eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › Modernizacja systemu dostarczania ciepła do budynkówPływalni Miejskiej, Szkoły Podstawowej Nr 3 i Samorządowego Gimnazjum Nr 1 w Busku-Zdroju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Busko-Zdrój: Modernizacja systemu dostarczania ciepła do budynków: Pływalni Miejskiej, Szkoły Podstawowej Nr 3 i Samorządowego Gimnazjum Nr 1 w Busku-Zdroju
Numer ogłoszenia: 237242 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta i Gminy , ul. Adama Mickiewicza 10, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3705200, faks 041 3705290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu dostarczania ciepła do budynków: Pływalni Miejskiej, Szkoły Podstawowej Nr 3 i Samorządowego Gimnazjum Nr 1 w Busku-Zdroju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postanowienia ogólne: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty instalacyjno-budowlane dotyczące zadania pn. *Modernizacja systemu dostarczania ciepła do budynków: Pływalni Miejskiej, Szkoły Podstawowej Nr 3 i Samorządowego Gimnazjum Nr 1 w Busku-Zdroju* realizowanego w ramach projektu *Instalacja systemów energii odnawialnej na budynkach użyteczności publicznej i domach prywatnych w gminach powiatu buskiego i pińczowskiego*. Roboty prowadzone będą na terenie Pływalni Miejskiej i *kompleksu szkół* tj. Szkoły Podstawowej Nr 3 i Samorządowego Gimnazjum Nr 1 w Busku-Zdroju oraz na terenie działek na których posadowione są przedmiotowe budynki. 2. Zakres prac: Zakres prac będzie obejmował: 2.1.Węzeł cieplny dwufunkcyjny dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Samorządowego Gimnazjum Nr 1 . Węzeł cieplny zlokalizowany jest w budynku *kompleksu szkół* - zaprojektowany został w związku z likwidacją istniejącej kotłowni gazowej zasilającej obecnie instalację c.o. Jest to indywidualny węzeł na potrzeby instalacji c.o. i c.w.u., który funkcjonować będzie w układzie równoległym z wymiennikiem centralnego ogrzewania. Węzeł zaprojektowany został z zastosowaniem prefabrykowanych modułów; wyposażony w układ automatyki. Dla zasilania elektrycznego zaprojektowanych urządzeń ciepłowniczych przewidziano instalację elektryczną. W ramach prac należy wykonać a) Roboty demontażowe urządzeń istniejącej kotłowni gazowej b) Montaż instalacji, armatury, urządzeń węzła cieplnego c) Przeprowadzenie czynności rozruchowych, regulacyjnych oraz prób szczelności d) Zabezpieczenia ciepłochłonne rur e) Roboty budowlane i adaptacyjne w pomieszczeniu węzła w tym m.in. :instalację wentylacji nawiewnej, wentylację wywiewną z pomieszczenia węzła, instalację zimnej wody, instalację odwodnienia pomieszczenia, uzupełnienie ubytków tynków, zamurowanie przebić, pomalowanie powierzchni pomieszczenia, wymianę drzwi, montaż rurociągów, odwodnienie i odpowietrzenie, itp f) Roboty elektryczne i oświetleniowe, w tym: montaż rozdzielnicy szafkowej, zabudowę wyłącznika bezpieczeństwa , zasilanie projektowanej rozdzielnicy elektrycznej węzła, instalację połączeń wyrównawczych 2.2.Węzeł cieplny solarny dla potrzeb Pływalni Miejskiej. Zaprojektowany węzeł cieplny solarny będzie zasilany z istniejącej instalacji solarnej. Będzie to węzeł trzyfunkcyjny obsługujący: instalację wewnętrzną c.o. i nagrzewnic wodnych w centralach wentylacyjnych, instalację wewnętrzną c.w.u., instalację podgrzewu dużej niecki basenowej i brodzika. Węzeł zaprojektowany został z zastosowaniem prefabrykowanych modułów; wyposażony w układ automatyki. W ramach prac należy wykonać a) Montaż instalacji, armatury, urządzeń węzła cieplnego b) Przeprowadzenie czynności rozruchowych, regulacyjnych oraz prób szczelności c) Zabezpieczenia ciepłochłonne rur d) Roboty budowlane i adaptacyjne w pomieszczeniu węzła w tym m.in.: instalację wentylacji wywiewnej z pomieszczenia węzła, wymianę drzwi, instalację zimnej wody, instalację odwodnienia pomieszczenia węzła cieplnego, montaż rurociągów na konstrukcji wsporczej, odwodnienie i odpowietrzenie, itp e) Roboty elektryczne i oświetleniowe, w tym: montaż rozdzielnicy szafkowej, zabudowę wyłącznika bezpieczeństwa, zasilanie projektowanej rozdzielnicy elektrycznej węzła, instalację połączeń wyrównawczych. 