej w potoku na czas robót.6,4m3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont ul. Brzegowej (odc. II) w Brennej w km 0+000-0+687.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Czyszczenie , skropienie asfaltem istniejącej nawierzchni.2081m2 2/ Profilowanie podłoża istniejącego na długości 300m km0+387-km0+687 3/ Podbudowa z kruszywa łamanego 15cm km0+387-km0+687, 960m2 4/ Mechaniczne profilowanie nawierzchni asfaltobetonem w ilości 50kg/m2. Km 0+000-km 0+387 , 59,05t. 5/ Asfaltobeton warstwa wiążąca grubości 4cm km 0+387-km 0+687 900m2 6/ Asfaltobeton warstwa ścieralna grubości 5cm -2081m2 7/ Asfaltobeton warstwa ścieralna 5cm , profilowanie podłoża , podbudowa 12cm na zjazdach- 25m2 8/ Ścinanie , profilowanie , utwardzenie kruszywem łamanym obustronnie poboczy grubości 15cm , szerokości do 40cm . 549,6m2 9/ Ułożenie przepustu z rur betonowych Fi-800mm na ławie z betonu B-15 wraz z ściankami czołowymi z betonu B- 20 z obsypką kruszywem naturalnym np. pospółka żwirowa. Km0+397, długość 1m 10/ Obudowa wlotu i wylotu przepustu płytami betonowymi ażurowymi 40x60x10 na podsypce cementowo-piaskowej z profilowaniem skarp.6m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: remont ul. Cisowej (odc. I) w Brennej w km 0+120-km 0+610.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Profilowanie i zagęszczanie podłoża na całej powierzchni jezdni.1633m2 2/ W km 0+437-km 0+461 na długości 24m przełożenie drogi: korytowanie karczowanie krzewów , podbudowa 10cm warstwa dolna tłucznia.76,8m2 3/ W km 0+185-km 0+610 na długości 425m ułożenie geowłókniny, warstwa odcinająca z piasku 10cm gr. , warstwa tłucznia gr.12cm , warstwa górna kruszywa łamanego gr. 8cm.1360m2 4/ W km 0+120-km 0+185 warstwa dolna podbudowy z kruszywa łamanego12cm oraz warstwa górna z klińca gr.4cm. 5/ Na całej powierzchni jezdni skropienie emulsją asfaltową , asfaltobeton warstwa wiążąca 4cm , warstwa ścieralna 5cm. 1535M2 6/ Na całej długości obustronnie ścinanie, profilowanie i utwardzenie poboczy na szerokość 30cm ,grubość 20cm -kruszywo łamane warstwa górna. 7/ Wykonanie cieków poprzecznych poprzez odciśnięcie w nawierzchni bitumicznej bali drewnianych 50x80mm. 40mb. 8/Rozebr. ,ułoż. z ściankami czołow. przepustu. Fi 50cm na ławie bet. 5m 9/ Ciek z elementów betonowych prefabrykowanych 50x50x15cm na ławie z betonu B-20- 38mb w km 0+272-km0+310 10/ Wyprofilowanie oraz obudowa skarp i dna rowu płytami beton. ażurowymi 40x60x10 na zaprawie cement. w km 0+0166-km 0+218, 83,2m2 11/ W km 0+166-km 0+260 tj.94m pogłębienie i wyczyszczenie istniejącego rowu. 12/ Plantowanie skarpy w km 0+260-km 0+290. 75m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: remont ul. Malinowej w Brennej w km 0+300-0+315.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Wzmocnienie skarpy na długości 15m od strony potoku , poprzez wykonanie narzutu z bloków kamiennych układanych z brzegu od podstawy skarpy na wysokość 9m . Objętość kamienia - 135m3+ beton B-15 6m3 = 141m3. 2/ Zasypka przestrzeni za narzutem kamiennym gruntem rodzimym-40,5m3 z dowozem urobku. 3/ Rozebranie odkształconego odcinka drogi z płyt i powtórne ułożenie płyt betonowych na wykonanej podbudowie z kruszywa łamanego gr.20cm. 4/Ułożenie asfaltobetonu warstwa ścieralna 6cm między płytami betonow. 15m2 5/ Utwardzenie pobocza od strony potoku na długości 15m ,szerokości 0,5m o grubości 20cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: remont drogi gminnej ul. Drożyska w Brennej w km 0+560-0+770.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/ Rozbiórka nawierzchni z kruszywa naturalnego -34,4m2. 2/ Profilowanie i zagęszczanie podłoża. 692,8m2 3/ Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 12cm średnio, 692,8m2 4/Podbudowa warstwa górna gr. 8cm , 698,8m2 5/Skropienie podbudowy emulsją asfaltową , 612m2 6/ Mechaniczne profilowanie nawierzchni asfaltobetonem w ilości 75kg/m2. 7/ Asfaltobeton warstwa ścieralna grubości 5cm , 612m2 8/ Ścinanie , profilowanie , utwardzenie kruszywem łamanym pobocza grubości 15cm , szerokości 20cm 0bustronnie, 84m2. 9/ Remont cząstkowy nawierzchni w pełnej technologii, 3,12t. 10/ Asfaltobeton 5cm wraz z profilowaniem podłoża i podbudową z kruszywa łamanego grubości 10cm -na 2 wjazdach do posesji , 15m2. 11/ Roboty ziemne ,przepust PVC 315mm wraz z odtworzeniem rowu na dł. 140m i wyprofilowaniem skarpy na długości 140m i wysokości 1,5m. 82m3 12/ Lawa fundamentowa z betonu B-15 pod przepust Fi 400mm , 0,5m3 13/ Przepust z rur PVC Fi- 315mm ,5m wraz z obsypką i 2szt. ścianki czołowe. 14/ Wykonanie 3 szt. cieków długości 4,5m każdy poprzez odciśnięcie w asfaltobetonie bali drewnianych 8x5cm. 15/Umocnienie ażurami betonowymi 40x60x10 wlotu i wylotu przepustu.4m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: remont drogi gminnej ul. Kotarz w Brennej etap III polegający na remoncie nawierzchni drogi w km 2+220 - km 3+040.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1/Czyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni emulsją asfaltową.2460m2 2/ Podbudowa z kruszywa łamanego 12cm grubości /mijanki w km 2+297 17x3 w km 2+433 10x3 ,w km 2+588 18x3 , poszerzenie łuku w km 2+930 20x3 w poboczach 300x0,4x2szt - razem 435m2 3/ Podbudowa z kruszywa łamanego gr. 6cm - 435m2 4/ Ręczne wyrównanie nierówności nawierzchni istniejącej mieszanką bitumiczną w ilości 30t . 5/ Mechaniczne wyrównanie nawierzchni masą asfaltobetonowa w ilości 75kg/m2 - 199,13t 6/ Asfaltobeton warstwa ścieralna grubości 5cm wraz z skropieniem emulsją asfaltową istniejącej nawierzchni. 2655m2 7/ Asfaltobeton warstwa ścieralna 5cm oraz podbudowa z kruszywa łamanego grubości 12cm na wjazdach do posesji 126m2 8/ Ścinanie ,profilowanie utwardzenie kruszywem łamanym grubości 15cm oraz podwójne utrwalenie grysami i emulsja asfaltową poboczy obustronnych o szerokości 0,4mśrednio - 656m2 9/ Wykonanie cieków poprzecznych w nawierzchni wykonanych poprzez odciśnięcie w asfaltobetonie krawędziaków 80x50 w ilości 5sztukx5m =25mb 10/ Czyszczenie i pogłębienie istniejącego rowu w km 2+220 -38mb.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.