eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żywiec › UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 815 000,00 PLN (SŁOWNIEosiemset piętnaście tysięcy złotych) poprzedzonego promesą.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-26

Żywiec: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 815 000,00 PLN (SŁOWNIE: osiemset piętnaście tysięcy złotych) poprzedzonego promesą.
Numer ogłoszenia: 237247 - 2008; data zamieszczenia: 26.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Beskid" Sp. z o.o. , ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec, woj. śląskie, tel. 033 8602271, fax. 033 8602271 wew. 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.beskid-eko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UDZIELENIE I OBSŁUGA KREDYTU INWESTYCYJNEGO W WYSOKOŚCI 815 000,00 PLN (SŁOWNIE: osiemset piętnaście tysięcy złotych) poprzedzonego promesą..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Udzielenie i obsługa kredytu inwestycyjnego w wysokości 815 000,00 PLN (słownie: osiemset piętnaście tysięcy złotych) poprzedzonego promesą. 2. Okres kredytowania: przypuszczalnie od 15 stycznia 2009r. 3. Terminy wykorzystania kredytu zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji. 4. Waluta kredytu: PLN (polski złoty). 5. Przeznaczenie kredytu: zadanie inwestycyjne pn. Budowa schroniska dla bezdomnych zwierząt - pawilon nr II oraz kontener administracyjno - socjalny (zgodnie z załącznikiem nr 7 do niniejszej specyfikacji). 6. Forma zaciągnięcia kredytu: w linii kredytowej nieodnawialnej, płatność przez Bank na konto Wykonawcy zadania inwestycyjnego na podstawie wystawionych faktur. 7. W przypadku wcześniejszej spłaty całości kredytu lub jego części przez Zamawiającego Wykonawca nie będzie pobierał z tego tytułu żadnych opłat. 8. Spłata kapitału następować będzie w równych ratach. 9. Spłata kapitału następować będzie po okresie realizacji inwestycji w 60 ratach płatnych na koniec każdego miesiąca od 30.09.2009r. 10. Spłata odsetek, liczonych wg. aktualnego wykorzystania kredytu, następować będzie w okresach miesięcznych począwszy od miesiąca, w którym nastąpi uruchomienie kredytu. 11. Oprocentowanie kredytu będzie zmienne w okresie kredytowania i składać się będzie ze stawki WIBOR 1M oraz stałej w okresie kredytowania stawki marży banku podanej w ofercie. 12. Okres ważności promesy - co najmniej 6 miesięcy. 13. Zabezpieczenie kredytu nastąpi poprzez ustanowienie zastawu hipotecznego na nieruchomości. 14. Zamawiający wymaga, by z uwagi na specyfikę zamówienia, całość zamówienia wykonana była osobiście przez Wykonawcę.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 15.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, o udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, e) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, f) zapoznali się z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z jej załącznikami oraz przyjęli je bez zastrzeżeń. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawcy posiadają uprawnienia wymagane ustawą Prawo Bankowe z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz.U. z 2002r, nr 72 poz. 665 z późn. zm), b) W zakresie warunków wskazanych ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w kolejnym punkcie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert, 2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidzianym prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalne jest złożenie oświadczenia, którego wzór załączony jest do specyfikacji - załącznik nr 5 3) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 - miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalne jest złożenie oświadczenia, którego wzór załączony jest do specyfikacji - załącznik nr 6. 4) Wykaz osób uprawnionych do podpisywania dokumentów przetargowych i podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 5) Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające, że spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie Zamówienia, o których mowa w punkcie IV SIWZ - zał. Nr 2 i zał. Nr 3, 6) Oświadczenie, w których Wykonawca potwierdza, że zapoznał się z warunkami przetargu - zał. Nr 4 do specyfikacji. 7) Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do Ustawy w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od wykonawcy (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87, poz. 605). 8) W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuacje ekonomiczną i finansową członków konsorcjum. Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika (zgodnie z art. 23 pkt.2 prawa zamówień publicznych. Pełnomocnictwo, a w przypadku gdy upoważnienie wynika wprost z treści umowy konsorcjum, umowę należy dołączyć do oferty. W związku z powyższym, wraz z ofertą członkowie konsorcjum mogą złożyć jeden komplet dokumentów. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punktach 1-7 z zastrzeżeniem, że dokumenty wymienione w punktach 1,2,3 i 5 są składane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Dokumenty muszą być dostarczone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (osobę uprawnioną) z imienną pieczątką i podpisem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.beskid-eko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: BESKID Sp. z o.o., ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2008 godzina 09:00, miejsce: BESKID Sp. z o.o., ul. Kabaty 2, 34-300 Żywiec.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.