2.3. Przyłącze 2xDN 65/140 (wysoki parametr) do węzła cieplnego ETX Przyłącze obejmuje odcinek pomiędzy budynkami *kompleksu szkół* a budynkiem Pływalni Miejskiej - 2xDB 65/140 sieć preizolowana - odcinek C-E o długości ok. 17,00m. Przyłącze obejmuje: wyjście z budynku szkoły, sieć preizolowaną 2xDN 65/140 wraz z łukiem preizolowanym DN 65/140, rurę osłonową DN 200, wejście do budynku Pływalni Miejskiej. UWAGA! Poza zakresem przedmiotowego zamówienia jest projektowane przyłącze cieplne 2xDN80/160 (wysoki parametr) do węzłów cieplnych - odcinek TR1-B. Wykonanie w.w. przyłącza, przejścia przez ścianę budynku *kompleksu szkół*, podparcia rurociągów z punktem stałym, rurociągów DN80 do miejsca montażu zaworów odcinających oraz zawory odcinające - będą wykonane przez Komunalny Związek Ciepłownictwa *PONIDZIE* w Busku-Zdroju. 3. Szczegółowy zakres robót określają: 3.1. Projekt budowlano-wykonawczy cz. technologiczna i automatyka *Węzeł cieplny dwufunkcyjny dla potrzeb Szkoły Podstawowej Nr 3 i Gimnazjum Nr 1* - załącznik nr 12 3.2. Projekt budowlano-wykonawczy cz. elektryczna *Węzeł cieplny solarny* - załącznik nr 13 3.3. Projekt budowlano-wykonawczy cz. technologiczna i automatyka *Węzeł cieplny solarny dla potrzeb Pływalni Miejskiej* - załącznik nr 14 3.4. Projekt budowlano-wykonawczy cz. elektryczna *Węzeł cieplny solarny dla potrzeb Pływalni Miejskiej* - załącznik nr 15 3.5.Projekt budowlano-wykonawczy - technologia *Budowa przyłączy cieplnych* - załącznik nr 16 3.6. Przedmiar robót - załącznik nr 2 do SIWZ 3.7. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 do SIWZ 3.8. Wzór umowy - załącznik nr 11 do SIWZ; UWAGA! Przedstawione w dokumentacji urządzenia mają charakter przykładowy, obrazujący minimalne parametry techniczne oraz jakościowe zastosowanych urządzeń i rozwiązań, uzgodnione z Inwestorem oraz dostawcą ciepła. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych produktów niż podane w kompleksowej dokumentacji, w tym projekcie budowlano-wykonawczym, STWiORB, przedmiarach robót - pod warunkiem, że będą one o parametrach technicznych i jakościowych równoważnych lub nie gorszych niż przyjęto w w.w. dokumentach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów uwiarygodniających przedmiotowe parametry. Przedstawione dokumenty będą weryfikowane przez Projektanta. Przedstawione w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót oraz pozostałej dokumentacji wskazania na systemy i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady Prawo Zamówień Publicznych, a zwłaszcza art 29 - 31. Oznacza to, że dopuszcza się zastosowanie innych niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązań z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych i jakościowych z zapewnieniem uzyskania wszystkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. Ponadto Zamawiający informuje, że: 1.Dokona oceny elementów zdemontowanych pod kątem ich przyszłej przydatności. Po ocenie przez Zamawiającego elementy przeznaczone do ponownego wykorzystania (np. zdemontowany piec gazowy, urządzenia itp.) Wykonawca dostarczy nieodpłatnie w miejsce wskazane przez Zamawiającego (na terenie miasta Busko-Zdrój); natomiast pozostałe elementy nie nadające się do ponownego wykorzystania (np.gruz, złom, elementy instalacji elektrycznej i oświetleniowej itp.) Wykonawca zdemontuje i zutylizuje na swój koszt. Demontaż powinien przebiegać w specjalistyczny sposób umożliwiający przyszłe wykorzystanie urządzeń. Ewentualny zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. Dokumenty z przeprowadzenia przedmiotowych robót należy przedstawić wraz z dokumentacją odbiorową. 2.Przy wycenie robót należy uwzględnić przywrócenie przylegającego terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu prac montażowych i instalacyjnych. 