eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Spiczyn › Budowa remizy OSP w miejscowości Jawidz, gm. Spiczyn

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-09-11

Spiczyn: Budowa remizy OSP w miejscowości Jawidz, gm. Spiczyn
Numer ogłoszenia: 237204 - 2015; data zamieszczenia: 11.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 188788 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Spiczyn, Spiczyn 10C, 21-077 Spiczyn, woj. lubelskie, tel. 081 7577184, faks 081 7577048.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa remizy OSP w miejscowości Jawidz, gm. Spiczyn.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa wolnostojącego budynku Ochotniczej Straży Pożarnej na działce Nr 1144 położonej w miejscowości Jawidz, gm. Spiczyn. Zadanie obejmuje budowę budynku z przyłączami: wodociągowym i energetycznym nn, zewnętrznymi instalacjami: kanalizacji sanitarnej ze zbiornikiem na ścieki i doziemną gazową nc, wewnętrznymi liniami zasilającymi (wlz) do budynku remizy i mechanizmu bramy oraz zjazdu publicznego z drogi gminnej, utwardzonym placem manewrowym i ogrodzeniem. Budynek Ochotniczej Straży Pożarnej, wolnostojący, parterowy bez podpiwniczenia z poddaszem nieużytkowym. Liczba kondygnacji - 2, długość budynku 27,08m, szerokość - 11,06m-26,66m, poziom kalenicy - 9,14m. Powierzchnia użytkowa - 370,22 m2 Powierzchnia całkowita - 868,97 m2 Powierzchnia zabudowy - 434,45 m2 Kubatura 2818,10 m3 Konstrukcja budynku w technologii tradycyjnej murowanej, dach o konstrukcji drewnianej kryty blachodachówką. Roboty towarzyszące: - roboty przygotowawcze, - uporządkowanie terenu, - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, - organizacja zaplecza budowy i jego zasilanie w prąd i wodę - utylizacja wszystkich zużytych materiałów i opakowań. Zamawiający wymaga, aby użyte materiały posiadały odpowiednie atesty, certyfikaty oraz były w I gatunku. Realizacja zamówienia przebiegała będzie w poszczególnych etapach wg harmonogramu: 2015 r. Stan surowy budynku: 1. roboty ziemne i przygotowawcze 2. fundamenty 3. ściany konstrukcyjne 4. kominy 5 stropy, wieńce, podciągi 6. dach 7. przyłącze wodociągowe 2016 r. 1. ścianki działowe 2. wlz + tablice rozdzielcze 3. instalacje elektryczne - okablowanie inst. oświetleniowej podstawowej, awaryjnej, ewakuacyjnej, gniazd wtyczkowych, systemu alarmowania DSP-50, połączeń wyrównawczych 4. instalacje sanitarne - orurowanie inst. wodociągowej, kanalizacyjnej, c.o., gazu, sprężonego powietrza 5. zewn. instalacja kanalizacji sanitarnej z osadnikiem 6. instalacja gazowa podziemna 7. tynki i wykładziny ścian 8. podłoża i posadzki (bez wykończenia) 9. malowanie ścian wewnętrznych 10. stolarka okienna i drzwiowa 11. roboty elewacyjne 2017 r. 1. inst. oświetleniowa podstawowa, awaryjna, ewakuacyjna, systemu alarm., instalacja gniazd wtyczkowych 230, 400V, system alarmowania - montaż osprzętu 2. instalacja odgromowa 3. próby i pomiary 4. linia kablowa bramy 5. przyłącze kablowe 6. instalacja wodociągowa, kanalizacji sanitarnej, c.o., sprężonego powietrza -montaż osprzętu 7. wentylacja 8. klimatyzacja 9. instalacja odciągu spalin 10. posadzki - wykończenie 11. schody zewnętrzne i opaska 12. ogrodzenie z bramą i furtką 13. zjazd i plac manewrowy Ewentualne zmiany harmonogramu dopuszczalne są pod rygorem nieważności za pisemną zgoda Zamawiającego. Zakres robót określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, stanowiące załączniki Nr 9, 10 i 11 do niniejszej specyfikacji. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy). Za rozwiązanie równoważne uznane będzie wykonanie robót przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST zaproponowane w ofercie, pod warunkiem, że ich parametry będą nie gorsze niż określone w SST. Ilekroć w dokumentacji projektowej podane są typy urządzeń lub wyrobów oraz ich producenci, należy traktować je, jako przykładowe. Do realizacji robót mogą być stosowane urządzenia lub wyroby równoważne o minimalnych parametrach technicznych jak wskazane w dokumentacji, dopuszczone do stosowania w krajach Unii Europejskiej. Gdy zaoferowane rozwiązania równoważne będą powodowały konieczność zmiany dokumentacji projektowej, Wykonawca, którego oferta będzie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do dokonania - przed rozpoczęciem wykonania przedmiotu zamówienia - zmiany tej dokumentacji na własny koszt. Zaleca się, aby Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji w celu dokonania prawidłowej wyceny przedmiotu zamówienia.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.09.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU INWOD Roman Pacek, ul. Nowodworska 5, 21-100 Lubartów, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1067906,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 839471,90

  • Oferta z najniższą ceną: 839471,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1177965,72

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.