eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wynajem elementów wyposażenia oraz tymczasowej zabudowy wystawienniczej dla biur przygotowywanych na potrzeby 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej ONZ (UNFCCC COP 19) na Stadionie Narodowym w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-08

Warszawa: Wynajem elementów wyposażenia oraz tymczasowej zabudowy wystawienniczej dla biur przygotowywanych na potrzeby 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej ONZ (UNFCCC COP 19) na Stadionie Narodowym w Warszawie
Numer ogłoszenia: 237157 - 2013; data zamieszczenia: 08.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 192829 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: PL.2012+ Sp. z o. o., Al. Ks. J. Poniatowskiego 1, 03-901 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 295 90 10, faks +48 22 295 90 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem elementów wyposażenia oraz tymczasowej zabudowy wystawienniczej dla biur przygotowywanych na potrzeby 19 Sesji Konferencji Stron Konwencji Klimatycznej ONZ (UNFCCC COP 19) na Stadionie Narodowym w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wynajem wraz z transportem, montażem i ustawieniem elementów wyposażenia oraz tymczasowej zabudowy wystawienniczej dla biur przygotowywanych na potrzeby delegacji uczestniczących w konferencji COP 19.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.39.00.00 - Inne usługi .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.10.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o., ul. Głogowska 14 skr. pocztowa 102, 60-734 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 402082,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 328646,76

  • Oferta z najniższą ceną: 328646,76 / Oferta z najwyższą ceną: 479444,16

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.