3.Zabrania się składowania materiałów budowlanych oraz sprzętu na terenach zielonych.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 7 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże wykonanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) co najmniej 1 najważniejszej roboty polegającej na budowie nowego węzła cieplnego co najmniej dwufunkcyjnego o mocy sumarycznej minimum 600kW oraz b) co najmniej 1 najważniejszej roboty polegającej na modernizacji lub remoncie istniejącego węzła cieplnego co najmniej dwufunkcyjnego o mocy sumarycznej minimum 500kW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że przy realizacji zamówienia będzie dysponował: - 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci cieplnych, instalacji cieplnych i wod-kan wraz z oświadczeniem, że osoba ta posiada wymagane przepisami uprawnienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje minimalnych wymagań do powyższego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto do oferty należy dołączyć: 1. Wypełniony formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - Załącznika nr 1 2. Oświadczenie o długości okresu gwarancji - Załącznik nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje następujące okoliczności i warunki zmiany postanowień zawartej umowy. 1. Zmiana postanowień umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zmiana postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wystąpienia ograniczenia zakresu przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, b) wystąpienia nieistotnych zmian tj. zmian, które nie mają wpływu na tzw. konieczne warunki Umowy (termin, zakres, wartość Umowy), c) wystąpienia konieczności wprowadzenia Podwykonawcy na budowę, pomimo braku jego zgłoszenia w Ofercie - po uprzedniej akceptacji Podwykonawcy przez Zamawiającego. 3. Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadkach, gdy: a) opóźnienie terminu wykonania przedmiotu Umowy nie jest zależne od Wykonawcy. Termin ten zostaje wówczas przedłużony o czas trwania zaistniałych okoliczności - do czasu ustąpienia tych okoliczności; b) wystąpią na nieruchomości zdarzenia niemożliwe do przewidzenia wcześniej; c) wystąpi konieczność uzyskania od organów administracji państwowej dodatkowych decyzji, uzgodnień, pozwoleń, niezbędnych do realizacji zadania (np.: zmieniające pozwolenie na budowę); d) wystąpią niezależne od Wykonawcy opóźnienia w dostawach materiałów budowlanych i urządzeń, których nie można uzyskać od innych producentów (dostawców); Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu czas oczekiwania na dostawy urządzeń; e) warunki atmosferyczne nie pozwolą na prowadzenie robót zgodnie z wymogami technologicznymi f) w trakcie wykonywania robót wystąpiła konieczność zlecenia Wykonawcy zamówień dodatkowych lub uzupełniających, nieobjętych zamówieniem podstawowym, a niezbędnych do jego prawidłowego wykonania. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych, Strony podpiszą aneks do umowy, w którym określone zostaną wszelkie niezbędne uzgodnienia Stron w tym zakresie. 4. Zmiana wartości przedmiotu umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, może nastąpić w przypadku: a) wprowadzenia rozwiązań zamiennych niezbędnych z punktu widzenia realizacji całości zamówienie, których nie można było wcześniej przewidzieć (np. ukryte wady projektowe ujawnione na etapie realizacji inwestycji, rozbieżności w stosunku do założeń projektowych) polegające np. na zamianie technologii wykonania danego elementu, jego parametrów, materiałów użytych do jego wykonania; b) urzędowych zmian w obowiązujących przepisach podatkowych, w tym zmiany w podatku VAT

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 37.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Busku - Zdroju, ul. Mickiewicza 10, 28-100 Busko - Zdrój, pok. nr 3 (Biuro Obsługi Interesanta).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.